Pittig, noodzakelijk en naar dat het nodig is...quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Heb net toch weer even met mijn zoon voorzichtig het gesprek aangegaan over zelfmoord en zelfmoordgedachten. Niet verteld over Jayden, maar toch even vinger aan de pols houden. Voelde als een noodzakelijkheid.
wil zoveel zeggen, maar kan er even gewoon geen woorden voor vinden. wil je een knuffel geven, je bent een kanjerquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Heb net toch weer even met mijn zoon voorzichtig het gesprek aangegaan over zelfmoord en zelfmoordgedachten. Niet verteld over Jayden, maar toch even vinger aan de pols houden. Voelde als een noodzakelijkheid.
Duim voor je dat het goed gaat!quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:05 schreef BE het volgende:
Mooi @:amsel
Bij mijn moeder was en is het spannend. Groeiende tumoren, afgevallen, nu een nieuwe chemo in de hoop dat het nog weer even af te remmen is. Haar eraf...
Op de dag van vertrek op vakantie toch kon even langsgereden en haar jankend een knuffel gegeven en haar me laten beloven dat ze echt geen gekke dingen zou uithalen en dat ze me eerlijk zou laten weten hoe het gaat. Ze zei me te gaan genieten zoals zij zelf ook altijd deed in Frankrijk.![]()
Gisteren nieuwe chemo eringegaan, hopen dat de bijwerkingen mee blijven vallen *afklopt en dan over 3wk een scan om te zien hoe het er voor staat.
Lieve livelink, wat moedig en zwaar. Dikke knuffel voor julliequote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
De fiets van onze oudste komt hier vandaan: https://fietshokje.nl/ Is niet heel erg in de buurt voor jou, maar ze hebben best wat aanbod. Hun occasions staan ook op marktplaats.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Quoi het volgende:
Iemand de gouden tip voor een (niet online) fietsenwinkel met veel tweedehands kinderfietsen?
Juist leuk! Welke vestiging is het grootst, weet je dat?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De fiets van onze oudste komt hier vandaan: https://fietshokje.nl/ Is niet heel erg in de buurt voor jou, maar ze hebben best wat aanbod. Hun occasions staan ook op marktplaats.
Ik ken alleen de vestiging in Hoofddorp, die is niet de grootste in ieder geval. Ik zou gokken op Haarlem, omdat daar zowel in het Centrum als in Zuid vestigingen zijn. Die zien er op de foto's allebei wel groot uit (bij het tabje 'Winkel' staat een foto van de vestigingen) en dus vlak bij elkaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Juist leuk! Welke vestiging is het grootst, weet je dat?
Ik vind het onwijs knap en dapper dat je het gesprek aangaat. Wellicht weet je het al maar 113.nl biedt ook (gratis) voor naasten een online training over suicidepreventie en hoe je dit soort gesprekken handig aanpakt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Dank je voor het delen. En jij ook LL xquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:28 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ik vind het onwijs knap en dapper dat je het gesprek aangaat. Wellicht weet je het al maar 113.nl biedt ook (gratis) voor naasten een online training over suicidepreventie en hoe je dit soort gesprekken handig aanpakt.
Rijwielhandel Jos, zit in Pijnacker ergens dacht ik. Zelf geen ervaring mee, maar ze hebben een uitgebreid assortiment met allerlei merken en prijzen, als ik af ga op de tig verschillende marktplaats advertenties die ik van ze ziequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Quoi het volgende:
Iemand de gouden tip voor een (niet online) fietsenwinkel met veel tweedehands kinderfietsen?
Al geweestquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:14 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Rijwielhandel Jos, zit in Pijnacker ergens dacht ik. Zelf geen ervaring mee, maar ze hebben een uitgebreid assortiment met allerlei merken en prijzen, als ik af ga op de tig verschillende marktplaats advertenties die ik van ze zie
Weet niet hoe oud hij is, anders misschien zonder zijwieltjes proberen met zo’n fietsvestje? Dat werkte hier om te leren fietsen. Met zijwieltjes kwam de oudste hier niet vooruit. Zonder zijwieltjes had hij het zo door. En omdat het met zijwieltjes ook niet lukte wilde hij ook niet meer oefenen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:06 schreef Gogo83 het volgende:
Ik moet ook eens op fietsenjacht voor de oudste. Die fietst nog steeds niet zonder zijwieltjes, maar het is ook best een stomme fiets die hij heeft. Hij zit best voorover en dat lijkt me voor leren fietsen niet het allerhandigst. Dus ik wil er een waar hij wat rechterop zit. En dan gedisciplineerder zijn met oefenen.
Ik had de zuidlanders vorige week al een fijne vakantie toegewenstquote:
De mijne werd bang voor de zijwieltjes, omdat hij op het randje van de stoep alsnog omviel. Nou, dan doen we het toch zonderquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:26 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud hij is, anders misschien zonder zijwieltjes proberen met zo’n fietsvestje? Dat werkte hier om te leren fietsen. Met zijwieltjes kwam de oudste hier niet vooruit. Zonder zijwieltjes had hij het zo door. En omdat het met zijwieltjes ook niet lukte wilde hij ook niet meer oefenen.
Zou dat ook kunnen met die "middelbare-scholieren-meur-tassen", want het ruikt niet meer helemaal jovelquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:03 schreef Kyara het volgende:
Dank voor de reminder om de tassen ook even in de wasmachine te gooien!
Ik had het al aangepastquote:
Thnks. Ik heb het dubbel en dwars verdiend.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:47 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast![]()
Fijne vakantie amaranta!
De rugtassen gooide ik wel altijd in de wasmachine. Wel vaker dan 1x per jaar zelfs.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zou dat ook kunnen met die "middelbare-scholieren-meur-tassen", want het ruikt niet meer helemaal jovel
Hoe was het nou afgelopen met het huisje dat niet doorging? Of heb ik het nou helemaal verkeerd herinnerd?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:24 schreef exode het volgende:
De auto is ingepakt, ik herhaal, de auto is ingepakt (en het huis opgeruimd, de schuur/kattenhok schoongemaakt, wasmand leeggewassen).
We gokken er morgen op, onze route lijkt redelijk door zwarte zaterdag heen te komen en we vertrekken later in de ochtend dus wij rijden gewoon achter de files aan. (ik manifesteer filevrij rijden)
We kijken voor we vertrekken hoe het dan is op onze route en als het te erg is, vertrekken we zondag heul vroeg in de ochtend wel. Of niet![]()
Voor iedereen die vanaf vandaag vakantie heeft, yeaaaaaaaaaaaaaaah.
Het appartement ging wel door maar andere data waardoor ik het eerste appartement ook moest verschuiven en we minder lang weg zijn. Ze hadden ons 2 nachten eerder ingeboekt en daardoor een dubbele boeking. Ipv 30 juli is het nu 28 juli.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe was het nou afgelopen met het huisje dat niet doorging? Of heb ik het nou helemaal verkeerd herinnerd?
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:46 schreef exode het volgende:
[..]
Het appartement ging wel door maar andere data waardoor ik het eerste appartement ook moest verschuiven en we minder lang weg zijn. Ze hadden ons 2 nachten eerder ingeboekt en daardoor een dubbele boeking. Ipv 30 juli is het nu 28 juli.
Nog steeds niet blij mee, maar ja.
Ja same here!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
De rugtassen gooide ik wel altijd in de wasmachine. Wel vaker dan 1x per jaar zelfs.
Gewoon op lage temperatuur stand handwas. Ging altijd goed.
Tnx! Ook knap hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:25 schreef amaranta het volgende:
Ingrid. Het zit jullie wel vaak tegen zeg.
Beterschap voor je vader.
Ik ga het proberen. Eerst even kijken of ik nog wat gaatjes kan fixen of dat ik daarmee naar de schoenmaker moet en dan gooi ik ze daarna wel door de wasstraatquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
De rugtassen gooide ik wel altijd in de wasmachine. Wel vaker dan 1x per jaar zelfs.
Gewoon op lage temperatuur stand handwas. Ging altijd goed.
Nog altijd beter dan swaffelendquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:12 schreef Leandra het volgende:
Ik lees bij "Swiftend" iedere keer "Swifferend" in de TT... Blijft lastig
Ik kwam er, uiteraard, gisteravond achter dat die misselijkheid daarvan kán komen. Maar weekendquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:27 schreef BE het volgende:
Dan bel je de vervanger?
Of je vraagt het na bij de apotheek?
Dat denk ik ook, staat alleen nergens hoe lang zoiets kan duren. Bel na het weekend idd wel even, mocht ik nog last hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:58 schreef amaranta het volgende:
Kan zijn dat jouw lichaam nog moet wennen aan de nieuwe pillen. Maar, geen van ons is huisarts. Dus bel even en vraag het na.
Daar hebben ze dokterposten voor in het weekend. Waarschijnlijk kun je gewoon telefonisch antwoord krijgen op je vraag en hoef je er niet eens langs.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:18 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik kwam er, uiteraard, gisteravond achter dat die misselijkheid daarvan kán komen. Maar weekend
[..]
Dat denk ik ook, staat alleen nergens hoe lang zoiets kan duren. Bel na het weekend idd wel even, mocht ik nog last hebben.
Lekker dan @:amarantaHopelijk komt ze nog op een redelijk tijdstip aan dat ze nog iets aan haar dag heeft. Met de trein weet je het maar nooit...
Via Nijmegen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:00 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter is onderweg naar een pretpark in het noorden van het land.
Het begon er al mee dat ze net weg was gefietst, ik open het Eindhovens Dagblad en ik zie dat er tot 10:45 uur geen treinen rijden vanwege een aanrijding. Dus ik app dat haar. Vervolgens kijk ik in de NS app en ik zie dat er tussen Den Bosch en Utrecht ook geen treinen rijden vanwege werkzaamheden aan het spoor. Dus ik weet niet hoe laat ze aan gaat komen op het pretpark.
Ze zijn in ieder geval met de auto naar Den Bosch gebracht. En vanaf daar weet ik niet. Heb nog geen contact gehad.
Oh nee!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:48 schreef SQ het volgende:
Mijn man ging naar een festival in Engeland dat ze vanmorgen om 07:00 cancelden wegens potentieel kutweer
Echt zo zuur, gisteren 8 uur onderweg geweest, hotel is natuurlijk ook allemaal al betaald, en dan zit je daar voor Jan lul.
Het is maar goed dat we niet heel armlastig zijn.
Ja, het is wel wat teleurstellend.quote:
Weet ik maar ik vind het (nog) niet ernstig genoeg om ze daarvoor te bellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:19 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Daar hebben ze dokterposten voor in het weekend. Waarschijnlijk kun je gewoon telefonisch antwoord krijgen op je vraag en hoef je er niet eens langs.
Amaranta hopelijk komen ze nog op een redelijke tijd aan bij het pretpark. Anders is het echt zonde.
Bwoah dat is helemaal kut.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:48 schreef SQ het volgende:
Mijn man ging naar een festival in Engeland dat ze vanmorgen om 07:00 cancelden wegens potentieel kutweer
Echt zo zuur, gisteren 8 uur onderweg geweest, hotel is natuurlijk ook allemaal al betaald, en dan zit je daar voor Jan lul.
Het is maar goed dat we niet heel armlastig zijn.
Mijn baas is daar aan het stampen. Onvoorstelbaar dat je dat een dag kunt volhoudenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:54 schreef amaranta het volgende:
Hier regent het al een tijdje. En de wind staat ongunstig want we luisteren al vanaf 12u naar het gedreun van Dominator (hardcore).
Jemig wat een takkenherrie. En dat gaat nog wel een paar uur door en morgen mogen we weer.
En het podium staat van mijn woonplaats af. Dus kun je nagaan hoe prettig het in de plaats zelf is… of niet @:hilliebillie
Mijn man was vorig jaar gaan stampen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:01 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mijn baas is daar aan het stampen. Onvoorstelbaar dat je dat een dag kunt volhouden
(Hij gebruikt trouwens alleen bier, dus dan is het nog knapper)
Onze oudste met vriendenkring is daar ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:01 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mijn baas is daar aan het stampen. Onvoorstelbaar dat je dat een dag kunt volhouden
(Hij gebruikt trouwens alleen bier, dus dan is het nog knapper)
Ohhh wat heerlijk BE! Die ga ik even ergens bewaren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:05 schreef BE het volgende:
Vandaag doorgereden naar het 2e deel van de vakantie en de airBnB is zoooo leuk!![]()
Op 200m van het strand van Mimizan en gewoon echt een superleuk huisje!
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:10 schreef lily het volgende:
[..]
Onze oudste met vriendenkring is daar ook.
Denk niet alleen op bier.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:10 schreef lily het volgende:
[..]
Onze oudste met vriendenkring is daar ook.
Denk niet alleen op bier.
Ik was vandaag aan het werk dus heb er niets van gehoord, ook toen ik net thuis kwam om 10 uur niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:54 schreef amaranta het volgende:
Hier regent het al een tijdje. En de wind staat ongunstig want we luisteren al vanaf 12u naar het gedreun van Dominator (hardcore).
Jemig wat een takkenherrie. En dat gaat nog wel een paar uur door en morgen mogen we weer.
En het podium staat van mijn woonplaats af. Dus kun je nagaan hoe prettig het in de plaats zelf is… of niet @:hilliebillie
Wat een superleuk huisje!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:05 schreef BE het volgende:
Vandaag doorgereden naar het 2e deel van de vakantie en de airBnB is zoooo leuk!![]()
Op 200m van het strand van Mimizan en gewoon echt een superleuk huisje!
Ik kan me voorstellen dat je dan ook wel even een drempel over moet. Goed dat je het wel gewoon gedaan hebt!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:33 schreef Quoi het volgende:
Wij gingen naar Plaswijckpark en waren verbaasd hoe rustig het was. Heel veel mensen hadden waarschijnlijk wél naar de weersverwachting gekeken#coderood
Desondanks was het totdat de tering uitbrak best geweldig weer.
Het was mijn primeur: op pad met de rolstoel, omdat ik nog niet lang kan lopen (en toch dagjes uit wil). Ook een drempeltje hoor
We gaan naar Gran Canariaquote:Op zondag 16 juli 2023 10:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dan ook wel even een drempel over moet. Goed dat je het wel gewoon gedaan hebt!![]()
@:BE wat een leuk huisje!Fijne vakantie en hopelijk blijft het thuis rustig.
@:Vicky succes met inpakken en alvast een hele fijne vakantie. Waar gaan jullie naar toe?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:05 schreef BE het volgende:
Mooi @:amsel
Bij mijn moeder was en is het spannend. Groeiende tumoren, afgevallen, nu een nieuwe chemo in de hoop dat het nog weer even af te remmen is. Haar eraf...
Op de dag van vertrek op vakantie toch kon even langsgereden en haar jankend een knuffel gegeven en haar me laten beloven dat ze echt geen gekke dingen zou uithalen en dat ze me eerlijk zou laten weten hoe het gaat. Ze zei me te gaan genieten zoals zij zelf ook altijd deed in Frankrijk.![]()
Gisteren nieuwe chemo eringegaan, hopen dat de bijwerkingen mee blijven vallen *afklopt en dan over 3wk een scan om te zien hoe het er voor staat.
Hij is toch wel op een leeftijd dat je daar afspraken over kunt maken?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ga zo last Kingdom kijken want zoon is mee naar de zaak. Maar afwachten hoelang hij het volhoudt. Gister mócht ie niet mee, was ie het niet mee eens en vandaag mocht ie wel mee, blijft ie mij appen en bellenNog 50 dagen vakantie
![]()
Oh, jawel hoor. Ik heb hem nu duidelijk gezegd alleen nog te bellen/appen als het écht belangrijk is.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hij is toch wel op een leeftijd dat je daar afspraken over kunt maken?
Hier moeten ze er ook even ‘in komen’. Maar ik zet wel vanaf morgen even duidelijke grenzen uit waarbinnen ze alle vrijheid hebben
Fijne middag!
Herkenbaarquote:Op zondag 16 juli 2023 16:25 schreef Quoi het volgende:
Wij hebben een dag zonder onze kwebbel thuis - die is met zijn opa naar de open dag van Feyenoord. We keken er een beetje naar uitmaar kijken nu telkens op de klok, want hij mag wel weer gezellig terugkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht op zn minst dat er iemand dood was
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op zondag 16 juli 2023 19:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon belde me net bijna in tranen op...
In een spoiler, iets met Marvel
Wacht maar tot hij aan Guardians 3 toe isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht op zn minst dat er iemand dood was
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Oooh, kak. Die wil hij huren voor 13,99 maar ik wacht nog tot ie gratis is.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:37 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij aan Guardians 3 toe is
Wat een geld!quote:Op zondag 16 juli 2023 19:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, kak. Die wil hij huren voor 13,99 maar ik wacht nog tot ie gratis is.
Gaat lekker want bij endgame waren we ook redelijk in shock
quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Belachelijk toch? Ga ik écht niet betalen voor thuis op de bank.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Wat een geld!Een biosticket is nog goedkoper..
Gaan we van de week doenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:56 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh en wel even de GotG Christmas Special bekijken, staat op Disney+. Anders mis je het één en ander in de film.
Ik ben er na Endgame klaar mee, de original Avengers zijn er allemaal uit.. Heb alleen Thor en GotG nog in de bios gekeken.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:22 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Belachelijk toch? Ga ik écht niet betalen voor thuis op de bank.
[..]
Gaan we van de week doen![]()
Zijn ook bezig met secret invasion. Dies echt goed! Ben geloof ik met het Marvelvirus besmet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |