Welke dieren leven er in de Franse Alpen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Hathor het volgende:
Wat voor predators zitten daar in dat gebied?
Lees de OP nog eens.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Hathor het volgende:
De mens.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Hathor het volgende:
Uhm, ok, hij is 2 jaar.quote:De wegen rond het huis van de grootouders zouden wel erg steil zijn en de kans bestaat dat de kleine jongen uitgegleden is. Toch is hij volgens de familie een ’goede wandelaar'.
- speculatie -quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:54 schreef eigendeegcookie het volgende:
hij kan een openstaande caravan zijn ingegaan. misschien wist hij dat dat stout was, en is hij stilletjes de caravan weer uitgegaan ergens anders, zonder dat iemand dat merkte.
Lekker dan. Een uitgedroogd kind tussen je zakken aardappelenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
Kind kruipt in een bed, die mensen hebben daar geen erg in, sluiten de boel af en rijden naar Spanje ....
Als ze in de natuur naar sporen willen zoeken, zoals ik begrijp dat het plan is, is het maar beter dat niet het hele dorp als een kudde olifanten over eventuele sporen heen banjert.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:55 schreef Het_Bokje het volgende:
Ze (Politie/Leger) zijn bang dat één van die dorpelingen de kidnapper is, en zo bewijsmateriaal kan wegmoffelen. (of hijer tussenuit piept met het nog levende kind, door de zoekactie een andere richting op te sturen)
Daarom mag het dorp niet meer meezoeken
Het kan ook een Franse caravan zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Lekker dan. Een uitgedroogd kind tussen je zakken aardappelen
Heel je stokbroden platquote:
Maar als een kind vermist is dan zal iedereen of de politie toch wel alle huizen of schuren uit de wijde omgeving door zoeken? Het lijkt mij stug dat hij in een verlaten huis opgesloten kan zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
Kind kruipt in een bed, die mensen hebben daar geen erg in, sluiten de boel af en rijden naar Spanje ....
- speculatie -quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Maar als een kind vermist is dan zal iedereen of de politie toch wel alle huizen of schuren uit de wijde omgeving door zoeken? Het lijkt mij stug dat hij in een verlaten huis opgesloten kan zitten.
Hij raakte zondag vermist, de zoektocht begon al gelijk die zelfde dag.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dit kan gebeurd zijn voordat ze gingen zoeken.
Ik schreef in een caravan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:02 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Hij raakte zondag vermist, de zoektocht begon al gelijk die zelfde dag.
Dan lijkt het mij toch logisch dat ze al die verlaten huizen en schuren onderzoeken?
Zoveel huizen zijn er niet in dat gehucht en een 2 jarige kan toch ook geen km ver wandelen?
In theorie kan het maar mij lijkt dat als er een peuter zoek is dat dan alle huizen, schuren en caravans in de omgeving worden onderzocht?quote:
speculatiequote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:04 schreef ZanneG het volgende:
[..]
In theorie kan het maar mij lijkt dat als er een peuter zoek is dat dan alle huizen, schuren en caravans in de omgeving worden onderzocht?
Niet gelijk dag 1 maar dan toch wel dag 2 of 3?
Maar stel dat dat gebeurt kan zijn, dan zal toch na een rit van 600 km die caravan eens open gaan en dat kind levend of niet gevonden worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
speculatie
Ik schreef ook dat ze ermee weggereden zouden kunnen zijn naar Spanje.
ik heb geen kinderen, maar als dit mijn nichtjes / broer zou overkomen...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:18 schreef JeMoeder het volgende:
Ik krijg het heel naar van dit soort nieuws. Mijn jongste is 2 en ik begin direct te projecteren...
Verscheurd door marmotten lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke dieren leven er in de Franse Alpen?
Deze dieren kom je tegen in de Alpen
Marmot.
Steenbok
Gems
Lynx
Beer
Alpenkauw
Wolf
Steenarend
Eten die überhaupt vlees?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Verscheurd door marmotten lijkt me onwaarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Dit dus. Dat was ook het eerste wat ik dacht. En ik zou zeker aan zo'n ukkie vragen of oma het weet dat hij daar loopt. En het niet als vanzelfsprekend aannemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:32 schreef littlemindy het volgende:
Ze hebben met honden gezocht. Als het jochie bij zijn grootouders was en ze er kort na de verdwijning bij waren, dan moet er toch iets zijn waar ze die honden aan hebben kunnen laten ruiken om het spoor van het kind te kunnen volgen. Dus het lijkt me sterk dat ie dan zelf ergens heengelopen is waar je zo één-op-één het spoor naartoe kunt volgen, maar nu nog steeds niet gevonden is.
Grootouders geven aan dat ie de tuin uitgelopen is, en omstanders hebben hem ook zien lopen (dus dat bevestigt het verhaal van de grootouders).
Toch door iemand onderweg opgepikt dan? (met auto). Kan ook iemand zijn die wel een bekende was in de omgeving en dus niet opviel. Je moet er niet aan denken, maar het gebeurt helaas.
Er zit een camping aan de noordzijde van het dorp. Ze zijn al bezig om alle telefoondata in de regio te bekijken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:32 schreef littlemindy het volgende:
Ze hebben met honden gezocht. Als het jochie bij zijn grootouders was en ze er kort na de verdwijning bij waren, dan moet er toch iets zijn waar ze die honden aan hebben kunnen laten ruiken om het spoor van het kind te kunnen volgen. Dus het lijkt me sterk dat ie dan zelf ergens heengelopen is waar je zo één-op-één het spoor naartoe kunt volgen, maar nu nog steeds niet gevonden is.
Grootouders geven aan dat ie de tuin uitgelopen is, en omstanders hebben hem ook zien lopen (dus dat bevestigt het verhaal van de grootouders).
Toch door iemand onderweg opgepikt dan? (met auto). Kan ook iemand zijn die wel een bekende was in de omgeving en dus niet opviel. Je moet er niet aan denken, maar het gebeurt helaas.
Ik heb ze in Zwitserland vaak gezien, gaf ze meestal wortels of fruit. Maar blijkbaar zijn ze omnivoor, eten ze ook insecten en vogeleieren. De Hymalaiaanse(?) marmot zou herbivoor zijn.quote:
Er was een aantal jaar geleden toch ook een klein kind (meisje) weg op een camping, lag onder in een greppel in de bosjes op de camping. Duurde ook een paar dagen voor ze haar vonden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:44 schreef maily het volgende:
1200 tips .....
Iedereen ziet overal kleine blonde jongetjes lopen ineens ......
Naar!quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:33 schreef TLC het volgende:
Mijn fok sherlock holmes / hercules poirot speurneus zegt dat je eerst na de betrokken familieleden moet kijken
Juist in afgelegen gebieden kan men makkelijk zijn slag slaan. Politie of mogelijke getuigen in geen velden of wegen te bekennen. Je komt overal mee weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ontvoering moet echt wel toevallig geweest zijn.. Lijkt me sterk dat een kinderlokker in zo'n gebied zijn kans afwacht. Maar je weet het nooit... iets met op de verkeerde tijd op de verkeerde plek.
Opties lijken mij, verdwaald, ongeluk gehad of een roofdier ofzo..
ja plus ze rennen vaak nog als mongolen dus bij elke 10de stap vallen ze bijna.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:39 schreef roos94 het volgende:
Hoe kun je een peuter van 2 een kwartier zonder toezicht buiten laten? Die kun je nog niet eens 5 seconden zonder toezicht buiten laten. Een kind van 2 rent gewoon de weg op of gaat met iemand mee als ze een snoepje aanbieden.
Dit. Kutkinderenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ja plus ze rennen vaak nog als mongolen dus bij elke 10de stap vallen ze bijna.
Heb je dat dorpje bekeken? Het is een gehucht. Ik tel 23 huizen. Het ligt niet aan een doorgaande weg. De weg oversteken? Iemand die een snoepje aanbiedt? In zo'n omgeving kent iedereen elkaar is er een enorme sociale controle en is de weg veiliger dan een woonerf hier in Nederland.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:39 schreef roos94 het volgende:
Hoe kun je een peuter van 2 een kwartier zonder toezicht buiten laten? Die kun je nog niet eens 5 seconden zonder toezicht buiten laten. Een kind van 2 rent gewoon de weg op of gaat met iemand mee als ze een snoepje aanbieden.
Heel veilig inderdaad daarom is ie nu weg.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je dat dorpje bekeken? Het is een gehucht. Ik tel 23 huizen. Het ligt niet aan een doorgaande weg. De weg oversteken? Iemand die een snoepje aanbiedt? In zo'n omgeving kent iedereen elkaar is er een enorme sociale controle en is de weg veiliger dan een woonerf hier in Nederland.
Toevallige voorbijgangers is nagenoeg uitgesloten.
Komt vaker voor dat mensen zeer dicht bij de verdwijnplek gevonden worden inderdaad. Zo ook die vrouw die dankzij Google Maps was vastgelegd terwijl ze haar straat overstak en zodoende gevonden werd in een bossage iets verderop. Misschien is dat hier ook wel gaande. Zo'n klein jochie kan misschien sneller ergens in / tussen vallen waardoor hij ook niet door infrarood camera's wordt opgepikt?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:04 schreef britneycheers het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)ng-nearby-field.html
Hier was een peuter ook gevonden op slechts 500 meter van haar huis na 48(!) uur. Infrarood helikopters waren ingeschakeld maar pakte het niet op omdat ze tussen het gras lag.
Oh ik dacht dat hij in een ( afgesloten) tuin aan het spelen was.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:39 schreef roos94 het volgende:
niks rijdt langs, het is geen doorgaande wegquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef kair2763 het volgende:
[..]
Auto rijdt langs, stap in kindje, weg auto en kind.
In theorie kan het, maar dan zou die auto wel langs het dorp gereden moeten zijn lijkt het?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef kair2763 het volgende:
[..]
Auto rijdt langs, stap in kindje, weg auto en kind.
En moeten keren en dezelfde weg terug.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
In theorie kan het, maar dan zou die auto wel langs het dorp gereden moeten zijn lijkt het?
Verdwenen na 17:00uquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:17 schreef Gia het volgende:
[..]
En moeten keren en dezelfde weg terug.
Wat was eigenlijk het tijdstip? Want als het een goede wandelaar was, zou hij weleens gewoon doorgewandeld kunnen zijn. En meestal houden kinderen dan de zon in hun rug. Dus, als hij 's middags is verdwenen, dan zal hij in oosterse richting zijn gelopen, lijkt me.
Grooste kans dat iemand van de familie er iets mee te maken heeft ipv een vreemde.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:08 schreef Stupidisco het volgende:
Overigens was Emile daar niet alleen met zijn grootouders.
Er was een familiereünie met verschillende ooms en tantes van het kind. Meerdere mensen van alle leeftijden, van wie sommigen minderjarig waren.
In totaal waren er een tiental mensen die het weekend in het ouderlijk huis hebben doorgebracht.
Bron: BFM TV
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Grooste kans dat iemand van de familie er iets mee te maken heeft ipv een vreemde.
Of hij is gevallen of ergens in terecht gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:37 schreef maily het volgende:
[..]Soort van real life CluedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat laatste eigenlijk. Ik zag geen waters in de buurt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Grooste kans dat iemand van de familie er iets mee te maken heeft ipv een vreemde.
Of hij is gevallen of ergens in terecht gekomen.
Er loopt een riviertje Le Bes.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste eigenlijk. Ik zag geen waters in de buurt.
Twee getuigen zal hem op straat lopen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:53 schreef Za het volgende:
Ik denk niet dat dat jongetje het huis levend verlaten heeft.
Er in of erop?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:59 schreef poemojn het volgende:
Er is een verdachte auto gevonden met een bloedspoor
[ twitter ]
Ik denk dat dat niet klopt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Twee getuigen zal hem op straat lopen.
Ai, misschien is hij aangereden? En dat de bestuurder is door gereden. Hoop gespeculeer van mequote:Op woensdag 12 juli 2023 17:59 schreef poemojn het volgende:
Er is een verdachte auto gevonden met een bloedspoor
[ twitter ]
Ik lees zojuist dit:quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ai, misschien is hij aangereden? En dat de bestuurder is door gereden. Hoop gespeculeer van me
Ik twijfel ... maar het zou zomaar kunnen ....quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:53 schreef Za het volgende:
Ik denk niet dat dat jongetje het huis levend verlaten heeft.
Wie ter wereld laat een kind van twee dat in zijn eentje het huis verlaat en buiten rondloopt, gewoon rondlopen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Twee getuigen zal hem op straat lopen.
Ja spuit 11quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:16 schreef Za het volgende:
[..]
Wie ter wereld laat een kind van twee dat in zijn eentje het huis verlaat en buiten rondloopt, gewoon rondlopen?
Ik heb op hln.be al een stuk gelezen eerder vandaag over een mogelijke aanrijdingquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:05 schreef poemojn het volgende:
Aan de voorkant van de carrosserie, ze doen nu een dna-analyse
https://archive.is/sbcjF
Nou ja, hier in de straat zie ik ook geregeld peuters lopen. Ik neem aan dat ze buiten aan het spelen zijn dus spreek ze ook niet aan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:16 schreef Za het volgende:
[..]
Wie ter wereld laat een kind van twee dat in zijn eentje het huis verlaat en buiten rondloopt, gewoon rondlopen?
Als dat daadwerkelijk gebeurt is, zal het niet expres zijn gegaan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:16 schreef Za het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Als dat daadwerkelijk gebeurt is, zal het niet expres zijn gegaan.
Die familie zoekt inderdaad de media niet op, kan ook zijn omdat ze zeer gelovig zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef Za het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet.
Maar ze hebben in een straal van hoe ver een kind van die leeftijd zou kunnen lopen volledig afgezocht, dus weglopen en verdwalen wordt uitgesloten.
Dan moet iemand hem hebben meegenomen die daar bij toeval reed, en dat is wel een heel kleine kans.
En ze zeggen min of meer het antwoord misschien al te hebben in de verzamelde telefoongegevens. Dat zeggen ze ook niet zomaar.
Zover ik kan zien geen oproep van de familie.
Ja kan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Die familie zoekt inderdaad de media niet op, kan ook zijn omdat ze zeer gelovig zijn.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
Krijg er ineens deze vibe er beetje bij: https://www.ad.nl/show/pu(...)de-mensen~a244cddf2/
Oplossing is heel simpel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:01 schreef JeWa100 het volgende:
Een kind van 2 jaar oud laat je nooit alleen tenzij het slaapt in bed.. Ze praten over een kwartier alsof het niks is
Die oplossingen zijn voor de gemakzuchtige ouders.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Oplossing is heel simpel.
https://www.jan-magazine.nl/kinderen/a27028099/gps-tracker-kind/
En prive voor het kind gelul moet pas zijn als ze volwassen zijn.
Tot die tijd ben je als ouder gewoon verantwoordelijk.
Ja en nee.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Die oplossingen zijn voor de gemakzuchtige ouders.
Dat vond ik ook jarenlang maar met vijf kids die allemaal aandacht willen kan die peuter van 2 hier ook zo het hazepad kiezen. Ik heb er voor de komende vakantie wel naar gekeken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Die oplossingen zijn voor de gemakzuchtige ouders.
En welke gebruiken jullie? Ik zag armbandjes maar die doen ze zo af, net als kettingen. En zo’n ding voor aan de broek maar ze draagt juist veel jurkjes.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja en nee.
Kinderen zijn vlug als water .
Normaal verwacht je dat niet maar even pissen en je kan er al een kwijt zijn.
Verder gewoon makkelijk .
Zeker tegenwoordig dat kinderen ook ontvoerd worden in deze tijd.
Das ook een vreemde zaak, wel kleding terugvinden maar geen botten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat er blijkbaar in '89 ook een jongetje op vergelijkbare wijze verdwenen is in die omgeving en nooit meer is teruggevonden. Ook in zo'n klein dorpje. 1.5 jaar na de verdwijning is z'n kleding in de buurt van het huis teruggevonden, maar dat was het dan ook. Blijft raar, dat een kind zo ineens 'van de aardbodem' kan verdwijnen.
Sorry in het Duits: https://www.20min.ch/stor(...)sst-126-746910133364
Gewoon in een chip en implanteren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik ooit een kind heb. Maak in een armband/ketting met een airtag
Kan ik die op mijn smartphone terugvinden.
De ontvoerder kan die er wel afhalen. Maar als je de AirTag terug vind zonder het kind. Dat weet je tenminste dat hij meegenomen is door een volwassen persoon
Mag niet, las ik op mijn zoektocht naar iets wat ze niet zelf af kunnen doen.quote:
Kinderen kan je manipuleren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En welke gebruiken jullie? Ik zag armbandjes maar die doen ze zo af, net als kettingen. En zo’n ding voor aan de broek maar ze draagt juist veel jurkjes.
Precies. Ik heb ooit in familiebezoek met mijn broek op mijn enkels mijn kind van 1,5 voor een val van een akelig hoge en harde trap behoed. Opa, oma, ooms, tantes, neven nichten plus zijn eigen vader waren allemaal in het huis aanwezig maar iedereen dacht van een ander dat ie het kind in het oog hield.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook jarenlang maar met vijf kids die allemaal aandacht willen kan die peuter van 2 hier ook zo het hazepad kiezen. Ik heb er voor de komende vakantie wel naar gekeken.
Daarnaast kan ik me juist voorstellen dat er bij een familiereünie juist zo’n situatie kan ontstaan van een kwartier waarin ouders denken dat kind bij opa is. Opa denkt dat kind bij dochter is en zo vervolgens een kwartier alleen is. Zeker als er nog tien mensen een gesprek met je proberen te voeren en anderen vragen stellen.
Ootje 6.0 is niet te manipuleren. Ik zoek nog ff verder.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Kinderen kan je manipuleren.
Als je zegt dat mama erg belangrijk vind dat ze het moet omhouden
Doen ze dat vaak gewoon.
Verder je kan ze ook op dieren zetten.
Ja dit dus! Das voor mij echt teveel, feestjes, familieweekenden of veel bezoek. Ik doe dat ook ff niet meer want is niet te doen met een peuter en vier kids onder de twaalf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ooit in familiebezoek met mijn broek op mijn enkels mijn kind van 1,5 voor een val van een akelig hoge en harde trap behoed. Opa, oma, ooms, tantes, neven nichten plus zijn eigen vader waren allemaal in het huis aanwezig maar iedereen dacht van een ander dat ie het kind in het oog hield.
Ik zat te plassen toen ik het kind hoorde zingen op de gang en verder hoorde ik niemand. Omdat die trap daar op de gang was ben ik dus van die WC af gesprongen en was net op tijd om zijn arm te pakken.
Allemaal geschokte familie toen kind begon te gillen en ze mij mijn broek ophijsend met één hand en aan de andere die dreumes nog hangend in het trapgat aantroffen
Dat die ouders er waren was vandaag nieuw voor mij. Ik begreep eerder dat het jochie met vakantie was bij zijn grootouders.quote:Op donderdag 13 juli 2023 01:13 schreef Za het volgende:
Is dit al voorbij gekomen?
"Émile, 2 en een half jaar oud, was deze zaterdag aan het spelen in de tuin van zijn grootouders. Met zijn grootouders waren ze van plan om een ritje te maken. Rond 17.15 uur merkten ouders en grootouders dat de kleine jongen was verdwenen."
Ik zie nooit een kind onder de 5 alleen op straat lopen. Dan zijn er altijd oudere kinderen bij, of volwassenen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, hier in de straat zie ik ook geregeld peuters lopen. Ik neem aan dat ze buiten aan het spelen zijn dus spreek ze ook niet aan.
Want?quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
De zoekactie is gestopt hoor ik zojuist op de radio..
Ligt er misschien ook aan waar je woont. Ik woon landelijk en niet in Nederland. Hier zie je kinderen ook in hun eentje met de bus naar school gaan vanaf hun 4e. Kan me dus helemaal voorstellen dat er in zo'n dorpje als waar hij verdwenen is geen mens opkijkt van een peuter (die ze kennen) die over straat loopt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie nooit een kind onder de 5 alleen op straat lopen. Dan zijn er altijd oudere kinderen bij, of volwassenen.
Maar gaan die 4 jarigen echt alleen naar de school bus of loopt moeder mee of broertjes zusjes of andere kinderen uit het dorp?quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook aan waar je woont. Ik woon landelijk en niet in Nederland. Hier zie je kinderen ook in hun eentje met de bus naar school gaan vanaf hun 4e. Kan me dus helemaal voorstellen dat er in zo'n dorpje als waar hij verdwenen is geen mens opkijkt van een peuter (die ze kennen) die over straat loopt.
Zijn vaak wel met vriendjes van dezelfde leeftijd, of met een broer/zus, maar soms zie je ze ook alleen lopen of in de bus.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:45 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Maar gaan die 4 jarigen echt alleen naar de school bus of loopt moeder mee of broertjes zusjes of andere kinderen uit het dorp?
Ouders kunnen in de meeste gevallen de bushalte niet zien.quote:En hoe ver is het lopen naar de schoolbus? Een afstand dat moeder uit het keukenraam kan kijken tot het kind in de bus zit?
Ik vind 4 en 2 dan toch nog wel een heel groot verschil. Maar inderdaad, in zo'n klein ons-kent-ons dorpje kijken ze er misschien niet van op.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook aan waar je woont. Ik woon landelijk en niet in Nederland. Hier zie je kinderen ook in hun eentje met de bus naar school gaan vanaf hun 4e. Kan me dus helemaal voorstellen dat er in zo'n dorpje als waar hij verdwenen is geen mens opkijkt van een peuter (die ze kennen) die over straat loopt.
Dit. Echt ongelooflijk. Die van mij was ik ook één keer even kwijt in een grote winkel toen hij twee was. Hij rende opeens weg en ik ging er direct achteraan, maar omdat hij lager was dan de stellingen zag ik hem al niet meer. Ik heb meteen een sprintje richting uitgang getrokken en personeel ingelicht, bewaker is met zijn gezicht richting winkel gaan staan waardoor wij rustig konden gaan zoeken. Kind bleek aan andere kant van de winkel onder dozen verstopt te zitten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja en nee.
Inderdaad, ik was mijn dochter toen ze nog 3 op Schiphol kwijt. Mijn blik was maar 2 of 3 seconden van haar afgedwaald. Meteen was ik in paniek, bleek dat ze zich achter een pilaar verstopt had omdat dat een leuk spelletje was. Ik was kapot man.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja en nee.
Het hele gebied is uitgekamd sinds zaterdag. Vrijwilligers gaan wel door met zoeken..quote:
Wat zo vreemd is dat de bloedhonden geen enkel spoor hebben gevonden in het gebied. Gewoon niks.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het hele gebied is uitgekamd sinds zaterdag. Vrijwilligers gaan wel door met zoeken..
Misschien toch opgepikt door een auto (of roofdier) dan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat zo vreemd is dat de bloedhonden geen enkel spoor hebben gevonden in het gebied. Gewoon niks.
Maar dan vinden die honden toch een spoor?quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een bizarre insinuaties en speculaties hier weer. En ook weinig inlevingsvermogen hoe het er in zo'n gehuchtje in Frankrijk aan toe gaat.
Mijn speculatie blijft nog steeds dat hij ergens in is gevallen (sloot of zo) en vreemd genoeg niet gevonden is.
Misschien. Misschien ook niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar dan vinden die honden toch een spoor?
quote:De steenarend heeft een lengte van 80 tot 93 cm met een spanwijdte van 1,90 tot 2,25 m[4] en is daarmee een van de grootste arenden op het noordelijk halfrond. Zijn krachtige poten hebben lange, puntige klauwen. Zijn maximale leeftijd in de natuur is circa 25 jaar; in gevangenschap kan deze vogelsoort circa 46 jaar[5] worden. Het verenkleed is grotendeels donkerbruin, met in de nek iets verlengde, goudkleurige veren. Dit verenkleed is bij beide geslachten gelijk. De steenarend is bijzonder snel. Met zijn maximale snelheid tijdens een duikvlucht van 320 km/h is het de op een na snelste vogel op aarde, op de slechtvalk met 350 km/h na.
De steenarend heeft een zeer goed gezichtsvermogen. De steenarend kan een konijn zien vanaf een hoogte van twee kilometer. Niet alleen konijnen worden gegeten, maar ook marmotten, eekhoorns, hoenders, schildpadden, slangen en aas. De prooien worden meestal gevangen na een lange, lage glijvlucht.
Steenarenden zijn opportunistische jagers die allerlei diersoorten aanvallen. In zeer zeldzame gevallen vallen ze ook grote dieren aan, zoals herten en coyotes. In 2013 werd vastgelegd hoe een sikahert gedood en opgegeten werd[6][7] en in 2004 werd een berenjong aangevallen.[8][9] Er zijn geen aanvallen op mensen bekend.[10]
Dat had toch iemand moeten zien of horen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:12 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een meisje van 8 weegt denk ik aanzienlijk zwaarder dan een kind van 2 jaar.
Een jongetje van 2 zou circa 13 kilo moeten wegen.
Volgens mij is dit een dode steenarend, maar je krijgt wel een beetje een idee hoe groot zo'n beest is.
[ afbeelding ]
[..]
Zo'n steenarend kan volgens mij ook zo'n prooi gewoon scoopen en dan vliegt hij er mee weg. Wellicht is dat voor zo'n beest te doen als die prooi 13 kilo weegt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat had toch iemand moeten zien of horen?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:27 schreef deedeetee het volgende:
Mijn zoon heeft er eentje boven onze cockerspaniel zien cirkelen/hangen en wist hem gelukkig af te schrikken. Hond weegt 13 kg. Er waren meer mensen in de buurt die heel verbaast vroegen waarom mijn zoon nu opeens begon te schreeuwen en met zijn armen te zwaaien. Die hadden die vogel niet gezien.
Je ziet de aanval niet, maar je ziet dat hij met zijn prooi vliegt. Wat ik probeer aan te geven is dat zo'n beest gewoon met een prooi van 13 kilo weg kan vliegen zonder ook maar een spoor na te laten, waardoor geen enkele hond iets van een spoor in de verdere omgeving zou kunnen oppikken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:47 schreef deedeetee het volgende:
Dat hoef ik niet te zien hoor. Het gebeurde overgens ergens in het zuiden van Frankrijk vlak bij een groot meer.
Holy shit... Ik wist dat het forse beestjes waren maar zo groot had ik ze niet verwacht!quote:
Ik weet dat het kan, mijn zoon heeft altijd veel belangstelling gehad voor grote roofvogels dus die was ook op de hoogte van t gevaar. Hij was er vreselijk door geschrokken en ik moet er ook niet aan denken dat mijn arme hond zo aan zijn eind had kunnen komen. Krijg er nog de koude rillingen vanquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je ziet de aanval niet, maar je ziet dat hij met zijn prooi vliegt. Wat ik probeer aan te geven is dat zo'n beest gewoon met een prooi van 13 kilo weg kan vliegen zonder ook maar een spoor na te laten, waardoor geen enkele hond iets zou kunnen oppikken.
Ik zeg trouwens niet dat het zo gebeurd is hoor, maar ik vermoed dat het zou kunnen. Als zo'n kereltje in een draf aan het rennen of huppelen is, ziet dat er uit als een vluchtende prooi en wekt het de aandacht van zo'n beest die dat dus op een grote afstand (2 kilometer volgens wikipedia bij een klein roofdier) kan zien.
Ja, want hoe was het eigenlijk afgelopen met dat bloed dat ze hadden gevonden?quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Hij kan ook aangereden zijn en door de persoon/personen in kwestie zijn meegenomen om zo het lichaam te kunnen verbergen.
Dat bleek dierlijk bloed te zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, want hoe was het eigenlijk afgelopen met dat bloed dat ze hadden gevonden?
link ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:23 schreef Woonbootjes het volgende:
Op Twitter schrijft iemand dat er woningen verhuurd waren in de Airbnb en sommige bewoners hadden gasten in huis zegt een bron dicht bij het onderzoek
Verder schijnt de vader van een neofascistische groepering te zijn en schijnt mensen aan te vallen die de verkeerde huidskleur hebben
https://www.ledauphine.co(...)ait-cinq-jours-apresquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:38 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
https://i.postimg.cc/mgCZRLgC/IMG-5259.jpg
Ik snap niet zo goed wat dit er mee te maken kan hebben. Ontvoerd omdat zijn pa een rechts-extremist is?quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef Woonbootjes het volgende:
https://i.postimg.cc/bvBXb1Zb/IMG-5249.png
Waarschijnlijk heeft het er niks mee te maken maar ontvoering door pa zijn neo nazi achtergrond of wraak actie zou al aannemelijker zijn dan de ontvoering door de Arend.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat dit er mee te maken kan hebben. Ontvoerd omdat zijn pa een rechts-extremist is?
Misschien omdat men er van uitgaat dat hij in de omgeving moet zijn en niet ontvoerd is? Er is wel degelijk opgeroepen naar hem uit te kijken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:04 schreef ZanneG het volgende:
Dat de familie nergens in de media is gezien, smekend om te helpen of het kind terug te brengen wat je altijd ziet bij vermissingen vind ik opvallend.
Als een 2 jarige 5 dagen weg is, dan moet je je toch echt heel veel zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien omdat men er van uitgaat dat hij in de omgeving moet zijn en niet ontvoerd is? Er is wel degelijk opgeroepen naar hem uit te kijken.
De rol vd grootouders en of ouders moet wel onder de loep worden genomen vind ikquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:20 schreef Woonbootjes het volgende:
Vele op Twitter vragen is Emile ooit bij de grootouders geweest ? Tja je gaat van alles denken zonder spoor ?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:21 schreef ZanneG het volgende:
[..]
De rol vd grootouders en of ouders moet wel onder de loep worden genomen vind ik
Maar hij is gezien door die 2 voorbijgangers dus dan is het toch aannemelijk dat hij wel echt daar is geweest en de tuin is uit gelopen?
Ja daar zou je wel vanuit moeten gaan natuurlijk maar ??
Ik denk dat die 2 voorbijgangers die het kind hebben gezien uitvoerig zijn ondervraagd?quote:
het waren toch geen voorbijgangers? Ik begreep dat het buren verderop waren die hem zagen lopenquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:27 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2 voorbijgangers die het kind hebben gezien uitvoerig zijn ondervraagd?
En als dat een verzinsel was geweest dan was dat nu toch wel duidelijk geweest?
Oh echt?quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
het waren toch geen voorbijgangers? Ik begreep dat het buren verderop waren die hem zagen lopen
Het jochie is twee en volgens de familie is hij een goede wandelaar.quote:De burgemeester denkt wel dat een ontvoering „onwaarschijnlijk” is. „Vernet is een doodlopende weg. We zien alle passerende auto’s. Het is een klein dorpje met een twintigtal huizen, we zien alles.” De wegen rond het huis van de grootouders zouden wel erg steil zijn en de kans bestaat dat de kleine jongen uitgegleden is. Toch is hij volgens de familie een ’goede wandelaar’. De politie sluit op dit moment geen enkele mogelijkheid uit.
Kind van twee kan goed lopen en de regel is dan zo'n beetje dat ze het aantal jaren dat ze oud zijn zonder pauzeren in kilometers moeten kunnen wandelen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het jochie is twee en volgens de familie is hij een goede wandelaar.
Maar het is een doodlopende weg lees ik, dus dat hij door een voorbijganger is meegenomen lijkt niet zo aannemelijk dan.
Ik vraag me af of dat familieleden waren.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:27 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2 voorbijgangers die het kind hebben gezien uitvoerig zijn ondervraagd?
En als dat een verzinsel was geweest dan was dat nu toch wel duidelijk geweest?
En hij liep bergafwaarts.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Kind van twee kan goed lopen en de regel is dan zo'n beetje dat ze het aantal jaren dat ze oud zijn zonder pauzeren in kilometers moeten kunnen wandelen.
Tja zo werkt het bij ontvoeringen, daar kan het slachtoffer nooit wat aan doen en toch gebeurt hetquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:28 schreef Tengano het volgende:
Hier valt zo'n steenarend een wolf aan. Ik snap nog steeds niet waarom dit scenario zo onwaarschijnlijk zou zijn. Dat beest moet nu momenteel ook voor zijn jongen zorgen.
Zo'n kind ontvoeren of vermoorden omdat zijn vader rechts-extremistisch, fascist of nazi is vind ik zelf nog wat onwaarschijnlijker. Daar kan dat jochie toch niks aan doen immers.
En hieronder zie je zelfs dat twee steenarenden tegelijk een wolf aanvallen. Waarschijnlijk het mannetje en het vrouwtje.
Lijkt me ook, zijn gewoon de buren geweest die Emile hebben zien langswandelen. Vanaf het huis van opa/oma naar de kruising (de driehoek) is amper 100 meter lopen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:25 schreef Tengano het volgende:
In dat filmpje wordt gesproken over 2 neighbours (de 2 ooggetuigen). Geen voorbijgangers dus, want wss komt daar verder helemaal niemand. Het is een gehucht dat ligt in de middle of f*** nowhere.
Zo bizar dat is dus allemaal in dit dorpje gebeurd?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Het gehucht Haut-Vernet, onderdeel van de gemeente Le Vernet, wordt waarschijnlijk afgesloten voor niet-bewoners in het komende lange weekeinde. Vrijdag is de nationale feestdag. Mogelijk komen onwelkome belangstellenden een kijkje nemen. Het dorp is niet geheel onbekend met slecht nieuws. In 2015 stortte circa 3 kilometer van het dorpsplein een Duitse Airbus A320 op een berg neer. Het toestel werd met 150 mensen aan boord door een zelfmoord plegende piloot opzettelijk tegen de bergen gevlogen. Niemand overleefde het.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230713_39605792
Dat vliegtuig kan ik me nog wel herinneren, best veel actie voor zo’n klein berggehucht.
Ja maar wat moet @Tengano dan de hele dag doen? Iets nuttigs?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Er mag wat mij betreft iets minder gesp3culeerd worden
Een steenarend.. serieus? Heb jij ze wel allemaal op een rijtje eigenlijk.. 'Team Thijs'quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:28 schreef Tengano het volgende:
Hier valt zo'n steenarend een wolf aan. Ik snap nog steeds niet waarom dit scenario zo onwaarschijnlijk zou zijn. Dat beest moet nu momenteel ook voor zijn jongen zorgen.
Zo'n kind ontvoeren of vermoorden omdat zijn vader rechts-extremistisch, fascist of nazi is vind ik zelf nog wat onwaarschijnlijker. Daar kan dat jochie toch niks aan doen immers.
Maar dan nog als je een peutertje van 2 alleen op een verlaten landweg ziet lopen, vind je dat dan echt normaal?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:25 schreef Tengano het volgende:
In dat filmpje wordt gesproken over 2 neighbours (de 2 ooggetuigen). Geen voorbijgangers dus, want wss komt daar verder helemaal niemand. Het is een gehucht dat ligt in de middle of f*** nowhere. En het is alleen te bereiken via een doodlopende weg nota bene. Compleet afgesloten van de rest van de wereld dus blijkbaar.
En ik zou ook niet weten waarom die mensen niet gewoon de waarheid zouden willen vertellen over wat ze hebben waargenomen. Kinderen kunnen daar blijkbaar gewoon relaxed buiten spelen omdat daar ook geen razende auto's langrijden. Waar vind je dat nog tegenwoordig. Misschien was dat ook de reden dat er geen alarmbelletje ging rinkelen bij die mensen.
Waar staat dat ie op een verlaten landweg liep? Ik nam aan, omdat buren 'm hebben gezien, dat hij gewoon door een straat met huizen liep.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:29 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Maar dan nog als je een peutertje van 2 alleen op een verlaten landweg ziet lopen, vind je dat dan echt normaal?
Hij liep alleen, was een klein kindje, geen broers of zusjes of andere kinderen waar hij mee op liep.
Dat is gewoon vreemd.
Dat is geen verlaten landweg inderdaad, maar gewoon de toegansgweg naar het dorpje eigenlijk met de 10-15 huizen die daar staan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar staat dat ie op een verlaten landweg liep? Ik nam aan, omdat buren 'm hebben gezien, dat hij gewoon door een straat met huizen liep.
Bij dat witte tekstvak is waar iemand hem voor het laatst gezien heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:37 schreef Tengano het volgende:
Ik ken Frans niet, maar is dat blauwe stipje waar hij voor het laatst gezien is?
Volgens Google translate is betekenis van dat blauwe stipje:quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:37 schreef Tengano het volgende:
Ik ken Frans niet, maar is dat blauwe stipje waar hij voor het laatst gezien is?
Het is daar heuvelachtig, niet eens bergachtig met haarspeldbochten en diepe afgronden zo lijkt het..quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:41 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Volgens Google translate is betekenis van dat blauwe stipje:
"laatste plaats waar honden markeren"
Dat witte tekstvak daaronder:
"getuigen zagen de kleine richting het lager gelegen deel van het dorp gaan"
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen wijzen op een kidnapping (naar aanleiding van een aanrijding) inderdaad.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:57 schreef Bargehassus het volgende:
Dus de speurhonden zijn het spoor dus gewoon midden op straat kwijtgeraakt? Nou heb ik geen verstand van die dieren maar dat is toch gek?
Dat is zeker gek, zo snel na de verdwijning en met het weer daar de afgelopen week.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:57 schreef Bargehassus het volgende:
Dus de speurhonden zijn het spoor dus gewoon midden op straat kwijtgeraakt? Nou heb ik geen verstand van die dieren maar dat is toch gek?
Bron FB Marianne Bourasseauquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:23 schreef Woonbootjes het volgende:
Nog wat Info
Emile's moeder heet Marie, 33 jaar oud, oudste dochter van een broer van 10 kinderen, allemaal thuisonderwijs. Zeer katholieke familie (de mis in het Latijn) die min of meer autarcie woont uit La Bouilladisse, een gemeente Bouches-du-Rh ône.
Emile's grootouders van moeders bezitten het tweede huis in Haut-Vernet sinds zo'n twintig jaar. De broers en zusters van Marie (aanwezig op de zaterdag van haar verdwijning) kennen de plaatsen en al haar hoeken goed.
De vader van Emile, ingenieur, was kandidaat voor de regionale verkiezingen van 2021, op de vierde plaats voor de Bouches-du-Rh ône op de lijst "Zou! "de lijst die u van het systeem zal ontdoen", geleid door Valérie Laupiès, voormalig nationale bijeenkomst. Steunlijst in Zemmour.
Het echtpaar woont eerst in Marseille, tijdens hun studie, daarna sinds een jaar in La Bouilladisse.
Na wat onderzoek denk ik dat ze Columban Soleil en Marie Vedovini heten.
Niet al te vriendelijk de papa. '' Hij maakt deel uit van de groep jongeren die de Action Française hebben verlaten om het Bastion Social Marseille te vormen en hun lokaal "Le Navarin" te openen met de hulp en inspiratie van de Italiaanse CASAPOUND beweging. '' In mei 2018 neemt hij deel aan een ratonade (zie artikel @:TAG). Ze hebben vast veel vijanden gemaakt. Wraak?
De onderzoekers hebben veel werk te doen... Ik denk dat ze meer weten dan ze zeggen.
De honden volgen de geur van het kind naar de fontein van het gehucht op het plein en daarna niets meer. Als hij aangereden was door een voertuig, zouden de honden zijn geur gevolgd tot aan de weg en sporen gevonden hebben op de weg. Als de geur plots stopt, is het misschien iemand. e die hij goed kent (anders had hij geschreeuwd) draagt hem in zijn armen.
Ik geloof niet in het spoor van een seksueel roofdier, hij zou niet op zoek zijn naar zijn prooi.
Daar zijn ze eind van de ochtend mee begonnen. Dat zal nu bijna afgerond zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze gaan vanmiddag toch nog een keertje zoeken langs de weg die het dorp uitgaat, maar nu wat beter.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)miste-kleuter-emile/
Ja rond 16u.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Daar zijn ze eind van de ochtend mee begonnen. Dat zal nu bijna afgerond zijn.
Al die huurders zijn of worden verhoord natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:54 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron Tendance Media
https://i.postimg.cc/kXNpcpJN/IMG-5275.png
Heb dat dikgedrukte tig keer gelezen, maar begrijp niet wat er staat.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:23 schreef Woonbootjes het volgende:
Nog wat Info
Emile's moeder heet Marie, 33 jaar oud, oudste dochter van een broer van 10 kinderen, allemaal thuisonderwijs. Zeer katholieke familie (de mis in het Latijn) die min of meer autarcie woont uit La Bouilladisse, een gemeente Bouches-du-Rh ône.
Emile's grootouders van moeders bezitten het tweede huis in Haut-Vernet sinds zo'n twintig jaar. De broers en zusters van Marie (aanwezig op de zaterdag van haar verdwijning) kennen de plaatsen en al haar hoeken goed.
De vader van Emile, ingenieur, was kandidaat voor de regionale verkiezingen van 2021, op de vierde plaats voor de Bouches-du-Rh ône op de lijst "Zou! "de lijst die u van het systeem zal ontdoen", geleid door Valérie Laupiès, voormalig nationale bijeenkomst. Steunlijst in Zemmour.
Het echtpaar woont eerst in Marseille, tijdens hun studie, daarna sinds een jaar in La Bouilladisse.
Na wat onderzoek denk ik dat ze Columban Soleil en Marie Vedovini heten.
Niet al te vriendelijk de papa. '' Hij maakt deel uit van de groep jongeren die de Action Française hebben verlaten om het Bastion Social Marseille te vormen en hun lokaal "Le Navarin" te openen met de hulp en inspiratie van de Italiaanse CASAPOUND beweging. '' In mei 2018 neemt hij deel aan een ratonade (zie artikel @:TAG). Ze hebben vast veel vijanden gemaakt. Wraak?
De onderzoekers hebben veel werk te doen... Ik denk dat ze meer weten dan ze zeggen.
De honden volgen de geur van het kind naar de fontein van het gehucht op het plein en daarna niets meer. Als hij aangereden was door een voertuig, zouden de honden zijn geur gevolgd tot aan de weg en sporen gevonden hebben op de weg. Als de geur plots stopt, is het misschien iemand. e die hij goed kent (anders had hij geschreeuwd) draagt hem in zijn armen.
Ik geloof niet in het spoor van een seksueel roofdier, hij zou niet op zoek zijn naar zijn prooi.
Dus eigenlijk lijkt het erop dat hij wel gekidnapt is? Ik neem aan dat ze ondertussen alle 25 huizen van de bewoners ook wel hebben uitgeplozen. Sneuquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:36 schreef Stupidisco het volgende:
Ook de zoektocht van vandaag is nu definitief beëindigd.
"Om 16.00 uur werden de zoekwerkzaamheden definitief beëindigd. In totaal is sinds de start van de werkzaamheden 97 hectare doorzocht door een honderdtal rechercheurs, vertelde de procureur des Konings van Digne-les-Bains aan BFM DICI.
"De sector tussen Vernet en Haut-Vernet is doorzocht, d.w.z. 1,8 kilometer, evenals het centrum van het gehucht", aldus Rémy Avon.
"Deze operaties hebben niets opgeleverd", zegt hij.
“We gaan nu een tweede fase in, die van de lange tijd waarin de rechercheurs de verhoren, de telefoongesprekken en eventuele voertuigen gaan bestuderen”, besluit de officier van justitie.
Zaken in het verleden hebben wel aangetoond dat grote zoekacties die niets opleveren niet altijd wil zeggen dat het lichaam niet toch ergens in de buurt ligt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:46 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lijkt het erop dat hij wel gekidnapt is? Ik neem aan dat ze ondertussen alle 25 huizen van de bewoners ook wel hebben uitgeplozen. Sneu
Oudste dochter van 10 broers en zussen 👯♀quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb dat dikgedrukte tig keer gelezen, maar begrijp niet wat er staat.
Hoe kun je nu een dochter zijn van 10 broers en zussen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:06 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Oudste dochter van 10 broers en zussen 👯♀
Ja klopt 😀quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe kun je nu een dochter zijn van 10 broers en zussen?
Oh, wacht, je bedoelt de oudste zus van die 10 broers en zussen, toch?
Klopt niet thoughquote:
Help? Er waren daar 4 generaties? Opa en oma, met 10 kinderen, waarvan 1 daarvan de opa is vanquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:16 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Klopt niet though
(Oudste dochter) is de oudste dochter van (één van de broers van een gezin met 10 kinderen).
Bijna goed, je verkloot het in de laatste zinquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Help? Er waren daar 4 generaties? Opa en oma, met 10 kinderen, waarvan 1 daarvan de opa is van
Emile. En Marie de oudste dochter van de oudste van die 10 kinderen? Zo dan?
Laat maar zitten!quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:39 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Bijna goed, je verkloot het in de laatste zin
En een kind van 20 en 15 waren afwezig zaterdag net als de ouders van Emile. Emile heeft ook nog een zusje van 11 maanden, geen idee waar die was. De familie mocht het dorp trouwens niet verlaten tot gisteravond, toen is oma met de jongste van zes naar Marseille gegaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:42 schreef Stupidisco het volgende:
Zo is het toch?
Grootouders (vader en moeder van Marie) hebben 10 kinderen
Kind 1 = oudste = Marie V. (33 jaar / of 25 jaar (blijft onduidelijk) = moeder Emile
Kind 2
Kind 3
Kind 4
Kind 5
Kind 6
Kind 7
Kind 8
Kind 9
Kind 10 = 6 jaar
Kind 2 t/m 10 zijn dus de broers/zussen van de moeder van Emile en daarmee dus de oom's/tante's van Emile.
De vader van Emile is Colomban S. en is +/- 27 jaar.
Dat was midden in Luik en die meisjes kwamen uit een milieu van ouders die in het café hingen tot diep in de nacht met de kids erbij.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
Je weet het maar nooit.
Dadelijk een van de familie leden die over de schreef is gegaan.
Kind kan wel verdwijnen uit zicht zelf maar op de duur zal je het toch moeten vinden.
Zeker met zo veel mensen.
Doet de me denken aan de zaak in belgie waar twee meisjes waren verdwenen.
Later gevonden dood en verkracht achtergelaten in een afvoer put.
https://www.parool.nl/nie(...)denzaak-af~b4c2d3e8/
Nee gaat mij om de put.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat was midden in Luik en die meisjes kwamen uit een milieu van ouders die in het café hingen tot diep in de nacht met de kids erbij.
Niet helemaal te vergelijken vind ik.
Die mensen die daar wonen weten toch zelf wel waar er eventueel putten zitten. Of anders weten ze toch zelf ook wat gevaarlijke plekken zijn waar je in of vanaf kunt vallen. Daar zal dan toch ook wel naar gekeken zijn mag je verwachten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:13 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nee gaat mij om de put.
Wie weet zit dat kind in een put.
Gevallen of erger door iemand.
Ik ga er van uit dat er putten in Frankrijk zitten.
Ga jij elke put deksel open trekken ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die mensen in die omgeving weten toch zelf wel waar er eventueel putten zitten. Of anders weten ze toch elf ook wat gevaarlijke plekken zijn waar je in of vanaf kunt vallen. Daar zal dan toch ook wel naar gekeken zijn mag je verwachten.
Oh, nou begrijp ik wat je bedoelt. Ik dacht dat je het over een waterput had of iets dergelijks; daar vallen triest genoeg ook nog wel eens kinderen in.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:24 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ga jij elke put deksel open trekken ?
Nee dus.
Omdat je eerst verwacht dat kind nog ergens loopt en daarna ontvoerd is.
Klopt, ze hebben zelfs de verse hooibalen gescand om te kijken of er stukje metaal inzaten van een ritsje of een knoop. Dat las ik vanmiddag bij een Franse krant.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:53 schreef ZanneG het volgende:
Het lijkt mij toch wel dat elke putdeksel of mogelijke verstop plek in de wijde omgeving is afgespeurd, de honden hadden zijn spoort dan toch wel hebben opgesnoven?
Ik denk steeds meer dat het jochie niet in het huis is geweest en er iets anders is gebeurd
Waarom zou je putdeksels open moeten trekken? Of verwachten ze dat het kind een putdeksel heeft opengetrokken, in is gevallen en weer heeft afgesloten?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:24 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ga jij elke put deksel open trekken ?
Nee dus.
Omdat je eerst verwacht dat kind nog ergens loopt en daarna ontvoerd is.
Moet je de link maar lezen .quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:00 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom zou je putdeksels open moeten trekken? Of verwachten ze dat het kind een putdeksel heeft opengetrokken, in is gevallen en weer heeft afgesloten?
Welke 'de link'? Reageer gewoon normaal als een volwassenequote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:05 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Moet je de link maar lezen .
Dan weet je waarom
Ach, das een verschrikkelijke zaak, sommige dingen wil je niet lezen. Wat die meisjes is overkomen is zo heftig.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:05 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Moet je de link maar lezen .
Dan weet je waarom
https://nl.wikipedia.org/(...)ahy_en_Stacy_Lemmensquote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:13 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Welke 'de link'? Reageer gewoon normaal als een volwassene
Lees alles door dan weet je dat ik reageerde op iemand over de put namelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:13 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Welke 'de link'? Reageer gewoon normaal als een volwassene
Ah heerlijk. Weer een klassiek verhaal van een gek die na een ziek misdrijf weer wordt vrijgelaten om vervolgens twee kindjes te vermoorden. Belgische recht zegeviertquote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)ahy_en_Stacy_Lemmens
Deze zaak
Edit: wilde je dit echt weten?
Ik zag het ... bizar ...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:34 schreef ZanneG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)herleeft-nachtmerrie
Premium artikel maar goed voorbeeldje van 'Hoe kan ik alles om mij laten draaien'
Dan kunnen we ieder vermist klein kind wel als een blauwdruk zien van wat hier gebeurd, inclusief Maddy
https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-zijn-vader-hoopt/
hier beter te lezen over Liam, die ook verdween bij zn grootouders
En dan zijn er zoveel mensen die gaan schuimbekken als je een topic opent over GPS horloges of dat je het niets vindt dat je kind op schoolkamp gaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:43 schreef ZanneG het volgende:
Ik vind het niet erg netjes om over je eigen verdwenen kind te beginnen, als net iedereen op zoek is naar een ander kind maar goed als ouder wil je elke mogelijkheid aangrijpen om opnieuw de aandacht op jouw zaak te vestigen denk ik.
Toegeven ook Liam is een aparte zaak, de peuter is nooit meer teruggevonden en al lijkt mij dat met Emile ook aannemelijker te worden; echt netjes om daar nu al over te gaan vergelijken is niet echt Ok
Hier in NL had je in Monster op het strand ook een zaak van een peuter die zomaar uit het niets verdween, ik was zelf nog jong dus ik herinner het mij vaag maar kinderen die vermist raken zonder enig spoor en nooit meer terug komen dat blijft iets onwerkelijks en bizars
https://www.ad.nl/westlan(...)l-gebleven~a55e0598/
bij nader inzien was die knul geen peuter meer maar nooit meer terug gezien, ik woon niet ver daar vandaan en het maakte veel indruk op mij. Als kind vond ik het dood eng
Voor 6 eieren losgeld komt het kind terugquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:35 schreef Stupidisco het volgende:
maar ook het dierenspoor (ontvoering door een vogel)
Kind van 2 weegt toch al snel een kilootje of 12. Wat voor een joekel van een vogel hadden ze in gedachte dan? Een Albatros?!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:35 schreef Stupidisco het volgende:
Zoals BFMTV vrijdagochtend vernam van een bron dicht bij de zaak, zijn er al zo'n dertig mensen gehoord in deze zaak. De hoorzittingen gaan, net als alle andere lopende operaties, vandaag (vrijdag) en de komende twee dagen door in het gehucht dat nog steeds gesloten is voor het publiek.
Officier van justitie Rémy Avon:
"Geen enkel scenario is uitgesloten." Zoals dezelfde bron aan BFMTV aangeeft, worden verschillende scenario's bekeken: een ongeluk, het criminele spoor met tussenkomst van een derde partij (ontvoering, ongeval, familiespoor, maar ook het dierenspoor (ontvoering door een vogel)."
Telefoongegevens
Huidige onderzoek bestaat o.a. uit het analyseren van de aanzienlijke hoeveelheid gegevens die tijdens deze vijf onderzoeksdagen zijn verzameld, en in het bijzonder de gegevens van de telefonie, die moet worden vergeleken met de bewegingen van lokale bewoners en de 1.500 berichten die zijn achtergelaten op de speciale oproeplijn.
Voor de rechercheurs is het doel duidelijk: geen enkel spoor onbenut laten. In het gehucht zijn de 30 huizen al doorzocht, de 25 inwoners ondervraagd, alle voertuigen zijn onderzocht en in totaal is 97 hectare akkers, bossen of steil terrein doorzocht.
Steenarend, en is hier uitgebreid besproken met filmpjes van rondvliegende honden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kind van 2 weegt toch al snel een kilootje of 12. Wat voor een joekel van een vogel hadden ze in gedachte dan? Een Albatros?!
Zitten daar geen andere roofdieren in de bossen?
Die zo'n 3,5kg kan tillen. Lijkt me uitgesloten dan. En ik ga niet een heel topic teruglezen of iemand heeft opgezocht wat zo'n beest kan tillenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Steenarend, en is hier uitgebreid besproken met filmpjes van rondvliegende honden.
Vast wel vossen of dergelijke roofdieren. Maar ook dat lijkt me een beetje uitgesloten.quote:
steenarend kan met gemak 13 kilo optillen en meenemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die zo'n 3,5kg kan tillen. Lijkt me uitgesloten dan. En ik ga niet een heel topic teruglezen of iemand heeft opgezocht wat zo'n beest kan tillen
Andere beesten in dat bos?
Oké, vals beest zo te lezen. Waar heb je die 13kg vandaag eigenlijk? Google zegt 3,5kg (optillen dan wel he)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
steenarend kan met gemak 13 kilo optillen en meenemen.
Er zijn ooit wolven gezien in het dorp, maar er is geen spoor van bloed en de honden hebben niks geroken.
Is hier besproken. Eergisteren overdag dacht ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, vals beest zo te lezen. Waar heb je die 13kg vandaag eigenlijk? Google zegt 3,5kg (optillen dan wel he)
"Steenarenden zijn opportunistische jagers die allerlei diersoorten aanvallen. In zeer zeldzame gevallen vallen ze ook grote dieren aan, zoals herten en coyotes. In 2013 werd vastgelegd hoe een sikahert gedood en opgegeten werd[6][7] en in 2004 werd een berenjong aangevallen.[8][9] Er zijn geen aanvallen op mensen bekend.[10]"
https://www.mirror.co.uk/(...)ding-around-30467960quote:Police investigating the mystifying disappearance of a toddler from a tiny French village have interviewed a local teen with a reputation as a "boy racer", according to reports.
The gendarmes - France's paramilitary police force - are understood to have questioned the boy several times after the alarm was raised when Émile went missing from Haut Vernet, population 25, last Saturday.
The young man, who hasn't been identified but is the son of a farming family, is said to be a car and vehicle fanatic who was involved in a collision two years ago.
Then last year he was driving an agricultural machine, which was overloaded with straw when that also crashed. He became known locally as someone who drove around the area excessively fast on his tractor.
Vraag blijft in dat geval hoe betrouwbaar is die waarneming door de buren (twee personen) die Emile rond het tijdstip van de vermissing, alleen, buiten hebben zien lopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:37 schreef Za het volgende:
"De huidige onderzoeken, die een zorgwekkende verdwijning waren, zullen nu naar een meer crimineel spoor evolueren. We zullen waarschijnlijk moeten toegeven dat hij dit gebied niet alleen kon verlaten zonder de hulp, de medeplichtigheid of de dwang van een derde partij", geeft Jacques Morel, generaal van de gendarmerie en voormalig baas van de onderzoeksafdeling van Versailles, aan BFMTV aan.
https://www.bfmtv.com/bfm(...)=CS9-144-[flying]-[]
Los van een crimineel spoor heb ik nog niet de optie gezien over de eventuele mogelijkheid dat de jongen tijdens een ritje in de auto in slaap gevallen is, en door alle drukte van de reünie vergeten is in de auto.
Een klote scenario, maar het gebeurd helaas soms.
En Yannis Moré verdween in dezelfde regio als Emile nu. Meer dan 30 jaar geleden.Nooit gevonden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:34 schreef ZanneG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)herleeft-nachtmerrie
Premium artikel maar goed voorbeeldje van 'Hoe kan ik alles om mij laten draaien'
Dan kunnen we ieder vermist klein kind wel als een blauwdruk zien van wat hier gebeurd, inclusief Maddy
https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-zijn-vader-hoopt/
hier beter te lezen over Liam, die ook verdween bij zn grootouders
Dan bel je de hulpdiensten toch met die mededeling?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:37 schreef Za het volgende:
"De huidige onderzoeken, die een zorgwekkende verdwijning waren, zullen nu naar een meer crimineel spoor evolueren. We zullen waarschijnlijk moeten toegeven dat hij dit gebied niet alleen kon verlaten zonder de hulp, de medeplichtigheid of de dwang van een derde partij", geeft Jacques Morel, generaal van de gendarmerie en voormalig baas van de onderzoeksafdeling van Versailles, aan BFMTV aan.
https://www.bfmtv.com/bfm(...)=CS9-144-[flying]-[]
Los van een crimineel spoor heb ik nog niet de optie gezien over de eventuele mogelijkheid dat de jongen tijdens een ritje in de auto in slaap gevallen is, en door alle drukte van de reünie vergeten is in de auto.
Een klote scenario, maar het gebeurd helaas soms.
Die officier is echt helemaal koekoekquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:35 schreef Stupidisco het volgende:
Officier van justitie Rémy Avon:
"Geen enkel scenario is uitgesloten." Zoals dezelfde bron aan BFMTV aangeeft, worden verschillende scenario's bekeken: een ongeluk, het criminele spoor met tussenkomst van een derde partij (ontvoering, ongeval, familiespoor, maar ook het dierenspoor (ontvoering door een vogel)."![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Een steenarend.. serieus? Heb jij ze wel allemaal op een rijtje eigenlijk.. 'Team Thijs'
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:55 schreef Stupidisco het volgende:
Ik heb zelf geen kinderen, maar een kind van 2,5 dat in staat is om 10km te wandelen? Over een niet vlakke weg, dat kan niet kloppen toch? Het ene kind is het andere niet uiteraard.
Of door een steenarend meegenomen, of (en meer aannemelijk? ) door een auto ....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:25 schreef Stupidisco het volgende:
Dit is ongeveer de locatie waar Emile voor het laatst gezien is en tot waar het geurspoor liep dat werd opgepikt door de honden.
Linksboven op de foto, het huis (met rode dakpannen) van de grootouders.
[ afbeelding ]
Links en boven lopen dood, weg rechts is naar Le Vernet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Of door een steenarend meegenomen, of (en meer aannemelijk? ) door een auto ....
Wisseldag vakantiehuizen, dus er reden wel wat auto’s die dag, maar die zijn gecontroleerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Het dorpje (straat is het meer) ligt zo afgelegen, daar moet toch amper verkeer langskomen die daar niets te zoeken heeft?
Klinkt wel als een mogelijk scenario.quote:
allemaal en net ná de vermissing?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wisseldag vakantiehuizen, dus er reden wel wat auto’s die dag, maar die zijn gecontroleerd.
Maar die huurders zijn ondertussen toch ook allemaal gecheckt? Lijkt mij ook niet heel plausibel dat je een vakantiehuisje huurt in een gehucht, en dan op de terugweg een klein kind ontvoert..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:55 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Klinkt wel als een mogelijk scenario.
Iemand die ver weg woont van het dorpje ziet het jongetje lopen, omdat hij was weggelopen.
Hij pakt hem in de auto daar waar het spoor spaak loopt en vervolgens rijdt degene naar zijn huis vele kilometers verderop/buitenland
Zie ook #255quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:25 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Maar die huurders zijn ondertussen toch ook allemaal gecheckt? Lijkt mij ook niet heel plausibel dat je een vakantiehuisje huurt in een gehucht, en dan op de terugweg een klein kind ontvoert..
.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Links en boven lopen dood, weg rechts is naar Le Vernet.
Misschien niet iedereen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Dan bel je de hulpdiensten toch met die mededeling?
Die parkeerplek is toch op zo'n 2 km afstand? Of bedoel je een andere?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
.
Links loopt dood idd maar is maar 400 meter vd D900 (heuvel/bergje af) en daar is ook een parkeer/picknick plek.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:43 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Die parkeerplek is toch op zo'n 2 km afstand? Of bedoel je een andere?
Ik denk dat een kind wat enigszins verdwaald is zodra het donker gaat worden een richting zoekt waar auto's rijden dus richting D900 gaat lopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:43 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Die parkeerplek is toch op zo'n 2 km afstand? Of bedoel je een andere?
Maar loopt er daadwerkelijk een looproute (van 400m) naar die plek?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik denk dat een kind wat enigszins verdwaald is zodra het donker gaat worden een richting zoekt waar auto's rijden dus richting D900 gaat lopen.
Deze route tot aan de picknickplaats is 400 meter en stukje bos is 250 meter.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maar loopt er daadwerkelijk een looproute (van 400m) naar die plek?
Ik geloof persoonlijk niet in een scenario waarin hij urenlang ongezien heeft kunnen ronddwalen.
Ik geloof niet dat dat kind zo'n stuk door het bos heeft gelopen .....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Deze route tot aan de picknickplaats is 400 meter en stukje bos is 250 meter.
[ afbeelding ]
Stukje bos is 250 meter en bergafquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat kind zo'n stuk door het bos heeft gelopen .....
Is het überhaupt te lopen qua hoogteverschil daar?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat kind zo'n stuk door het bos heeft gelopen .....
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Stukje bos is 250 meter en bergaf
Wat een onzin! Er loopt een riviertje tussendoorquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Deze route tot aan de picknickplaats is 400 meter en stukje bos is 250 meter.
[ afbeelding ]
Klein stukje bergop en dan vrij steil naar benedenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:13 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Is dat zo?
Lijkt er op dat het in eerste instantie berg/heuvel op is als je die kant op gaat.
[ afbeelding ]
Riviertjes staan daar in de zomer droogquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat een onzin! Er loopt een riviertje tussendoor
Dat kun je toch wel zien?
Kijk ook even verder met streetview. Dat kind zou dus de andere kant op zijn gelopen? En dus de heuvel af? Gezien hoe hoog het daar is?
Ik kom vaak in dat gebied, juist in de zomer... nee, niet alle riviertjes staan droog, zeker niet hogerop in de bergen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Riviertjes staan daar in de zomer droog
Ook wel steil genaamd.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Klein stukje bergop en dan vrij stijl naar beneden
Ff kijken, loopt daar ook een mooi wandelpad dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
.
Links loopt dood idd maar is maar 400 meter vd D900 (heuvel/bergje af) en daar is ook een parkeer/picknick plek.
Dank u voor deze verbetering 👍quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook wel steil genaamd.
Vrij stijl is iets anders.
Maar compleet de andere kant op.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Stukje bos is 250 meter en bergaf
We gaan het zien, ik denk zelf dat ze al een hypothese hebben. Tenminste dat hoop ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik kom vaak in dat gebied, juist in de zomer... nee, niet alle riviertjes staan droog, zeker niet hogerop in de bergen.
En dan is er nog de rest. Echt, je hypothese gaat echt nergens over
Doe dan op zijn minst een linkjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 01:36 schreef Woonbootjes het volgende:
Op Pnws.b staat een rare bekentenis geplaatst op social media
?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 01:36 schreef Woonbootjes het volgende:
Op Pnws.b staat een rare bekentenis geplaatst op social media
Ga gewoon naar bed, wegwezen hier.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 01:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe dan op zijn minst een linkje
Werkt nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:02 schreef Woonbootjes het volgende:
https://pnws.be/verdwijni(...)-ban-van-bekentenis/
Hier het linkje verder krijg je geen last met van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |