SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
https://www.rtvnoord.nl/n(...)l-komt-niks-te-vroeg
https://www.nieuweoogst.n(...)ttrekking-grondwater
https://www.bnnvara.nl/vr(...)mhoog-voor-de-natuur
https://www.deltares.nl/n(...)eden-door-de-droogte
Jezus wat liggen die natuurorganisaties dwars te doen tegen verhoging van het grondwater.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat liggen die natuurorganisaties dwars te doen tegen verhoging van het grondwater.![]()
![]()
Maar ja, main stream media hè, dat kan je niet geloven, men moet vooral kritisch blijven denken ofzo.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
er zijn hier gedeeltes verandert met de dijkverlegging omdat 1 of ander bloempje anders misschien wel onder water zou komen te staanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat liggen die natuurorganisaties dwars te doen tegen verhoging van het grondwater.
maar hee
dat lag vast aan de boeren
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
WTF zit hier te lachen hahahahahaahaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef maily het volgende:
@:Monique___ Marley is de hont van @:Moonlight
ik dacht wel ? oh ? heeft ze een kind die 5 wordt vandaag??? strange maar ja.. het zal wel..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat liggen die natuurorganisaties dwars te doen tegen verhoging van het grondwater.![]()
![]()
Sweet of youquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat vergeet ik gewoon te doen.![]()
![]()
Beterschap @:HappyCharly
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you..
Word steeds zieker![]()
Kittens en knuffels helpen
![]()
![]()
Dat ik het op gebied A met natuurorganisaties eens ben betekent niet dat ik het meteen altijd met ze eens ben. Dat is weer echt zo'n polariserend kuttrekje dat veel te veel mensen tegenwoordig hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn hier gedeeltes verandert met de dijkverlegging omdat 1 of ander bloempje anders misschien wel onder water zou komen te staan
maar hee
dat lag vast aan de boeren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
KNUFFELSSSSSquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you..
Word steeds zieker![]()
Kittens en knuffels helpen![]()
Bolkende kittensquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:33 schreef Nattekat het volgende:
@:Katbot heeft nieuwe kittenplaatjes nodig![]()
![]()
ow jaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ja, main stream media hè, dat kan je niet geloven, men moet vooral kritisch blijven denken ofzo.
want die vertellen ook echt altijd de waarheid![]()
![]()
het met je eigen ogen zien en meemaken telt natuurlijk niet
een aangelegd natuur gebied
hier 1 km verder op
was te droog omdat de de kanjers van natuurbeheer allerlei sloten die naar het gebied liepen dicht hadden gegooid
3 jaar laten zijn al deze sloten weer open gegooid om water het gebied in te laten stromen
tis natuurlijk niet zo dat 100-den mensen dit al van te voren hebben aangegeven en voorspeld
maar hee
den haag he
daar weten ze alles zoveel beterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hou op met me over natuurorganisaties
genoeg meegemaakt en gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ook hoor, gesteggel op niks af. Altijd ruzie hier met dorpscontactquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
genoeg meegemaakt en gezien![]()
![]()
luisteren doen ze nooitquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Hier ook hoor, gesteggel op niks af. Altijd ruzie hier met dorpscontact
om vervolgens hetgeen al jaren wordt geroepen door lokale bevolking toch maar uit te voeren omdat hun plan een enorm fiasco wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je begon er net zelf over dat ze dwars liggen als het op grondwaterverhoging aan komtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
genoeg meegemaakt en gezien
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
jij denkt alles in de schoenen van boeren en BBB te moeten schuivenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je begon er net zelf over dat ze dwars liggen als het op grondwaterverhoging aan komt
en mensen die dingen anders zien dan jij weg te moeten zetten met lullige opmerkingenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit topic is om gebolkt te wordenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Idd dat. En wat het dan gekost heeft en vernaggeld isquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
luisteren doen ze nooit
om vervolgens hetgeen al jaren wordt geroepen door lokale bevolking toch maar uit te voeren omdat hun plan een enorm fiasco was![]()
![]()
Laat dat vochtig poesje nu even dwars liggen, anders gaat hij weer ovr iets anders klagenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt alles in de schoenen van boeren en BBB te moeten schuiven
en mensen die dingen anders zien dan jij weg te moeten zetten met lullige opmerkingen
en de burger betaald wel weerquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Idd dat. En wat het dan gekost heeft en vernaggeld is
Mistigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:41 schreef m1st1g het volgende:
https://www.warrenphotogr(...)white-background.jpg
[ afbeelding ]
Linkje voor katbot staat erbij.![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat dat vochtig poesje nu even dwars liggen, anders gaat hij weer ovr iets anders klagen
ben die lullige opmerkingen een keer zat
Gewoon op de foe lijst zetten en zorgen dat je zijn posts niet meer ziet. Is ook beter voor je nachtrust.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ben die lullige opmerkingen een keer zatOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
mod hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon op de foe lijst zetten en zorgen dat je zijn posts niet meer ziet. Is ook beter voor je nachtrust.
en ik slaap er niet meer of minder omThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
GA weer ff bellen vlgd week, sloot staat 10cm te laag nu al 14 dagen. Kost me mijn palen van het huis zo, kunnen van mij het dak opquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2023 13:44:05 ]![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:45 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Die is er niet meer in die hoedanigheid![]()
Das mooi kut PLYquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:43 schreef PLY het volgende:
[..]
GA weer ff bellen vlgd week, sloot staat 10cm te laag nu al 14 dagen. Kost me mijn palen van het huis zo, kunnen van mij het dak opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zijn heul geen nuttigere dingen te doen dan bolkenquote:![]()
Lekker helemaal New Kids op hun gaanquote:![]()
We kunnen helpenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker helemaal New Kids op hun gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zijn wequote:![]()
Wat is hier![]()
Wanneer was wie waar
NIET ZO VEEL VRAGEN!1!!1!!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie zijn we![]()
Wat is hier![]()
Wanneer was wie waar![]()
1.actief topic van DTS, ik zat nog in de vorigequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1.Wie zijn we![]()
2.Wat is hier![]()
3.Wanneer was wie waar
2. van deze reeks, dit topic
3.Ik was net in het vorige deeltje nog![]()
Leef je in het verleden?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:55 schreef murp het volgende:
[..]
1.actief topic van DTS, ik zat nog in de vorige
2. van deze reeks, dit topic
3.Ik was net in het vorige deeltje nog![]()
tetten!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:56 schreef m1st1g het volgende:
@:Murp is hier dus waar zijn die tetten dan ?![]()
Nee er werd zo geschreeuwdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:58 schreef murp het volgende:
Wil iemand nog in het vorige topic iets zeggen?![]()
![]()
3.5 fles in huis nuquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:02 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja of Cola dronken als het in huis is.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dan maar de schuld in de schoenen van de natuurorganisaties schuiven.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt alles in de schoenen van boeren en BBB te moeten schuiven
en mensen die dingen anders zien dan jij weg te moeten zetten met lullige opmerkingen![]()
![]()
Geen idee. Oneindig?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
340
tot hoever kun je posten natte als er geen slot op zit?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Denk heel verquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
340
tot hoever kun je posten natte als er geen slot op zit?![]()
602quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
340
tot hoever kun je posten natte als er geen slot op zit?
neem ik dan aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die kat gaat altijd heel ver.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
340
tot hoever kun je posten natte als er geen slot op zit?![]()
een topic bevat normaal 301 post
als iemand het slotje weghaalt bij 301
kun je daarna weer 301???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ware het niet dat het topic gewoon weer op slot gaat na elke post vanaf #301
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dus wel jammerquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Ware het niet dat het topic gewoon weer op slot gaat na elke post vanaf #301![]()
![]()
heerlijk buitenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Buiten alweer warmer dan binnen
Zo ver het doorluchten.![]()
![]()
buiten warmer dan binnen is dikkequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Zo ver het doorluchten.![]()
nee doorluchten kan nu niet meer
las net dat er eenpaar neer gepaft zijn daar bij jou in de buurt![]()
![]()
Beter toch dat buiten warmer is dan binnen, of heb je liever andersomquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Zo ver het doorluchten.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet dikkequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
buiten warmer dan binnen is dikke![]()
nee doorluchten kan nu niet meer
las net dat er eenpaar neer gepaft zijn daar bij jou in de buurt![]()
Ik wil doorluchten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Centrale hal was gisteravond echt warm vergeleken met buiten. Bij mij thuis niet gelukkig.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben persoonlijk even helemaal klaar met de enorme hoeveelheden warmte in de muren hier, gecombineerd met de luchtvochtigheid buiten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter toch dat buiten warmer is dan binnen, of heb je liever andersom100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tja is even niks aan te doen, wachten tot het kouder wordtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk even helemaal klaar met de enorme hoeveelheden warmte in de muren hier, gecombineerd met de luchtvochtigheid buiten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
lekker in het zonnetje liggen
en dingen uitstellen![]()
*uitstelgedrag![]()
![]()
Heb ik geen zonnetje voor nodigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
lekker in het zonnetje liggen
en dingen uitstellen![]()
*uitstelgedrag![]()
* Nattekat kijkt nog eens naar de timer van een youtube video die ie zit te kijken. 5:05:17.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-07-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 971 / +47 / +33 / 1510 / 2015
2. Monique___ / 880 / +157 / +7 / 2364 / 2805
3. Zucht. / 753 / +87 / +33 / 2811 / 3119
4. PLY / 590 / +12 / +4 / 993 / 1199
5. mario390 / 543 / +3 / +7 / 747 / 986
6. maily / 509 / +4 / +1 / 2144 / 2375
7. DerRabbit / 403 / +34 / +4 / 1087 / 1273
8. Lovely / 390 / +34 / +2 / 1227 / 1479
9. Emmerdeur / 355 / +34 / +8 / 229 / 313
10. HappyCharly / 313 / +61 / +1 / 666 / 808
11. gebrokenglas / 287 / +3 / +60 / 699 / 841
12. Dr.Mikey / 278 / +5 / +3 / 444 / 553
13. KillemWieft / 263 / +5 / +41 / 78 / 155
14. aloa / 222 / +32 / +13 / 806 / 929
15. hemarookworst / 222 / +14 / +2 / 676 / 837
16. Mickytjuh / 210 / +0 / +0 / 560 / 647
17. Harrie / 207 / +0 / +0 / 522 / 633
18. loveislikeakiss / 196 / +52 / +2 / 824 / 936
19. Rob / 194 / +2 / +11 / 192 / 259
20. _UserName_ / 189 / +27 / +40 / 227 / 344SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als er oneindig veel server ruimte zou zijn dat klopt dit statement. In alle andere gevallen is dit een oneindig vals statement.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik geen zonnetje voor nodig
* Nattekat kijkt nog eens naar de timer van een youtube video die ie zit te kijken. 5:05:17.![]()
wat zit je te kijken???
![]()
Het aantal posts wordt begrensd door hoe ver wij users kunnen komen, niet door serverruimte.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als er oneindig veel server ruimte zou zijn dat klopt dit statement. In alle andere gevallen is dit een oneindig vals statement.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Super mega gay orgie XXL Deluxe editionquote:
Als er een video van 5:25:20 in je feed verschijnt, dan weet je hetquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Weekend
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super mega gay orgie XXL Deluxe edition![]()
![]()
Begin ook wel trek te krijgen bij de aanblik van deze broodjesUw ADH vitamine Worst
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zolang je niet flauwvalt tijdens je lange wandeling moet het wel in orde zijn tochquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:rob zit je nu hardop uit te lachen. Hij klaagt altijd dat ik veel te weinig eetUw ADH vitamine Worst
Je hebt ook zin in een lekkere dikke worstquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
Begin ook wel trek te krijgen bij de aanblik van deze broodjes
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook zin in een lekkere dikke worst![]()
![]()
![]()
Weer zo'n randdebiel
Overstekende toeschouwer veroorzaakt valpartij in Baloise Ladies tour
filmpje in de link![]()
alweer pff leren die toeschouwers het dan nooit..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:21 schreef maily het volgende:
Weer zo'n randdebiel
Overstekende toeschouwer veroorzaakt valpartij in Baloise Ladies tour
filmpje in de link![]()
Bolk dan maarquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bolkGoed plaatjequote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:26 schreef Monique___ het volgende:
[ [url=blob:https://imgur.com/a08ce6f4-c9d5-4de7-9bd7-9024d6d2ae89]afbeelding[/url] ]![]()
imgur is kutquote:
altijd traaaag moet je altijd even wachten op de werkende link
of ik ben dan iets te snel....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
imgur is kut
altijd traaaag moet je altijd even wachten op de werkende link
of ik ben dan iets te snel....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind het niet gewelddadig
gewelddadig zijn hele andere plaatjes/ gifjes...............![]()
![]()
Hey Maily
Hey Charlottequote:
Geen idee, is ook vies benauwdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Waarom voelt het hier zo benauwd terwijl de luchtvochtigheid mee valtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een paar dagen even wat koeler geweest, maar nu weer twee dagen benauwdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: