abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209888446
quote:
Drie mensen neergestoken in het centrum van Leiden

In het centrum van Leiden heeft een steekpartij plaatsgevonden. Er zijn drie gewonden, onder wie twee zwaargewonden. De politie is op zoek naar de dader.

Het incident gebeurde rond 09.30 uur aan de Oude Rijn. Over een motief is nog niets duidelijk, aldus een woordvoerder.

Er is een burgernetmelding uitgegaan voor een man die gewond zou zijn aan zijn hoofd. Hij is licht getint, heeft kort haar en een baardje. De politie vraagt mensen die iets hebben gezien 112 te bellen en de verdachte niet zelf te benaderen.

Er zijn meerdere ambulances en traumahelikopters opgeroepen. Ook is er een arrestatieteam aanwezig, meldt Omroep West.
Maar je hebt meer kans om de staatsloterij te winnen hoor!

Drie mensen ook gewoon :N

Update:

quote:
Een 66-jarige man uit Leiden is vrijdagmorgen om het leven gekomen bij de steekpartij in Diaconaal Centrum De Bakkerij aan de Oude Rijn in Leiden. Dat heeft de politie vrijdag aan het begin van de middag bekendgemaakt. Twee andere slachtoffers raakten gewond, van wie één ernstig.

Het dodelijke slachtoffer raakte bij de steekpartij dusdanig gewond dat hij ter plaatse aan zijn verwondingen is overleden. De twee andere slachtoffers zijn naar het ziekenhuis overgebracht.

In het centrum van Leiden vindt een ware klopjacht plaats op de dader.

https://www.unity.nu/artikelen/leiden/slachtoffer-(66)-van-steekpartij-diaconaal-centrum-overleden

[ Bericht 17% gewijzigd door Tekaschi op 14-07-2023 15:14:31 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209888515
quote:
Zwaargewonden bij steekpartij in centrum Leiden

In het centrum van Leiden zijn vanochtend drie mensen zwaargewond geraakt bij een steekpartij. De hulpdiensten zijn met onder meer twee traumahelikopters en vier ambulances aanwezig.

De verdachte is gevlucht. Het is een donker getinte man met kort haar, die gewond is aan zijn hoofd. De politie vraagt mensen op Burgernet om naar hem uit te kijken, maar hem niet te benaderen. Boven de stad cirkelt een politiehelikopter. Ook is er een arrestatieteam in het centrum.

Wat de aanleiding was voor de steekpartij is niet bekend. De aanval was in het Diaconaal Centrum De Bakkerij aan de Oude Rijn. In de kerkelijke instelling zijn verschillende hulporganisaties gevestigd.
Van de NOS
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209888558
Ja wat is het nou? Licht of donker getint?
pi_209888572
Was het een kameleon?
pi_209888586
Licht/donker getint, je verwacht het wel.
pi_209888597
Bij de laatste verbouwing (in 2001) is de van een glazen dak voorziene binnenplaats de centrale ingang geworden die toegang geeft tot kantoren van instellingen die voor een diaconale prijs hun werkplek huren. Deze instellingen zijn werkzaam op sociaal terrein en hun doelstelling is nauw verwant aan die van de Diaconieën: het helpen van mensen.

De organisaties die er gehuisvest zijn:

https://www.debakkerijleiden.nl/organisaties

Ik vermoed dat ie bij de onderstaande langs is geweest :+

Leids Steunloket Migranten (LSM)
Het LSM biedt een inloopspreekuur aan waar mensen terecht kunnen met vragen op het gebied van wetgeving en verblijfsvergunningen. Ook geven ze uitleg over sociale en juridische begrippen, hulp bij het invullen van formulieren, of bij het schrijven van bezwaarschriften. Daarnaast heeft LSM het project 'Sociale catering & culturele wereldkeuken’: met veel enthousiaste vrijwilligers kunnen ze een catering verzorgen voor 100-200 personen!

[ Bericht 11% gewijzigd door Akathisia op 14-07-2023 11:01:38 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 14 juli 2023 @ 10:57:15 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209888619
Place your bets!
  vrijdag 14 juli 2023 @ 10:58:27 #8
307622 Perox
(niet de echte)
pi_209888633
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Place your bets!
Ik gok een man.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 10:59:08 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209888640
Gezellig weer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_209888650
Repetities voor het Leidens Ontzetfeest?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/3_oktoberfeest
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:00:02 #11
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209888652
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:58 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik gok een man.
Bepaalde kom af, lage suikerspiegel en ook 'verward'

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209888678
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:55 schreef Akathisia het volgende:
Bij de laatste verbouwing (in 2001) is de van een glazen dak voorziene binnenplaats de centrale ingang geworden die toegang geeft tot kantoren van instellingen die voor een diaconale prijs hun werkplek huren. Deze instellingen zijn werkzaam op sociaal terrein en hun doelstelling is nauw verwant aan die van de Diaconieën: het helpen van mensen.

Achter de oude gevel van De Bakkerij gebeurt veel. Meer dan honderd mensen komen er per dag binnen en ook 's avonds wordt er druk gebruik gemaakt van de vergaderzalen.

De organisaties die er gehuisvest zijn:

https://www.debakkerijleiden.nl/organisaties

Ik vermoed dat de man hier langs is geweest/vandaan kwam:

Leids Steunloket Migranten (LSM)
Het LSM biedt een inloopspreekuur aan waar mensen terecht kunnen met vragen op het gebied van wetgeving en verblijfsvergunningen. Ook geven ze uitleg over sociale en juridische begrippen, hulp bij het invullen van formulieren, of bij het schrijven van bezwaarschriften. Daarnaast heeft LSM het project 'Sociale catering & culturele wereldkeuken’: met veel enthousiaste vrijwilligers kunnen ze een catering verzorgen voor 100-200 personen!

Zou wel eens kunnen, zie idd dat daar verschillende hulporganisaties zitten voor arme mensen. Zitten er heel wat, o.a:

- Amnesty International
- Amnesty Leiden
- GIL (Stichting Gezondheidszorg Illegalen Leiden)
- Leids Steunloket Migranten (LSM)
- Stichting VluchtelingenWerk Nederland
pi_209888681
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bepaalde kom af, lage suikerspiegel en ook 'verward'

Ik zet in op: boos dat ze niks voor hem konden betekenen mbt verblijfsvergunning.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209888688
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:02 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik zet in op: boos dat ze niks voor hem konden betekenen mbt verblijfsvergunning.
Gezien wat voor een organisaties daar zitten zou het mij totaal niet verbazen.
pi_209888701
Binnenkort in uw theater!
U MAD?
pi_209888705
Ra-ra politiepet
pi_209888706
Leiden stemt links.

Ik vermoed dat de slachtoffers snel rechts zullen stemmen. :')
pi_209888710
Verwarde man of jongere denk ik.

Insert ‘jongeren’ kaartje.
U MAD?
pi_209888726
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:05 schreef Duiveltja het volgende:
Leiden stemt links.

Nee joh, dit (als mijn vermoeden klopt) toont hen alleen maar hoe wanhopig migranten zijn en waarom we minder regels en eisen moeten hebben.
pi_209888730

DSI ook aanwezig, voor een gastje met een mes, dus zullen het wel als terroristische aanslag behandelen. Maar zolang we dat niet roepen en achteraf vooral zeggen dat het een "verwarde man" is dan kunnen we wederom het aantal aanslagen in Nederland op 0 houden. :)
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:07:48 #21
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209888736
Dit soort mensen moeten ze direct doodschieten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:07:55 #22
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_209888738
quote:
Leiden stemt links.

Ooit in Leiden gaan studeren omdat het daar toen nog behoorlijk blank was, maar het gaat nu ook daar helemaal mis. :'( :'(
Yea, she's on crack.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:08:19 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209888744
quote:
Leiden stemt links.

Je onderschat hoe achterlijk de gemiddelde Leidenaar is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_209888756
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:06 schreef Akathisia het volgende:
Nee joh, dit (als mijn vermoeden klopt) toont hen alleen maar hoe wanhopig vluchtelingen zijn en waarom we minder regels en eisen moeten hebben.

Ja mooi dat we mensen importeren die als ze wanhopig worden in het rond gaan steken. Binnenkort is jouw familie aan de beurt. Maar nee je wilt deze mensen in de samenleving houden door "lossere" regels.
pi_209888764
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Nee joh, dit (als mijn vermoeden klopt) toont hen alleen maar hoe wanhopig migranten zijn en waarom we minder regels en eisen moeten hebben.
Dus als ze hun zin niet krijgen en daardoor willekeurig wat mensen gaan neersteken moeten we de regels maar verzachten, minder regels en minder eisen. Nou ik weet wat beters, laten we de regels eens aanscherpen en heel wat meer eisen stellen zodat we weten wat dit land binnenkomt en we de Nederlandse samenleving kunnen beschermen tegen dit soort excessen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')