quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:17 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me de hel, je kind zo verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.![]()
Inmiddels kan je doneren. Heb ik ook gedaan idd. Vreselijk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:02 schreef Bami het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja. Want wil heel graag meebetalen maar het opzetten zie ik dan weer minder zitten.
idd. Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Inmiddels kan je doneren. Heb ik ook gedaan idd. Vreselijk.
Dank je wel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:58 schreef Ynske het volgende:
Ynske in GC / Crowdfunding uitvaart Jayden
Lijkt me de hel, je kind zo verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.Sterkte ook!
Lijkt me de hel, je kind zo verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig geschreven, vooral hoe schrijnend het is dat je van binnen zo in de knoop kunt zitten terwijl iedereen laaiend enthousiast over je is en geen idee heeft van de donkerte van de binnenkant.
Venus in pocketformaat
© loveli
Klinkt goed en wat een fijn vooruitzicht!quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:32 schreef exode het volgende:
Ik heb vandaag vreselijk lekker geluncht met collega's om de vakantie in te luiden. Bij de Seafood bar en de enorm schotel met alles wat ze maar konden maken besteld met zijn allen.
Morgen wat laatste dingen afronden en dan 4 weken VAKANTIE.
In m’n eentje op vakantie lijkt me helemaal niets. Zeker niet zo iets dan trek je de hele dag met een groep op. Die allemaal stelletjes zijn of in ieder geval samen zijn. Dan ben je toch een beetje een alleen in een groep. Tenminste, dat was toen wij deze reis maakte. Ondanks dat we echt wel zorgde voor wat aansluiting, ga je niet de hele tijd niet naast je partner zitten (in de bus of tijdens een activiteit) om die ander maar aanspraak te geven.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:43 schreef SQ het volgende:
Een cruise lijkt me nou wel typisch zoiets dat je in je eentje moet doen of met een partner, maar met kinderen lijkt het me verschrikkelijk.
Wel een fijn vooruitzicht zo!
Below Deck is onze guilty pleasurequote:Op donderdag 13 juli 2023 19:05 schreef exode het volgende:
Ook leuk om te kijken (vind ik) Below Deck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |