dus wel jammerquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Ware het niet dat het topic gewoon weer op slot gaat na elke post vanaf #301
heerlijk buitenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Buiten alweer warmer dan binnen
Zo ver het doorluchten.
buiten warmer dan binnen is dikkequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Zo ver het doorluchten.
Beter toch dat buiten warmer is dan binnen, of heb je liever andersomquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Zo ver het doorluchten.
Niet dikkequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
buiten warmer dan binnen is dikke![]()
nee doorluchten kan nu niet meer
las net dat er eenpaar neer gepaft zijn daar bij jou in de buurt
Ik ben persoonlijk even helemaal klaar met de enorme hoeveelheden warmte in de muren hier, gecombineerd met de luchtvochtigheid buiten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter toch dat buiten warmer is dan binnen, of heb je liever andersom
Tja is even niks aan te doen, wachten tot het kouder wordtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk even helemaal klaar met de enorme hoeveelheden warmte in de muren hier, gecombineerd met de luchtvochtigheid buiten.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
lekker in het zonnetje liggen
en dingen uitstellen![]()
*uitstelgedrag![]()
Heb ik geen zonnetje voor nodigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
lekker in het zonnetje liggen
en dingen uitstellen![]()
*uitstelgedrag![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-07-2023 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Als er oneindig veel server ruimte zou zijn dat klopt dit statement. In alle andere gevallen is dit een oneindig vals statement.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik geen zonnetje voor nodig
* Nattekat kijkt nog eens naar de timer van een youtube video die ie zit te kijken. 5:05:17.
Het aantal posts wordt begrensd door hoe ver wij users kunnen komen, niet door serverruimte.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als er oneindig veel server ruimte zou zijn dat klopt dit statement. In alle andere gevallen is dit een oneindig vals statement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |