• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..quote:Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Naast de hele was de halve taart ook verhoogd van 2,50 naar 6 euro.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:55 schreef Zana het volgende:
[..]
Volgens mij alle afgeprijsde producten, de ene keer kon je nog een zak bollen van de voordag voor 0,25 ¤ of 0,50 ¤ krijgen en nu zijn ze altijd 1 ¤ of 1,5 ¤. Ik heb zelfs al broden met een sticker voor 2,50¤ zien liggen. Ook het gebak wat voorheen 1¤ was is nu 2,50¤ of 4¤ bij ons. Of groentepakketten war het soms nauwelijks meer schilt.
Volgens mij hebben ze gedacht dat ze de prijs kunnen opschroeven, omdat er best veel mensen toch gebruik van maken. Voordeel is wel dat je zelfs kunt kiezen in tegenstelling tot een tgtg pakket. Trouwens de Multivlaai heeft ook tgtg, in het verleden had ik meestal een hele vlaai, maar dan kun je de smaak niet kiezen.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:12 schreef gelestipjes het volgende:
Broodpakket gehaald bij de Dirk. Niet het meest gevarieerde pakket, 1 volkoren brood.....en 90 bruine bollen.
Als ik deze met de helft van die van stavromulabeta vergelijk dan is dat duidelijk een andere Hemaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:13 schreef junkiesietze het volgende:
Gister ook weer eens een 5 euro Hema box gehaald:
[ link | afbeelding ]
Viel weer beetje tegen,
Zalm is al aan het verkleuren, en ik houd niet zo van gerookte zalm.
Aspergesoep, meh.
Roomkaasdip, meh
eierkoeken, meh
Ik wil ook een keer zo'n haulquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik deze met de helft van die van stavromulabeta vergelijk dan is dat duidelijk een andere Hema
9 zakken van 10 of 15 zakken van 6?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:12 schreef gelestipjes het volgende:
Broodpakket gehaald bij de Dirk. Niet het meest gevarieerde pakket, 1 volkoren brood.....en 90 bruine bollen.
Kwestie van berichtje met foto naar tgtg sturen en je hebt het gratis. Dan is het het geld wel waardquote:Op maandag 17 juli 2023 10:52 schreef hilliebillie het volgende:
Zojuist de meest trieste tgtg die ik ooit gehad heb. ¤4,99 betaald voor dit. Totale waarde ¤8,88. Ik vind dit echt schandalig. Was ook flabbergasted toen ik zag wat ik uit de krat kon pakken. De salade nog even op de website opgezocht en die is ¤2,99
Voor zo weinig onder de originele prijs was ik liever zelf de winkel ingelopen en had ik dingen uitgezocht die ik liever had.![]()
[ afbeelding ]
Dat moet een foutje geweest zijnquote:Op maandag 17 juli 2023 10:52 schreef hilliebillie het volgende:
Zojuist de meest trieste tgtg die ik ooit gehad heb. ¤4,99 betaald voor dit. Totale waarde ¤8,88. Ik vind dit echt schandalig. Was ook flabbergasted toen ik zag wat ik uit de krat kon pakken. De salade nog even op de website opgezocht en die is ¤2,99
Voor zo weinig onder de originele prijs was ik liever zelf de winkel ingelopen en had ik dingen uitgezocht die ik liever had.![]()
[ afbeelding ]
Wouw.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:32 schreef Sodemieters het volgende:
Pakket van IKEA voor 5 euro.
[ afbeelding ]
Wat zijn die dingen rechtsonder? Aardappels?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:32 schreef Sodemieters het volgende:
Pakket van IKEA voor 5 euro.
[ afbeelding ]
You're joking right?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat zijn die dingen rechtsonder? Aardappels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |