SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Netjesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:09 schreef Narcotical het volgende:
Rebus was Quincy (Jones) en een pleintje in Mons.. Met enige creativiteit wordt dat Quinn Simmons
Deed geen pijn aan de ogen nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef JanGroen het volgende:
De diëtiste van gisteren (team Arkea Samsic) mag ook nog wel eens aanschuiven hoor.
Kreeg natuurlijk flashbacks naar 2020quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tom is niet onder de indruk van de tactiek van UAE.
Eerste wat ik dachtquote:
Vrouwen zijn de nieuwe mannenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:18 schreef BobW het volgende:
Elke keer die vrouwen als antwoord van de rebus
Misschien op de tandem met z'n (hol)maat Jan Willem van 't Schip.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klinkt alsof Taco dit seizoen niet meer in actie zien.
Not sure if sarcasm or not...quote:
Ik heb maar een kort fragment gezien maar op de ontbijttafel stond gewoon een theekopje met cruesli (dus de ongezondere gebakken muesli).quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:58 schreef kibo het volgende:
Zit die Arkea diëtiste een verhaal te houden dat ontbijtgranen notdone zijn, vertelt Henk even later dat ie vroeger al goed bezig was met een koffer vol muesli, zaden en pitten mee naar de Tour.
Vanavond Knetemannquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:57 schreef tong80 het volgende:
Wat was ze weer akelig irritant aan het giebelen.
Sjacherijnen die zelf geen fanclub hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stef en Roxanne gaat niet mee met de 'gezelligheid'.
Ze hebben niet bepaald hun feestneus opgezet vandaag nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Sjacherijnen die zelf geen fanclub hebben.
Heb het niet gezien, maar Thomas zal met z’n boek sowieso geen vrienden hebben gemaaktquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik had het idee dat Stef Thomas niet mag.
Thomas is 1 van de weinige ex-wielrenners met een geweten en verstand.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:36 schreef Marcoss het volgende:
Heb het niet gezien, maar Thomas zal met z’n boek sowieso geen vrienden hebben gemaakt
Thomas Dekker is een aandachtsprostituee die anderen onder de bus flikkert om geld te verdienen met journalistieke broddelwerkjes. Laten we er niet meer van maken dan het is.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Thomas is 1 van de weinige ex-wielrenners met een geweten en verstand.
De rest van de doping gebruikende ex-wielrenners zijn tegenwoordig commentator bij de NOS.
In zijn boek spaart hij zichzelf niet en vind het boek niet lezen als verraad naar anderen. Hij beschrijft de situatie. Wel met naam en toenaam maar niet neerbuigend, verwijtend. Dat een Boogerd hier niet blij mee is snap ik maar in principe wordt er niks meer onthuld dan feiten. Voor mij gaf het een duidelijk beeld van de sfeer in het peleton. Niemand komt goed weg in het boek van Thomas Dekker. Als lezer trok ik vooral een overall conclusie van een toxische, losgeslagen cultuur. Niet een gedachte over bijvoorbeeld Boogerd persoonlijkquote:Op zondag 16 juli 2023 01:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Thomas Dekker is een aandachtsprostituee die anderen onder de bus flikkert om geld te verdienen met journalistieke broddelwerkjes. Laten we er niet meer van maken dan het is.
Hij had prima kunnen schrijven over dopingcultuur en de excessen daarvan, zoals Michael Rasmussen en Tyler Hamilton wel uitstekend doen, zonder al die zogenaamd smeuīge verhalen over zuipen en rukken en hoeren enzo. Niet alleen doet dat totaal niet ter zake en leidt het af van de kern van het verhaal, het is lasterlijk en duidelijk alleen maar opgeschreven omdat het verkoopt.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:05 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
In zijn boek spaart hij zichzelf niet en vind het boek niet lezen als verraad naar anderen. Hij beschrijft de situatie. Wel met naam en toenaam maar niet neerbuigend, verwijtend. Dat een Boogerd hier niet blij mee is snap ik maar in principe wordt er niks meer onthuld dan feiten. Voor mij gaf het een duidelijk beeld van de sfeer in het peleton. Niemand komt goed weg in het boek van Thomas Dekker. Als lezer trok ik vooral een overall conclusie van een toxische, losgeslagen cultuur. Niet een gedachte over bijvoorbeeld Boogerd persoonlijk
Die zaten gisteren op een heel mooie locatie, misschien was het weekbudget op?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:37 schreef kibo het volgende:
[..]
Wat een verschil met die treurige plantsoentjes bij VLV
Is een leuke toevoeging aan het programma.quote:
1 was Derrick, uit de gelijknamige Duitse Krimi.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik kon 1 niet direct plaatsen, maar dit moet hem zijn
Heeft in z’n topjaren genoeg aangevallen hoorquote:Op zondag 16 juli 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze hebben de enige demaragge uit Robert zijn carriere gevonden
Vuelta 2009quote:Op zondag 16 juli 2023 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft in z’n topjaren genoeg aangevallen hoor
Ook daarna nog wel in etappes in de Tour/Vuelta.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft in z’n topjaren genoeg aangevallen hoor
Hij is daarna nooit meer zķ goed geweest. Bij elke valpartij werd het een klein beetje minder, en dat waren er nogal wat...quote:
TdF 2010 kwam in de buurt, maar in 2009 vloog hij echt.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij is daarna nooit meer zķ goed geweest. Bij elke valpartij werd het een klein beetje minder, en dat waren er nogal wat...
Hij zegt zelf dat het plezier er voor het laatst echt was op het WK in 2017, het jaar erna kwam er van alles bijquote:Op zondag 16 juli 2023 22:12 schreef Remco het volgende:
Leuke aflevering lijkt alsof Tom helemaal opbloeit nu die is gestopt. Als ik hem nu zo zie denk ik dat die nooit echt met lol heeft gefietst.
De trek-eens-aan-mijn-vinger grappen jongens zijn altijd leukquote:Op maandag 17 juli 2023 11:05 schreef tong80 het volgende:
Dione: 'Is het een leuke jonge?' 'Ha ha ha ha ha.'
Ja, Stef is wel echt goed. Zegt op een vrij harde manier wat hij denkt. Doet mij een beetje aan Hugo Borst en Johan Derksen denken.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:00 schreef JanGroen het volgende:
Stef geeft goed commentaar en zegt wat hij denkt en vindt en dat vindt niet iedereen leuk. Dat is mede de reden dat hij gewieberd is bij zijn toenmalige ploeg.
Ik kreeg ook de indruk dat Stef niet helemaal goed samengaat met Thomas. Ik vindt hem ook een beetje glad en aandachtsgeil. Snap daarom wel dat die 2 elkaar niet echt liggen.
Roxane is altijd opgewekt en vrolijk, maar voegt op zich weinig toe. Het is meer zeggen wat er is gebeurd dan iets nieuws vertellen.
Ysselsteyn is Limburgquote:Op maandag 17 juli 2023 21:38 schreef Faraday01 het volgende:
Teunissen is toch een Brabander en geen Limburger?
Ysselsteyn ligt in Noord-Limburgquote:Op maandag 17 juli 2023 21:38 schreef Faraday01 het volgende:
Teunissen is toch een Brabander en geen Limburger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |