Leiden? Bij het dansen of ergens naartoe?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:26 schreef Haags het volgende:
Hopelijk Leiden de slachtoffters niet al teveel en komen ze er allen weer gezond en wel bovenop!
Creatief toch. Ik heb hem geliked.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:44 schreef Gia het volgende:
Maar de grap slaat nergens op, omdat de user 'lijden' bedoelt. Als in pijn hebben.
Ah ja alleen voor tips, niet als je de verdachte ziet lopen neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is het Burgernet nummer, waarschijnlijk om te voorkomen dat er teveel telefoontjes naar 112 gaan
Heli is daar al 3 keer geland, en vliegt tussendoor rondjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
DSI staat standby met helicopter op Valkenburg @:zipportal
Wat heeft dit Duitse gebeuren op 6 juli met Leiden anno nu te maken?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:49 schreef Tengano het volgende:
Je zal klimaatklever zijn en die gast komt er aan![]()
[ twitter ]
Cynisme niet herkennen....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dus als ze hun zin niet krijgen en daardoor willekeurig wat mensen gaan neersteken moeten we de regels maar verzachten, minder regels en minder eisen. Nou ik weet wat beters, laten we de regels eens aanscherpen en heel wat meer eisen stellen zodat we weten wat dit land binnenkomt en we de Nederlandse samenleving kunnen beschermen tegen dit soort excessen.
Misschien moet je geen twitter zooi posten van een fascist.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:35 schreef tesssssssss het volgende:
De berichten over de toestand van de slachtoffers zijn niet gunstig.
[ twitter ]
Laten we het hopen voordat hij meer slachtoffers maakt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:33 schreef JeMoeder het volgende:
PoHeli hangt nu heel lang boven dezelfde plek en er ontsteken veel sirenes. Is wellicht een signaal dat ze de locatie van de dader gepinpoint hebben (500 meter ten oosten van incidentlocatie).
Dat artikel wat erin staat is gewoon van omroep West, maar weet je "ik ga zwemmen."quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Misschien moet je geen twitter zooi posten van een fascist.
Zoiets als dit?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik reed zojuist langs de AH, vlakbij waar het "incident" plaats vond.
Hele mensenmassa, veel politie in allerlei vormen. Het oogde vreemd omdat er gewapende mannen "gewoon" tussen de mensenmassa doorliepen.
Op basis van wat maak je nu deze rare aantijging? Dit is een artikel van Omroep West.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als ie zich nu laat oppakken heeft ie iig huisvesting voor zichzelf geregeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik zet in op: boos dat ze niks voor hem konden betekenen mbt verblijfsvergunning.
Ja, die gozer liep zo langs me heen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zoiets als dit?
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Bovendien, wat is dat nou voor logica, dat als ik niet meer zou posten over een fascist dat ze er ook niet meer zouden zijn?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoort er tegenwoordig allemaal bij in een grote stad.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die gozer liep zo langs me heen.
Voelt surreëel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |