abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209877636
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 13:38 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je in dat kader dan begint over mensen die niet kunnen studeren vanwege een beperking.
Ok, voor alle duidelijkheid kunnen mensen met een beperking wel studeren maar in aangepaste vorm. Maar ik bedoel overgrote deel van mensen met een beperking zitten/zaten op speciale onderwijsinstelling met aangepaste onderwijsprogramma en ze kunnen best wel heel ver geschopt worden. Dus het is niet zo dat mensen echt niet kunnen studeren wegens hun beperking, maar ze hebben wel ambities en dromen om te verwezenlijken.
pi_209878009
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 13:47 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Ok, voor alle duidelijkheid kunnen mensen met een beperking wel studeren maar in aangepaste vorm. Maar ik bedoel overgrote deel van mensen met een beperking zitten/zaten op speciale onderwijsinstelling met aangepaste onderwijsprogramma en ze kunnen best wel heel ver geschopt worden. Dus het is niet zo dat mensen echt niet kunnen studeren wegens hun beperking, maar ze hebben wel ambities en dromen om te verwezenlijken.
En waarom begin je daarover in een topic dat gaat over jongeren in de TK?
pi_209878121
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
En waarom begin je daarover in een topic dat gaat over jongeren in de TK?
Omdat jongeren met een beperking ook een kans moet hebben om zich profileren in het politiek, als hun beperking dat toelaat. Daarom maak ik echt geen onderscheid van zonder beperking en met beperking door elkaar, ze zijn even gelijk aan elkaar. We moeten echt niet meer generaliseren, dat is helemaal niet nodig. Mensen met een beperking horen bij ons in Nederland, hebben dezelfde rechten als gewone mensen zonder beperking. Over jou gesproken vind ik een beetje kinderachtig wat je nu doet, volgens mij heb je geen idee hoe mensen met een beperking in elkaar zit. Mensen met een beperking zoals Lucille Werner of Rick Brink(CDA) doen harstikke goed en zijn nog steeds actief in het politiek. Ik heb voor hun groot respect voor ze wat ze nu ook doen.
pi_209883698
Lekker op snuffelstage in de Tweede Kamer. Top idee!
pi_209884584
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:28 schreef ElProf het volgende:
Lekker op snuffelstage in de Tweede Kamer. Top idee!
Ja is heel goed voor de ontwikkeling van jongeren die zo geïnteresseerd zijn in politiek.
pi_209887252
@Misrer1972 Er moeten dus meer mensen met een beperking in de Kamer? Ik snap je punt ook niet zo.

Ik vind dat er nu al genoeg mensen met een beperking in de politiek zitten, maar dat is een andere discussie.
pi_209887300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:10 schreef Morri2 het volgende:
@:Misrer1972 Er moeten dus meer mensen met een beperking in de Kamer? Ik snap je punt ook niet zo.

Ik vind dat er nu al genoeg mensen met een beperking in de politiek zitten, maar dat is een andere discussie.
Daar heb je Bij1 voor, dat clubje doet er alles aan om te laten zien dat ze lekker divers zijn, of het capabele lui is maakt geen reet uit, als je maar lekker anders bent dan de rest ben je welkom
  vrijdag 14 juli 2023 @ 09:21:40 #33
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209887379
Wat is dit voor een topic? Onzinnige stelling.
Meer dichtgetikte CV-rukkers uit Lijden in de kamer aub. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_209889868
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Precies zoals het hoort en zoals het gelukkig ook gaat in de 2de kamer. Jochies of meissies die nog groen zien horen daar niet.
Het is natuurlijk ook wel wat naiëf om te denken dat alles in de 2e kamer van hoog niveau is en alleen door 30+ ers gevoerd kan worden. Woorden als peuterspeelzaal zijn weleens gevallen als het gaat om het omschrijven van debatten en dergelijke.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:35:12 #35
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209891303
Farshad Bashir was destijds net 20.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: