inderdaadquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik zag Slaapmeisje, een overleden FOK!ster, dit weleens zeggen. Een soort juichen.
quote:Op woensdag 4 juli 2001 10:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wie vraagt, wordt overgeslaagd
En een jompel hier en een jompel daar
hier een jompel, daar een jompel
allemaal even jompelen maar..
ik jompel
jij jompelt
hij jompelt
zij jompelt
wij jompelen
zij jompelen
eigenlijk jompelen we allemaal we eens
Jompels,
Slaapmeisje
quote:
Klopt, het is deze smiley:quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik zag Slaapmeisje, een overleden FOK!ster, dit weleens zeggen. Een soort juichen.
Hear hearquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Ja, dan kun je elkaar nog de haren invliegen in een slowchat of elkaar verbaal de grond intrappen in een politieke discussie maar aan het einde van de dag heeft iedereen (of in ieder geval de meesten van ons) het hart op de perfecte plaats
Goed gezegd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Ja, dan kun je elkaar nog de haren invliegen in een slowchat of elkaar verbaal de grond intrappen in een politieke discussie maar aan het einde van de dag heeft iedereen (of in ieder geval de meesten van ons) het hart op de perfecte plaats
Toen mijn moeder overleed was er een bloemstuk 'namens haar Fok!-familie'. Danny had zich daar persoonlijk tegenaan bemoeid, dat dat er zou komen. Fok! is echt een bijzondere club mensen bij elkaar. Ik hoop dat Danny en zijn familie zich gedragen voelen door de wetenschap dat we allemaal zo meeleven. Al kan niets dit enorme verdriet natuurlijk wegnemen.quote:
Het is volgens mij nog wel hoger. Mijn vader was heel goed verzekerd, we deden niets buitenissigs en moesten stevig bijbetalenquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
Toch mooi dat het streefbedrag in nog geen 8 uurtjes gehaald is
Maar ook bizar dat een uitvaart zo duur is.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Mijn vader is afgelopen december overleden. Ook crematie en daar kwam ook behoorlijk wat centen overheen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog wel hoger. Mijn vader was heel goed verzekerd, we deden niets buitenissigs en moesten stevig bijbetalen
Helemaal mee eens, ik zou zelfs bijna gevoelsmatig zeggen dat het een zwaarder gewicht heeft omdat het waarschijnlijk betekent dat ergens anders iets niet of minder kan. Ik heb daar in ieder geval veel waardering voor.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:07 schreef laziness het volgende:
Iemand die zijn laatste 5 euro die hij kan missen deze maand geeft is net zo’n held wat mij betreft
Jup, dat is FOK!quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |