abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209877530
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:17 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me de hel, je kind zo verliezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.
:*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 juli 2023 @ 13:58:17 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209877772
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 13 juli 2023 @ 14:10:09 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209877996
Goede acties Ynske. Wat een enorm drama. En waar je als ouder toch altijd bang voor bent. Ik wens ze alle steun toe. Ben er echt even helemaal stuk van.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_209878210
quote:
9s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:38 schreef BE het volgende:
FB / E N D G A M E

Geen woorden voor…
:'( :'( :'(
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 14:41:10 #55
382129 crew  Donna
pi_209878424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:02 schreef Bami het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook ja. Want wil heel graag meebetalen maar het opzetten zie ik dan weer minder zitten.
Inmiddels kan je doneren. Heb ik ook gedaan idd. Vreselijk. :'(
pi_209878470
Ik ben blij om te zien hoeveel liefde er van dit forum kan komen, men ziet nu een gebroken familie en niet de ''grote boze admin'' O+

Ik hou van jullie O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209878517
Ach Vanyel, ook geen woorden. Knuffel. Wat lijkt me dat een enorm heftig gevoel.
pi_209878540
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 14:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Inmiddels kan je doneren. Heb ik ook gedaan idd. Vreselijk. :'(
idd. Alle beetjes helpen.

Dan hoeven ze zich in ieder geval geen zorgen te maken over de rekening. Mooi om te zien dat het bedrag zo oploopt.
  donderdag 13 juli 2023 @ 15:04:51 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209878717
Vanyel, ik heb geen woorden om te reageren op je post, maar veel sterkte...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209878859
quote:
Dank je wel.
In zulke situaties kun je als buitenstaander niet veel. Dan is het fijn dat je op deze manier toch een beetje kunt doen.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209879134
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.
:* Sterkte ook!
pi_209879500
quote:
SPOILER
:*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209880243
Vanyel :*
  donderdag 13 juli 2023 @ 17:09:20 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_209880404
Vanyel ;( :*
disclaimer
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 17:10:05 #65
382129 crew  Donna
pi_209880412
Ah Vanyel :'( :*
pi_209880436
Vanyel *;
pi_209880540
Jongs bedankt maar nu ist klaar goed?
Ga maar weer lekker allemaal posten over dansen in de zon.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209880622
Ik heb vandaag vreselijk lekker geluncht met collega's om de vakantie in te luiden. Bij de Seafood bar en de enorm schotel met alles wat ze maar konden maken besteld met zijn allen.

Morgen wat laatste dingen afronden en dan 4 weken VAKANTIE.
pi_209880985
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 17:32 schreef exode het volgende:
Ik heb vandaag vreselijk lekker geluncht met collega's om de vakantie in te luiden. Bij de Seafood bar en de enorm schotel met alles wat ze maar konden maken besteld met zijn allen.

Morgen wat laatste dingen afronden en dan 4 weken VAKANTIE.
Klinkt goed en wat een fijn vooruitzicht!

Wij moeten nog een wééhééék :'(
pi_209881315
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:43 schreef SQ het volgende:
Een cruise lijkt me nou wel typisch zoiets dat je in je eentje moet doen of met een partner, maar met kinderen lijkt het me verschrikkelijk.

Wel een fijn vooruitzicht zo!
In m’n eentje op vakantie lijkt me helemaal niets. Zeker niet zo iets dan trek je de hele dag met een groep op. Die allemaal stelletjes zijn of in ieder geval samen zijn. Dan ben je toch een beetje een alleen in een groep. Tenminste, dat was toen wij deze reis maakte. Ondanks dat we echt wel zorgde voor wat aansluiting, ga je niet de hele tijd niet naast je partner zitten (in de bus of tijdens een activiteit) om die ander maar aanspraak te geven.
Maar ieder voor zich daarin natuurlijk, ik ben sowieso niet iemand die alleen op reis zo willen ;)

Maar misschien dat we hem met de kinderen willen doen omdat we de reis al eens gemaakt hebben. Niet nu al hoor, maar als ze een jaar of 14 en 16 zijn of zo. Of net wat ouder. Ik vond het een hele gave reis en zou die iedereen aanraden (dus ook m’n kinderen ;) )

Wij hadden hem wel wat anders hoor. Wij hadden een 7 daagde nijlcruise dus geen stad er voor en geen strand er na.
  donderdag 13 juli 2023 @ 18:52:31 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_209881341
Kinderen hier ook vakantie. Was tijd, hoogste tijd :')
disclaimer
pi_209881347
@SQ oh ja, cruises. Die van Virgin waren allemaal adults only, heb ook wel eens een docu gezien over family friendly cruises, dat is echt een walhalla voor kinderen! (Niet persé voor de ouders ;) )
pi_209881446
Het woord cruise in nijlcruise is wel een beetje overrated trouwens. Het is een varend hotel, met niet bijzonder veel luxe of zo. Je bent tijdens zo’n cruise ook niet veel op de boot. In de nacht dan vaar je vaak en ooit in de middag tijdens de lunch. En kun je daarna nog even bij op het dek bij het zwembad(je) zitten. Het is vooral het vervoersmiddel, minder een luxeproduct ;) verder twee à drie keer per dag weg voor een excursie
pi_209881561
De Nijl blijft voor mij altijd verbonden met onze gids die riep 'Kijk daar, een nijlpaard' en wij dachten dat kan niet, die leven niet hier.
Maar ja, het was een paard in de Nijl.
En die man Lachen!

Ook leuk om te kijken (vind ik) Below Deck. En je had pas geleden op RTL Z ook een serie over een Cruiseschip.
pi_209881699
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 19:05 schreef exode het volgende:

Ook leuk om te kijken (vind ik) Below Deck.
Below Deck is onze guilty pleasure :D Ik heb álle afleveringen gezien, van elke franchise. En m'n man vindt het al net zo leuk _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')