Omtzigt gaat absoluut niet wegquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand is gebaat bij Omtzigt
Die moet het gewoon houden bij functie elders. Weg ermee.
[..]
Beste premier die we kunnen hebben en in elk geval in recente tijden gehad hebben.
Jij weet al net zo veel van het takenpakket van een premier als die boerentrien.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beste premier voor mensen met een goed gevulde knip inderdaad, slechtste premier aller tijden in mijn ogen
Ergste vind ik dat hij nooit een beroep deed op ons betere zelf, hij was nooit een staatsman met visie, nooit schetste hij die stip op de horizon.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beste premier voor mensen met een goed gevulde knip inderdaad, slechtste premier aller tijden in mijn ogen
Het afscheid van Rutte is een zege voor het land had hij veel eerder moeten doenquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij weet al net zo veel van het takenpakket van een premier als die boerentrien.
Al jouw klachten over Rutte zijn gewoon kabinetsbeleid, heeft niets met Rutte zelf te maken. Rutte is verantwoordelijk voor die verwerpelijke bestuurscultuur.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het afscheid van Rutte is een zege voor het land had hij veel eerder moeten doen
Heeft er 13 jaar gezeten, gewoon de hoofdverantwoordelijke voor de puinhoop die er nu ligt, en ja er zijn andere partijen bij betrokken maar niet zo langquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al jouw klachten over Rutte zijn gewoon kabinetsbeleid, heeft niets met Rutte zelf te maken. Rutte is verantwoordelijk voor die verwerpelijke bestuurscultuur.
Zorg, onderwijs, politie, belastingdienst.. noem een deel van de publieke zaak die niet in grote problemen verkeert.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heeft er 13 jaar gezeten, gewoon de hoofdverantwoordelijke voor de puinhoop die er nu ligt, en ja er zijn andere partijen bij betrokken maar niet zo lang
Vervelend he, zo'n dictator.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zorg, onderwijs, politie, belastingdienst.. noem een deel van de publieke zaak die niet in grote problemen verkeert.
Polarisatie in de samenleving is alleen maar toegenomen en onderlinge solidariteit afgenomen. Op belangrijke dossiers geen enkele visie of daadkracht.
Nederland is onder Rutte uitgehold.
Die maken er meestal nog een groter zootje van.quote:
Oh dus Rutte is als dictator nog niet zo slechtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die maken er meestal nog een groter zootje van.
Vervelend dit inderdaad, weinig mediagerichte vrouw eigenlijk. Hopelijk krijgt ze bijsturing.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit figuur snapt de taak van een minister-president niet eens... heeft ze al uitgesloten die taak te willen bekleden? Dat zou echt bijzonder schadelijk zijn voor het buitenlandbeleid.
Die zijn nodig om een linkse regering te voorkomen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het scheelt dat er ook nog heel veel andere redenen zijn om BBB uit de regering te houden.
Veredelde accountant.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergste vind ik dat hij nooit een beroep deed op ons betere zelf, hij was nooit een staatsman met visie, nooit schetste hij die stip op de horizon.
Gewoon een gladde lachebek die de winkel uitkleedde en behendig manoevreerde in de Haagse politiek.
Ohja want weer een rechtse regering gaat echt anders doen dan de rechtse regeringen van de afgelopen 20 jaar!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zijn nodig om een linkse regering te voorkomen.
Vijlbrief heeft in ieder geval de leiding over het komende verkiezingsprogramma. Denk dat die wel weer op de lijst gaat.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:30 schreef Hanca het volgende:
Ik hoop in elk geval dat Vijlbrief een openbare functie blijft houden. Of dat nu als minister/staatssecretaris/kamerlid is, of een andere functie. Hij heeft het hart duidelijk op de juiste plaats en weet hoe je moet luisteren, dat is bijzonder tegenwoordig.
Jetten gaat waarschijnlijk voor flink wat verlies aan stemmen zorgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:25 schreef Hanca het volgende:
Jetten is beschikbaar als lijsttrekker: https://www.ad.nl/politie(...)er-van-d66~a989d091/
Dat lijkt me intern geregeld, om een grote lijsttrekkersstrijd tussen topkandidaten te voorkomen.
De lijst wordt wel krap: Jetten, Vijlbrief, Van Huffelen, Uslu, Ollongren en Weerwind zouden er vanuit het kabinet op kunnen en D66 heeft ook 24 kamerleden waarvan er 16 maximaal 836 dagen nu kamerlid zijn. Die zullen ook grotendeels wel door willen. En dat met in de peilingen een halvering. Die eerste 10-15 plekken zullen duur zijn en er zullen altijd mensen uit gaan vallen die dat niet wensen, denk ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vijlbrief heeft in ieder geval de leiding over het komende verkiezingsprogramma. Denk dat die wel weer op de lijst gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |