Mja, zelfs als Max zonder teamgenoot had gereden, had RB nog op 1 gestaan in het constructeurskampioenschap.. Perez staat nog 2e ja, maar dat komt door een goed begin van het seizoen en omdat de andere teams niet constant zijn in hun prestaties. Dat hij nog steeds 2e staat, terwijl hij al races lang niks meer laat zien, is meer geluk dan wijsheid. Als hij z'n vorm van begin dit seizoen terugvindt, geloof ik ook niet dat hij vervangen wordt, maar als de huidige vorm nog langer doorgaat, kan het zomaar gebeurenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En er is niets aan de hand voor Red Bull. 1-2 in het rijders klassement en een enorme voorsprong in de constructeurs.
Dat is waar het echt om gaat.
Perez zit in een dip qua kwalificaties, dat kan en moet beter maar er is geen enkele reden hem nu te vervangen
Klopt. Hij had veel te weinig uitschietersquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Het helpt natuurlijk ook niet dat de Vries 0 uitstraling heeft in tegenstelling tot Ricc. Ook is Ricc natuurlijk als het om de cijfertjes gaat qua verkoop merch en zo veel interessanter dan de Vries, want enige afzetmarkt die de Vries zou hebben , daar zit Max al. De Vries is te veel grijze muis.
Perez staat alleen nog 2e omdat het stuivertje wisselen tussen ferrari, mercedes, aston en n u ook mclaren achter red bull is. Zonder falende strategie bij Ferrari had ie geeneens 2e meer gestaan. In de race zelf laat hij ook te weinig zien.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En er is niets aan de hand voor Red Bull. 1-2 in het rijders klassement en een enorme voorsprong in de constructeurs.
Dat is waar het echt om gaat.
Perez zit in een dip qua kwalificaties, dat kan en moet beter maar er is geen enkele reden hem nu te vervangen
Als het goed is voor de volgende race meen ik begrepen te hebben?quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:00 schreef PzKpfw het volgende:
Staan er bij Red Bull eigenlijk nog updates gepland dit seizoen?
Hungaroring?quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het goed is voor de volgende race meen ik begrepen te hebben?
"Kimi, where does the car need improving?"quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:25 schreef shiz het volgende:
Low speed, medium speed, high speed, braking performance, etc kortom: OVERAL
Ja, check de post race persconferentie maar van afgelopen weekendquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:00 schreef PzKpfw het volgende:
Staan er bij Red Bull eigenlijk nog updates gepland dit seizoen?
Ja.. aan alles. Behalve aan het launchsysteemquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:25 schreef shiz het volgende:
Was idd zoiets:
De andere teams zijn met updates gekomen en hebben het gat redelijk gedicht... maar volgende race brengen we zelf wat upgrades mee die zouden moeten helpen, dus we zullen wel zien hoe dingen er volgende keer uitzien.
- Upgrades... waar zien jullie dan nog punten waar ruimte is voor verbetering?
Low speed, medium speed, high speed, braking performance, etc kortom: OVERAL
Is dat zo? Zou kunnen maar lijkt me wel sterk, Perez houdt namelijk wel punten weg bij zowel HAM als RUS.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef Marcoss het volgende:
Mja, zelfs als Max zonder teamgenoot had gereden, had RB nog op 1 gestaan in het constructeurskampioenschap
Nee, Rotterdam natuurlijk. Het mag niet te interessant zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
Oei.
Als Nederland een GP wil behouden moet er snel een baantje uitgetekend worden over de Amsterdamse grachtengordel of langs de molens van Kinderdijk
Daar kan ook niks stuk, dat scheelt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam natuurlijk. Het mag niet te interessant zijn.
Nouja Amsterdam (de interessante plekken) is dan ook totaal niet geschikt met al die trambanen, en/of klinkersquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam natuurlijk. Het mag niet te interessant zijn.
"En Tsunoda gaat heel hard uit bocht 5, en beland zo op het tramstation!"quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Nouja Amsterdam (de interessante plekken) is dan ook totaal niet geschikt met al die trambanen, en/of klinkers
Dan doen we ook gewoon een paar rondjes A10.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Nouja Amsterdam (de interessante plekken) is dan ook totaal niet geschikt met al die trambanen, en/of klinkers
A2 Racer? Of zou dat licentieproblemen op gaan leveren?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan doen we ook gewoon een paar rondjes A10.
A10er!quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
A2 Racer? Of zou dat licentieproblemen op gaan leveren?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ertrek-uit-nederland
Het Zweedse streamingplatform Viaplay staat er nog slechter voor dan begin vorige maand werd gemeld. De nieuw aantreden topman Jorgen Madsen Lindemann maakte vandaag aan beleggers bekend dat Viaplay de voor dit jaar beloofde financile doelen niet gaat halen. De kans bestaat zelfs dat het doek valt voor Viaplay in Nederland.
Tja als je zo duur bent en F1tvpro is op alle vlakken beter.....en nog goedkoper ook vind ik dat niet vreemd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ertrek-uit-nederland
Het Zweedse streamingplatform Viaplay staat er nog slechter voor dan begin vorige maand werd gemeld. De nieuw aantreden topman Jorgen Madsen Lindemann maakte vandaag aan beleggers bekend dat Viaplay de voor dit jaar beloofde financile doelen niet gaat halen. De kans bestaat zelfs dat het doek valt voor Viaplay in Nederland.
Alleen biedt Viaplay veel meer dan F1TV. Dus die vergelijking gaat niet op. Alleen als je alleen in F1 genteresseerd bent.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tja als je zo duur bent en F1tvpro is op alle vlakken beter.....en nog goedkoper ook vind ik dat niet vreemd.
So much for 'liberty'...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hahahaahahahaaha, grapjas.
Grgr, Liberty.
Hebben ze al geprobeerd paar jaar geleden. Was te onveilig.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, Marcron noemt Nice als een mooie plek voor nog een stratencircuit.
Echt, ik zweer...
Sowieso heeft Barcelona een contract tot en met 2026, meen ik, dus Madrid zou pas daarna zijn. Misschien roulerend met Barcelona, zoals ze dat ook met Zandvoort en Spa willen gaan doen.quote:
Compromis, ik vind het prima.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:58 schreef Jane het volgende:
Nou, dit is dan iig een soort van goed nieuws, I guess.
[ twitter ]
Ik bedoel, 0 was beter geweest, maar vooruit...
Ik denk wel dat dit het begin van het einde is van het sprintformat. Blijkbaar krijgen ze veel kritiek, anders komen ze niet met zo'n opmerking. En het feit dat ze het niet verder willen uitbreiden is denk ik een teken dat het geen levensvatbaar concept is op langere termijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:58 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Wie is deze gast en wat heeft ie met Domenicali gedaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:58 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Blij dat ik m'n bijdrage heb kunnen leveren.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:58 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |