Zal wel geen record zijn maar zo'n absolute daling in euro's is wel vrij ongewoon niet? Bijna 600 euro eraf op 1 dag.quote:

mabel heeft haar halve portfolio verkocht op 1700 op advies van haar consulentenquote:

Morgen verder naar 700 en dan omhoog naar 750.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:04 schreef Breekfast het volgende:
Inmiddels blijft het redelijk stabiel.

Niet. Ik heb niks met Adyen. Teveel gehyped imo en heel erg conjunctuurgevoelig.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:16 schreef Breekfast het volgende:
Vanaf welke prijs zouden jullie instappen?:)

Nou, net even op ¤875. Dat was iets van -41% ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:04 schreef Breekfast het volgende:
Inmiddels blijft het redelijk stabiel.

De put ady @ 1000 ging vandaag +5600%quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:55 schreef nostra het volgende:
Niemand gister wat putjes @ 1000 @ 0,01 gekocht en nu voor 13,50 de deur uit?

529.900%quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
De put ady @ 1000 ging vandaag +5600%

Je kunt zeggen wat je wil maar ze gaan echt niet zomaar 2+ miljard euro weggooien. Die hebben heus wel wat onderzoek gedaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Investeringskeuzes van Italianen en van de Agnellis in het bijzonder... maar goed, daar kan ik verder de diepte niet over in.

quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:55 schreef Werkperd het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar ze gaan echt niet zomaar 2+ miljard euro weggooien.

Ach ja, de analistenvisies. Die moet je met een flinke korrel zout nemen. Een analist zal nog eerder een mooi verhaal verzinnen en daar een "koersdoel" op plakken dan dat ie eerlijk toegeeft dat ie het ook niet weet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:53 schreef Steven184 het volgende:
Er zijn nog heel wat analisten positief met hun aangepaste koersdoel:
[ afbeelding ]

Ik zou die niet al te serieus nemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:53 schreef Steven184 het volgende:
[ afbeelding ]

Na weer vier 5% eraf zitten we bijna helemaal aan de onderkant van de range van de analisten, maar wie neemt die nog serieus...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:53 schreef Steven184 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb op IEX even dat forum doorgescrold en het is echt hilarisch om te lezen. Stukje leedvermaak.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Na weer vier 5% eraf zitten we bijna helemaal aan de onderkant van de range van de analisten, maar wie neemt die nog serieus...
En een paar minuten laterr -6% en een koers van 845 en onder het minimum van de analisten

quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Ach ja, de analistenvisies. Die moet je met een flinke korrel zout nemen. Een analist zal nog eerder een mooi verhaal verzinnen en daar een "koersdoel" op plakken dan dat ie eerlijk toegeeft dat ie het ook niet weet.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:04 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ik zou die niet al te serieus nemen.
Visa wordt voor 30x de winst verkocht, MasterCard voor 36X de winst.
Zijn beide al best flink aan de prijs vind ik persoonlijk.
Maar stel dat je 35x de winst wil betalen voor Adyen, dan zou je max 630euro willen betalen.
Er kan nog wel wat van de prijs af als ik zo kijk.
‘
Niemand neemt die natuurlijk serieus. Zeker niet als je met een nieuw koersdoel komt tijdens zo'n dag als gisteren. Ik gebruik ze dan ook niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Na weer vier 5% eraf zitten we bijna helemaal aan de onderkant van de range van de analisten, maar wie neemt die nog serieus...

Ik zit behalve in ASML en Adyen vooral in indexfondsen en wat saaie dividend aandelen, maar dat is ook niet allemaal feestelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niemand neemt die natuurlijk serieus. Zeker niet als je met een nieuw koersdoel komt tijdens zo'n dag als gisteren. Ik gebruik ze dan ook niet.
Dat gezegd hebbende, mijn EV, Cybersecurity en Carbon/Biofuels portefeuilles lopen deze maand ook vrij slecht.

Dank voor de tip, ga ik straks ook even doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb op IEX even dat forum doorgescrold en het is echt hilarisch om te lezen. Stukje leedvermaak.

Wel ongeveer 60 pagina's doorlezen vanaf gisterochtend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ga ik straks ook even doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |