Dit ja, ik herken users vaak ook alleen maar aan de UI ipv de naam.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:12 schreef Fannie het volgende:
Tailfox... ik herken mensen vaak op FOK! via de user icon. hij had toch zo'n lief oranje/bruin vosje als plaatje?
Die zag ik geregeld voorbij komen ( ja ik lurk vaak in verschillende topics)![]()
Heel verdrietig dit, sterkte voor iedereen
Hij had z'n naam veranderd naar Tailless, en dat account is anoniem gegaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:28 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dit ja, ik herken users vaak ook alleen maar aan de UI ipv de naam.
Maar als ik op @:tailfox klik krijg je een blanso user met 0 posts dus dat lijkt hem niet te zijn?
Desalniettemin RIP
Ik had ook nog een nieuwere account gevonden van hem.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had z'n naam veranderd naar Tailless, en dat account is anoniem gegaan.
Tim was een heel toffe gozer. Ja, ik ben laat. Op de een of andere manier kreeg ik vandaag pas het nieuws. Ik zal je shows missen gozer. Rust zacht maatjequote:Op woensdag 12 juli 2023 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sorry dat je dat mee hebt moeten maken...
Maar ontzettend mooi om te lezen hoe hij je geholpen heeft. Ik kende hem ook als een vriendelijke gast.
kerelquote:Op maandag 30 september 2024 13:24 schreef knokkels het volgende:
Tailfox, is niet meer?
Vreemd genoeg krijg ik het bericht net een paar uur geleden.
Kut. Rust zacht, vriend
Dit was zijn UI:quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:28 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dit ja, ik herken users vaak ook alleen maar aan de UI ipv de naam.
Maar als ik op @:tailfox klik krijg je een blanso user met 0 posts dus dat lijkt hem niet te zijn?
Desalniettemin RIP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |