Gaat die 5,5 over je werkopleiding?quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:37 schreef GGMM het volgende:
Ik neem mijn post over dombo terug
Dit is zeer vakkundig opgelost.
Ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat die 5,5 over je werkopleiding?
Ik heb dit inderdaad gemist.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik had dit bekend gemaakt op de dag dat jij een vrije dag had, dus dit heb jij denk ik gemist.
Dat zou althans verklaren waarom je me nog steeds niet gefeliciteerd hebt.
Ja ik had m'n examen ook 4 dagen na m'n laatste les gepland, dat was iets te optimistisch eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb dit inderdaad gemist.
Een 5,5 valt me wel wat tegen eigenlijk, maar desondanks wil ik je van harte feliciteren.
Wat sneu voor dat arme poesje op je UI. Ze wordt helemaal plat gedrukt. Dierenmishandeling.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen vertrouwen hebt in @:dombohetolifantje1
Doe ze de groetjes daar van onsquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr @:onlogisch
Nog steeds tyfusverslaafd aan WoW, nu op een officiële WOTLK server
Ik zou je dringend willen verzoeken om gewoon gezond te gaan eten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga twee pitaatje kipshoarma eten.
Coco is erg ruig als het om poesjes gaatquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:27 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Wat sneu voor dat arme poesje op je UI. Ze wordt helemaal plat gedrukt. Dierenmishandeling.
Verzoek ontvangen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ze de groetjes daar van ons
Hier wordt het avg
[..]
Ik zou je dringend willen verzoeken om gewoon gezond te gaan eten.
Mograine? (Ik doe vandaag avg maat )quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr @:onlogisch
Nog steeds tyfusverslaafd aan WoW, nu op een officiële WOTLK server
Nee, ik heb geen hoofdpijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mograine? (Ik doe vandaag avg maat )
Ik zou zeggen dien een klacht in bij @DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:27 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Wat sneu voor dat arme poesje op je UI. Ze wordt helemaal plat gedrukt. Dierenmishandeling.
Vreemd dat ze jou geen diploma geven op basis van het feit dat je FA bentquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had m'n examen ook 4 dagen na m'n laatste les gepland, dat was iets te optimistisch eigenlijk.
Nou ja, eigenlijk niet dus
Bedankt maat.
Dan zouden we allemaal wel een diploma mogen krijgen omdat we met @Scrummie om weten te gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vreemd dat ze jou geen diploma geven op basis van het feit dat je FA bent
Je moet altijd op je hoede zijn in deze SC maat. Tegelijkertijd weet ik dat @Scrummie wel tegen een geintje kanquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:29 schreef GGMM het volgende:
De lieve @:scrummie die geen vlieg kwaad doet krijgt uit het niets een oplawaai te verwerken van "vriend" @:onlogisch
Af en toe moet @Scrummie weer op scherp worden gezet. Hij kan soms laconiek worden of naast zijn schoenen lopen. Dat is menselijk, en mooi dat we zo'n vorm van sociale controle binnen deze slowchat hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet altijd op je hoede zijn in deze SC maat. Tegelijkertijd weet ik dat @:Scrummie wel tegen een geintje kan
En een nieuwe username.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik moet een nieuw tekentablet hebben.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En een nieuwe username.
Ik loop 'm nog steeds te copypasten.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Coco is erg ruig als het om poesjes gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |