Welke dieren leven er in de Franse Alpen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Hathor het volgende:
Wat voor predators zitten daar in dat gebied?
Lees de OP nog eens.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Hathor het volgende:
De mens.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Hathor het volgende:
Uhm, ok, hij is 2 jaar.quote:De wegen rond het huis van de grootouders zouden wel erg steil zijn en de kans bestaat dat de kleine jongen uitgegleden is. Toch is hij volgens de familie een ’goede wandelaar'.
- speculatie -quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:54 schreef eigendeegcookie het volgende:
hij kan een openstaande caravan zijn ingegaan. misschien wist hij dat dat stout was, en is hij stilletjes de caravan weer uitgegaan ergens anders, zonder dat iemand dat merkte.
Lekker dan. Een uitgedroogd kind tussen je zakken aardappelenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
Kind kruipt in een bed, die mensen hebben daar geen erg in, sluiten de boel af en rijden naar Spanje ....
Als ze in de natuur naar sporen willen zoeken, zoals ik begrijp dat het plan is, is het maar beter dat niet het hele dorp als een kudde olifanten over eventuele sporen heen banjert.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:55 schreef Het_Bokje het volgende:
Ze (Politie/Leger) zijn bang dat één van die dorpelingen de kidnapper is, en zo bewijsmateriaal kan wegmoffelen. (of hijer tussenuit piept met het nog levende kind, door de zoekactie een andere richting op te sturen)
Daarom mag het dorp niet meer meezoeken
Het kan ook een Franse caravan zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Lekker dan. Een uitgedroogd kind tussen je zakken aardappelen
Heel je stokbroden platquote:
Maar als een kind vermist is dan zal iedereen of de politie toch wel alle huizen of schuren uit de wijde omgeving door zoeken? Het lijkt mij stug dat hij in een verlaten huis opgesloten kan zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
Kind kruipt in een bed, die mensen hebben daar geen erg in, sluiten de boel af en rijden naar Spanje ....
- speculatie -quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Maar als een kind vermist is dan zal iedereen of de politie toch wel alle huizen of schuren uit de wijde omgeving door zoeken? Het lijkt mij stug dat hij in een verlaten huis opgesloten kan zitten.
Hij raakte zondag vermist, de zoektocht begon al gelijk die zelfde dag.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dit kan gebeurd zijn voordat ze gingen zoeken.
Ik schreef in een caravan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:02 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Hij raakte zondag vermist, de zoektocht begon al gelijk die zelfde dag.
Dan lijkt het mij toch logisch dat ze al die verlaten huizen en schuren onderzoeken?
Zoveel huizen zijn er niet in dat gehucht en een 2 jarige kan toch ook geen km ver wandelen?
In theorie kan het maar mij lijkt dat als er een peuter zoek is dat dan alle huizen, schuren en caravans in de omgeving worden onderzocht?quote:
speculatiequote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:04 schreef ZanneG het volgende:
[..]
In theorie kan het maar mij lijkt dat als er een peuter zoek is dat dan alle huizen, schuren en caravans in de omgeving worden onderzocht?
Niet gelijk dag 1 maar dan toch wel dag 2 of 3?
Maar stel dat dat gebeurt kan zijn, dan zal toch na een rit van 600 km die caravan eens open gaan en dat kind levend of niet gevonden worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
speculatie
Ik schreef ook dat ze ermee weggereden zouden kunnen zijn naar Spanje.
ik heb geen kinderen, maar als dit mijn nichtjes / broer zou overkomen...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:18 schreef JeMoeder het volgende:
Ik krijg het heel naar van dit soort nieuws. Mijn jongste is 2 en ik begin direct te projecteren...
Verscheurd door marmotten lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke dieren leven er in de Franse Alpen?
Deze dieren kom je tegen in de Alpen
Marmot.
Steenbok
Gems
Lynx
Beer
Alpenkauw
Wolf
Steenarend
Eten die überhaupt vlees?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Verscheurd door marmotten lijkt me onwaarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Dit dus. Dat was ook het eerste wat ik dacht. En ik zou zeker aan zo'n ukkie vragen of oma het weet dat hij daar loopt. En het niet als vanzelfsprekend aannemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:32 schreef littlemindy het volgende:
Ze hebben met honden gezocht. Als het jochie bij zijn grootouders was en ze er kort na de verdwijning bij waren, dan moet er toch iets zijn waar ze die honden aan hebben kunnen laten ruiken om het spoor van het kind te kunnen volgen. Dus het lijkt me sterk dat ie dan zelf ergens heengelopen is waar je zo één-op-één het spoor naartoe kunt volgen, maar nu nog steeds niet gevonden is.
Grootouders geven aan dat ie de tuin uitgelopen is, en omstanders hebben hem ook zien lopen (dus dat bevestigt het verhaal van de grootouders).
Toch door iemand onderweg opgepikt dan? (met auto). Kan ook iemand zijn die wel een bekende was in de omgeving en dus niet opviel. Je moet er niet aan denken, maar het gebeurt helaas.
Er zit een camping aan de noordzijde van het dorp. Ze zijn al bezig om alle telefoondata in de regio te bekijken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:32 schreef littlemindy het volgende:
Ze hebben met honden gezocht. Als het jochie bij zijn grootouders was en ze er kort na de verdwijning bij waren, dan moet er toch iets zijn waar ze die honden aan hebben kunnen laten ruiken om het spoor van het kind te kunnen volgen. Dus het lijkt me sterk dat ie dan zelf ergens heengelopen is waar je zo één-op-één het spoor naartoe kunt volgen, maar nu nog steeds niet gevonden is.
Grootouders geven aan dat ie de tuin uitgelopen is, en omstanders hebben hem ook zien lopen (dus dat bevestigt het verhaal van de grootouders).
Toch door iemand onderweg opgepikt dan? (met auto). Kan ook iemand zijn die wel een bekende was in de omgeving en dus niet opviel. Je moet er niet aan denken, maar het gebeurt helaas.
Ik heb ze in Zwitserland vaak gezien, gaf ze meestal wortels of fruit. Maar blijkbaar zijn ze omnivoor, eten ze ook insecten en vogeleieren. De Hymalaiaanse(?) marmot zou herbivoor zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |