Nee, precies. Dat je niet tegen verandering kunt en Olavfan bent heeft er niets mee te makenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja, gooi het maar daarop. Het verdwijnen van tv is al van meets af aan mijn grootste probleem, gewoon terug te lezen.
Hoe veel betaalt Viaplay je?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, precies. Dat je niet tegen verandering kunt en Olavfan bent heeft er niets mee te maken![]()
Niks. En ik hen ook niksquote:
Volgens mij zei ik dat ook niet...? Misschien was ik onduidelijk, maar wat ik bedoelde is dat Viaplay zegt zich in Nederland puur als sportzender te willen profileren en dat ik me afvraag met welke andere sportrechten (dus buiten F1 en voetbal) ze denken het aantal abonnementen te kunnen vergroten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1 en buitenlands voetbal valt niet onder de samenvattingplicht van de NOS.
Op zich waren hun plannen helemaal niet zo gek alleen het financiele plaatje niet, met populaire sport een marktaandeel verschaffen en dan andere content toevoegen om een stabiele speler te worden is op zich helemaal niet zo'n slecht plan, alleen wilden ze wat teveel in te korte tijd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat ook niet...? Misschien was ik onduidelijk, maar wat ik bedoelde is dat Viaplay zegt zich in Nederland puur als sportzender te willen profileren en dat ik me afvraag met welke andere sportrechten (dus buiten F1 en voetbal) ze denken het aantal abonnementen te kunnen vergroten.
Natuurlijk is er voor elke sport wel een groepje hardcore liefhebbers dat er geld voor over heeft, maar die groepen zijn te klein om de kosten te dekken, is mijn inschatting. Zeker omdat je bestaande abonnees de onvermijdelijke verhogingen van het abonnement ook steeds de moeite waard moeten blijven vinden.
Voor alle beetje populaire (andere) sporten is vastgelegd dat de NOS uitzend- en/of samenvattingsrecht heeft. Sowieso of iig als er Nederlanders meedoen. Voor veel mensen is dat dan ook wel genoeg, is mijn indruk.
Maar ik ben benieuwd welke andere sport jij en anderen denken dat populair genoeg is om de exclusieve rechten van te kopen.
Behalve dan dat dat marktaandeel niks te maken heeft met de film/serie markt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich waren hun plannen helemaal niet zo gek alleen het financiele plaatje niet, met populaire sport een marktaandeel verschaffen en dan andere content toevoegen om een stabiele speler te worden is op zich helemaal niet zo'n slecht plan, alleen wilden ze wat teveel in te korte tijd.
Canal+ heeft nu 12% gekocht, die zien er waarschijnlijk nog wel brood in.
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat ze zo schrikken van het draaien van een beetje verlies. Spotify is al jaren verliesgevend, net als Uber. Amazon is hét voorbeeld van een bedrijf dat een eeuwigheid verlies heeft geleden om maar te kunnen groeien. Maar Viaplay draait 1 kwartaal verlies en gelijk moet de directeur eruit, gaan alle prognoses uit het raam en trekken ze zich terug uit de markten die ze net probeerden aan te boren.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich waren hun plannen helemaal niet zo gek alleen het financiele plaatje niet, met populaire sport een marktaandeel verschaffen en dan andere content toevoegen om een stabiele speler te worden is op zich helemaal niet zo'n slecht plan, alleen wilden ze wat teveel in te korte tijd.
Tja als je geen buffer hebt, moet je toch wat.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat ze zo schrikken van het draaien van een beetje verlies. Spotify is al jaren verliesgevend, net als Uber. Amazon is hét voorbeeld van een bedrijf dat een eeuwigheid verlies heeft geleden om maar te kunnen groeien. Maar Viaplay draait 1 kwartaal verlies en gelijk moet de directeur eruit, gaan alle prognoses uit het raam en trekken ze zich terug uit de markten die ze net probeerden aan te boren.
Door de Viaplee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Tja als je geen buffer hebt, moet je toch wat.
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Viaplay helemaal failliet zou gaan, waar gaan de rechten dan heen?
Je zou denken dat je dan eerst probeert via investeringen wat extra kapitaal aan te trekken, ipv gelijk zo rigoureus te werk te gaan. Misschien hebben ze dat geprobeerd en is het mislukt. Dat niemand er geld in wil steken zegt ook wel wat natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:47 schreef PS. het volgende:
[..]
quote:
Jep, idd gezien, waarvoor dankquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je dit topic verder had gelezen dan had je het antwoord geweten op deze vragen (nog ongeveer 1 miljoen klanten in Nederland), daarnaast is het een beursgenoteerd bedrijf dus zijn alle cijfers uiteraard geverifieerd door een onafhankelijke accountant (KPMG in dit geval).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jij kan zo als strateeg voor de NL tak aan de slag bij ViaPlayquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:32 schreef Jane het volgende:
Het bericht van vandaag was uiteraard vooral bedoeld om het vertrouwen van de aandeelhouders te vergroten. Iets wat kennelijk niet gelukt is, aangezien het aandeel Viaplay alweer gekelderd is.
Ik denk dat het een fout is om te denken dat de beslissing om in NL te blijven genomen is op basis van gedegen marktonderzoek of iets dergelijks. Ik vermoed dat vooral gekeken is naar puur boekhoudkundige cijfers ('er kan nog bezuinigd worden en dan maken we winst') en waarschijnlijk speelt het beeld dat men in het buitenland van Nederland ook een grote rol, zoals:
- Nederland is, net als de Nordic countries, een rijk land, waar mensen doorgaans wat te besteden hebben, dus kun je hoge bedragen vragen voor een abonnement
- Nederland is klein genoeg (itt de UK en de VS), maar met meer inwoners dan Noorwegen, Denemarken en Finland bij elkaar, dus relatief een enorm groeipotentieel.
- In Nederland ligt overal goed internet
En toch ook:
- Met de Nederlandse F1-rechten heb je de kip met de gouden eieren in handen. Die oranje clowns reizen de hele wereld af om Verstappen te zien racen, dus die nemen allemaal zeker een abonnement.
Al die dingen zouden aandeelhouders hoopvol moeten stemmen en vertrouwen moeten geven, zodat het bedrijf niet nog minder waard wordt (niet gelukt).
Ze hebben (bewust of onbewust) geen rekening gehouden met allerlei dingen die hier in het topic al zo vaak ter sprake zijn gekomen, zoals:
- Veel Nederlanders vinden die 16 euro al te veel en ook al keek er bijna geen hond naar, het feit dat de films en series straks uit het aanbod verdwijnen, roept het gevoel bij mensen op dat ze straks minder krijgen voor hetzelfde geld.
- Nederlanders zijn notoir gierig als het er om gaat te betalen om sport te kijken. Het maakt daarbij véél uit of jouw zender/aanbod is opgenomen in een standaardpakket van tv-providers. In dat laatste geval hebben mensen namelijk het gevoel dat ze 'gratis' kunnen kijken. Dat is goed. Anders is bijna elke euro te veel.
- Afgezien van voetbal en F1 is het aantal mensen per sport dat er voor wil betalen de aankoop van de (exclusieve) rechten waarschijnlijk niet waard. Mede omdat de NOS volgens de wet overal uitgebreide samenvattingen van mag laten zien. De vraag is dus welke sport Viaplay nog meer wil aankopen om het aantal abonnees te vergroten.
- Nederlanders hebben dan wel het internet om te kùnnen streamen, maar heel veel mensen willen simpelweg niet.
- Als ze dan toch moeten streamen, is F1TV wat F1 betreft een goedkoper (en in sommige opzichten beter) alternatief.
- Zowel Viaplay als dienst als de F1-uitzendingen hebben inmiddels onder een significant deel van de bevolking een slechte naam, waar heel moeilijk weer vanaf te komen is.
Enz. enz.
Maar goed, zoals het er nu naar uitziet zal het hele bedrijf wel verkocht worden, gok ik.
[ twitter ]
-edit-
Ik zag trouwens een screenshot voorbij komen met aangekondigde maatregelen en daar stonden oa bij 'verhogen van de abonnementsgelden' en 'accountsharing tegengaan'.
Nou, veel succes gewenst voor de toekomst in NL, Viaplay.
Geprofiteerd van de lage beurskoers zekerquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:32 schreef Tarado het volgende:
Canal+ Takes Minority Stake In Viaplay
[..]
https://deadline.com/2023(...)-viaplay-1235443098/
Snappen die lui dan nog niet dat het overgrote meerendeel van hun abonnees (om niet te spreken van praktisch alle) voor de F1 komen en dat die met F1TV een alternatief hebben dat kwalitatief beter is én goedkoper? Vooral nog duurder maken dan. Succes gegarandeerd. Ten dode opgeschreven dit, zal binnenkort wel overgenomen worden puur voor de rechten. Met zo’n lage koers interessant natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:32 schreef Jane het volgende:
Ik zag trouwens een screenshot voorbij komen met aangekondigde maatregelen en daar stonden oa bij 'verhogen van de abonnementsgelden' en 'accountsharing tegengaan'.
Nou, veel succes gewenst voor de toekomst in NL, Viaplay.
Een deel zal gewoon verdwijnen van de Nederlandse markt, vermoed ikquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Viaplay helemaal failliet zou gaan, waar gaan de rechten dan heen?
De TLDR van dat verhaal was eigenlijk:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij kan zo als strateeg voor de NL tak aan de slag bij ViaPlay![]()
mijn opmerking was dan ook met een kwinkslag bedoeldquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:14 schreef Jane het volgende:
[..]
De TLDR van dat verhaal was eigenlijk:
Wij, de NLse consument, zijn nog geen klap wijzer, want dat verhaal van gisteren was alleen voor de aandeelhouders bedoeld. VP kan bij wijze van spreken volgende maand alsnog beslissen om te vertrekken uit NL. Als er nieuwe eigenaren komen natuurlijk helemaal.
Wat er ook gebeurt, als consument worden we er niet beter van, ik heb oa Ziggo XL en je zou verwachten dat ze na verlies F1 en Premier League wat aan hun tarieven zouden doen, dat hebben ze ook wel gedaan maar dan naar boven.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:14 schreef Jane het volgende:
[..]
De TLDR van dat verhaal was eigenlijk:
Wij, de NLse consument, zijn nog geen klap wijzer, want dat verhaal van gisteren was alleen voor de aandeelhouders bedoeld. VP kan bij wijze van spreken volgende maand alsnog beslissen om te vertrekken uit NL. Als er nieuwe eigenaren komen natuurlijk helemaal.
Terug naar Ziggo word je gewoon beter van, want dan kunnen we weer in 4k kijken in plaats van met een bitrate waar echte 720p nog mooi naast lijkt. Slechter dan Viaplay kan gewoon bijna niet, of er moet een partij zijn die exclusiviteit opeist en dan net zulke troep aanbiedt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, als consument worden we er niet beter van, ik heb oa Ziggo XL en je zou verwachten dat ze na verlies F1 en Premier League wat aan hun tarieven zouden doen, dat hebben ze ook wel gedaan maar dan naar boven.
F1TV zal er ook niet goedkoper op worden, die kijken gewoon naar hun clientele dat alleen F1 kijkt en passen dan hun prijs aan de andere aanbieder wie dat dan ook moge worden.
Dit dramagedoe altijdquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terug naar Ziggo word je gewoon beter van, want dan kunnen we weer in 4k kijken in plaats van met een bitrate waar echte 720p nog mooi naast lijkt. Slechter dan Viaplay kan gewoon bijna niet, of er moet een partij zijn die exclusiviteit opeist en dan net zulke troep aanbiedt.
Zelfs mijn techblinde vader viel het echt tegen toen ie vorig jaar de eerste keer via Viaplay keek, dus dit klopt niet helemaal wat je zegtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit dramagedoe altijd
Je doet alsof het een YouTube-video is in een kwaliteit die in 2006 al slecht was. Terwijl je in realiteit de grassprietjes bijna kunt tellen op je TV, ook bij Viaplay. Alleen tel je er misschien 400 in plaats van de 405 die je in 4k telt.
Slechtste beeld ooit op een TV.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs mijn techblinde vader viel het echt tegen toen ie vorig jaar de eerste keer via Viaplay keek, dus dit klopt niet helemaal wat je zegt
Als je van 4k komt en ook een tv hebt die dat prachtig toont, is een terugval naar 720p (dat is het gewoon) heel erg merkbaar.
Dat jij nou kijkt in een klein hoekje van je monitor terwijl er nog 8 andere sporten tegelijk bezig zijnquote:
Ik kijk F1 altijd gewoon op de TVquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij nou kijkt in een klein hoekje van je monitor terwijl er nog 8 andere sporten tegelijk bezig zijn
Goedkoper wordt het nooit, maar in alle eerlijkheid, F1TV heeft in de voorbije jaren geen enorme prijsstijgingen doorgevoerd. Als ze dat nu ineens wel gaan doen zou het idd wel een tegenvaller zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, als consument worden we er niet beter van, ik heb oa Ziggo XL en je zou verwachten dat ze na verlies F1 en Premier League wat aan hun tarieven zouden doen, dat hebben ze ook wel gedaan maar dan naar boven.
F1TV zal er ook niet goedkoper op worden, die kijken gewoon naar hun clientele dat alleen F1 kijkt en passen dan hun prijs aan de andere aanbieder wie dat dan ook moge worden.
Die voorbije jaren had ik het ook, zat het in mijn ziggo pakket maar eigenlijk zelden gebruik van gemaakt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Goedkoper wordt het nooit, maar in alle eerlijkheid, F1TV heeft in de voorbije jaren geen enorme prijsstijgingen doorgevoerd. Als ze dat nu ineens wel gaan doen zou het idd wel een tegenvaller zijn.
Lees jij niet ofzo? In het statement van die CEO staat duidelijk dat ze “hopen op korte termijn winstgevend te worden in Nederland”. Ze maken dus nog steeds verlies!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch niet verassend dat de Nederlandse markt de enige goedlopende is. Die F1 rechten alleen is gewoon standaard 1.5-2 miljoen abbonees hier in Nederland, doe dat maal 100-150 euro per jaar (gemiddelde zal ergens daar liggen met kortingen e.d.) en je hebt een budget van ongeveer 250 miljoen.
F1 rechten zijn 35 miljoen, Premier League zal ook wel zoiets zijn, darten een paar miljoen en er blijft meer dan genoeg geld over voor de overhead.
edit: het zijn ongeveer 1 miljoen abonnees
Omdat ze nog aan het afschrijven op de aanloopkosten, het zou me zeer verbazen als de operationele winst er niet al is. Vandaar ook dat de CEO zegt 'soon to be profitable', het is al winstgevend alleen zijn nog niet alle aanloopkosten eruit dus heb je dan nog een verlies, daarom kan die met zekerheid nu al roepen dat het winstgevend gaat zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Lees jij niet ofzo? In het statement van die CEO staat duidelijk dat ze “hopen op korte termijn winstgevend te worden in Nederland”. Ze maken dus nog steeds verlies!
Maar de rechten van de F1 lopen straks weer af, begint het hele verhaaltje dan weer opnieuw? Als ze überhaupt al het hoogste bod zullen hebben. Ik hoorde dat Ziggo zelfs meer wilt bieden dan ViaPlay deed en dat was al krankzinnig voor Nederlandse begrippen. Dat kan ViaPlay gewoon niet nog eens doen, een zogenaamd knock out bod. Als ze tegen die tijd met de huidige berusontwikkelingen nog wel bestaan. Ik zie gewoon niet in hoe ViaPlay met deze ontwikkelingen nog een positieve toekomst heeft.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ze nog aan het afschrijven op de aanloopkosten, het zou me zeer verbazen als de operationele winst er niet al is. Vandaar ook dat de CEO zegt 'soon to be profitable', het is al winstgevend alleen zijn nog niet alle aanloopkosten eruit dus heb je dan nog een verlies, daarom kan die met zekerheid nu al roepen dat het winstgevend gaat zijn.
Sponsordeal met Jumbo was geloof ik al 1 miljoen per jaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:55 schreef Jane het volgende:
Wat ik me afvroeg... Hoeveel zou de sponsoring van Verstappen (exclusieve NLse interviews, logo op het petje, enz.) nou kosten, per jaar? Want we hebben het wel steeds alleen over de rechten, maar Max doet dat ook niet gratis, natuurlijk. Heeft iemand daar een idee over? Een ton, meerdere tonnen, een miljoen? Zelf heb ik echt geen idee.
Reken maar op meerdere miljoenen per jaar. Want die content wordt ook nog voor de Scandinavische landen beschikbaar gemaakt. En Jumbo betaalde wat hierboven gezegd wordt idd al een miljoen per jaar, hadden een flinke loyaliteitskorting, én die kregen lang niet zoveel content als ViaPlay nu krijgt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:55 schreef Jane het volgende:
Wat ik me afvroeg... Hoeveel zou de sponsoring van Verstappen (exclusieve NLse interviews, logo op het petje, enz.) nou kosten, per jaar? Want we hebben het wel steeds alleen over de rechten, maar Max doet dat ook niet gratis, natuurlijk. Heeft iemand daar een idee over? Een ton, meerdere tonnen, een miljoen? Zelf heb ik echt geen idee.
Als ze de aanloopkosten eruit hebben en winst gaan maken, kunnen ze dus minimaal hetzelfde bieden zonder er op te verliezen, met het huidige aantal abonnees.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Maar de rechten van de F1 lopen straks weer af, begint het hele verhaaltje dan weer opnieuw? Als ze überhaupt al het hoogste bod zullen hebben. Ik hoorde dat Ziggo zelfs meer wilt bieden dan ViaPlay deed en dat was al krankzinnig voor Nederlandse begrippen. Dat kan ViaPlay gewoon niet nog eens doen, een zogenaamd knock out bod. Als ze tegen die tijd met de huidige berusontwikkelingen nog wel bestaan. Ik zie gewoon niet in hoe ViaPlay met deze ontwikkelingen nog een positieve toekomst heeft.
De Nederlandse abonnees nemen niet toe maar juist af, en ik zie gewoon geen enkele reden waarom die trend omlaag opeens weer omhoog zou gaan want het aanbod van ViaPlay wordt juist minder en er komen niet opeens in Nederland miljoenen mensen bij die ViaPlay willen. Die het écht wilden hebben die hebben allang een abonnement.
Ze hebben alweer een nieuwe verhoging aangekondigd, ik ben van mening dat ze alleen nog maar leden zullen verliezen, of op zijn allerbest constant blijven. Maar het mond op mond woord is sterk, en F1 TV was aan het begin nog een beetje onbekend, maar je ziet dat er steeds meer mensen overstappen door anderen die tevreden zijn bij F1 TV, en dat zullen er alleen nog maar meer worden gezien het prijsverschil tussen F1 TV en ViaPlay dat steeds groter en groter wordt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als ze de aanloopkosten eruit hebben en winst gaan maken, kunnen ze dus minimaal hetzelfde bieden zonder er op te verliezen, met het huidige aantal abonnees.
Sowieso zeiden ze al dat het aantal abonnees meer was dan ze verwachten. Dus ze hadden al net minder rekening gehouden om winstgevend te kunnen worden.
Heb je hier een bron voor? Premier League is in Nederland ook behoorlijk populair.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 02:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Snappen die lui dan nog niet dat het overgrote meerendeel van hun abonnees (om niet te spreken van praktisch alle) voor de F1 komen
PL fan denkt dat PL groter is dan het is.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je hier een bron voor? Premier League is in Nederland ook behoorlijk populair.
Ik vraag het me gewoon af. Als ik zie hoeveel tijd Ziggo kanaal 14 aan voetbal besteed is dat blijkbaar toch wel belangrijk. Zelf heb ik Viaplay vanwege F1, Premier League, Bundesliga en Darten, daarom is F1TV geen optie voor mij.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PL fan denkt dat PL groter is dan het is.
Ziggo heeft niets anders, alleen echt kleine sporten. En buitenlands voetbal blijft natuurlijk groter dan iets van handbal oid, maar vergeleken met F1 verbleekt het.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon af. Als ik zie hoeveel tijd Ziggo kanaal 14 aan voetbal besteed is dat blijkbaar toch wel belangrijk. Zelf heb ik Viaplay vanwege F1, Premier League, Bundesliga en Darten, daarom is F1TV geen optie voor mij.
Deden ze ook al toen ze F1 hadden.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziggo heeft niets anders, alleen echt kleine sporten. En buitenlands voetbal blijft natuurlijk groter dan iets van handbal oid, maar vergeleken met F1 verbleekt het.
Ik denk dat het aantal klanten dat bij Viaplay zit vanwege het grotere sport aanbod groter is dan het totaal aan klanten van F1TV in NL.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziggo heeft niets anders, alleen echt kleine sporten. En buitenlands voetbal blijft natuurlijk groter dan iets van handbal oid, maar vergeleken met F1 verbleekt het.
Ik geloof best dat de verhouding F1TV/Viaplay voor F1 fans op 40/60 oid ligt. Dan ben je er al, het is gewoon de allerbelangrijkste sport van Viaplay.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal klanten dat bij Viaplay zit vanwege het grotere sport aanbod groter is dan het totaal aan klanten van F1TV in NL.
Denk eerder 20/80, dus Viaplay 1 miljoen, F1TV 200k zo'n beetje.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof best dat de verhouding F1TV/Viaplay voor F1 fans op 40/60 oid ligt. Dan ben je er al, het is gewoon de allerbelangrijkste sport van Viaplay.
Dan zou Viaplay nog praktisch op het absolute hoogtepunt moeten zitten toen alles en iedereen een jaarabo had. Zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk eerder 20/80, dus Viaplay 1 miljoen, F1TV 200k zo'n beetje.
F1TV maakt ook nauwelijks (geen?) reclame in Nederland. Ik denk dat veel mensen niet eens weten dat het bestaat.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal klanten dat bij Viaplay zit vanwege het grotere sport aanbod groter is dan het totaal aan klanten van F1TV in NL.
Op het hoogtepunt zaten ze op 1.2, nu op 1 volgens hun eigen bereichten en F1TV zat op 75k dus zit ik met 200k al heel hoog.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou Viaplay nog praktisch op het absolute hoogtepunt moeten zitten toen alles en iedereen een jaarabo had. Zeer onwaarschijnlijk.
Totaal, dus niet alleen F1. Volgens mij zijn de voetbalrechten ook pas dit jaar in gegaan, dus die komen er nog bij.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt zaten ze op 1.2, nu op 1 volgens hun eigen bereichten en F1TV zat op 75k dus zit ik met 200k al heel hoog.
jij weer met 'alles en iedereen'quote:Op zondag 23 juli 2023 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou Viaplay nog praktisch op het absolute hoogtepunt moeten zitten toen alles en iedereen een jaarabo had. Zeer onwaarschijnlijk.
Jep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |