Ja maar dat is niet woke/ niet genoeg people of colour natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:24 schreef Fred_B het volgende:
In de ideale wereld zou je eigenlijk een heel nieuw team van een stuk of 4 rond hem bouwen. Twan - Ilse - Wouter Hardy - S10, en eventueel Cornald als continue factor, of iets in die richting, in plaats van de wat oude en zo op het oog weinig toevoegende andere figuren die er nu nog in zitten.
En dat ze de artiest(en) graag live horen, al voordat het grote publiek ze te zien krijgt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:27 schreef H_T het volgende:
Lijkt me een goede zetEn inderdaad goed dat ze er nu ook bij vermelden dat de inzenders een ontvangstbevestiging krijgen
Ik sluit niet helemaal uit dat ze bij de SVT daar wel wat eigen mensen voor in gedachten hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:07 schreef Greys het volgende:
Maar (bedenk ik me nu pas) dan wordt Twan dus geen Head of Contest meer bij Eurovision? Want dat zou niet kunnen lijkt me.
Volgens mij had hij ding a dong ook gezegd dat hij liever wat anders ging doen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:07 schreef Greys het volgende:
Maar (bedenk ik me nu pas) dan wordt Twan dus geen Head of Contest meer bij Eurovision? Want dat zou niet kunnen lijkt me.
Ja, het is natuurlijk niet Twan die hier ineens een gigantische verandering gaat bewerkstelligen, hij zit een beetje in dezelfde koker als Cornald en kornuiten. Ook qua leeftijd. Maar goed, misschien heeft hij wel het netwerk om wat verjonging en vernieuwing te laten optreden. En vooral wat meer muziekkennis toe te voegen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:58 schreef Greys het volgende:
Ben echt benieuwd, want men blijft gewoon afhankelijk - ondanks al deze echt goede aanpassingen - van wat er wordt ingezonden en het is waarschijnlijk niet zo dat Twan (die een uitstekende Head of Contest was, niks ten nadele verder) nou ineens een toverstaf heeft en wereldhits kan toveren ofzo. De artiesten die niet wilden meedoen zullen dat waarschijnlijk nog steeds niet willen, of Cornald of Twan dat nou vraagt maakt niet zo veel uit denk ik. (En ook onder leiding van Twan staat er nog steeds 'authentiek' in de selectietekst voor het lied.)
Maar hup met de goede aanpassingen, laat het maar zien. Verras me.
Snap ik, maar voor het jaar erna enzo lijkt het me dus ook uitgesloten als hij langer dan 1 jaar HoD NL blijft. Maar ik lees net hierboven dat hij toch al wat anders wilde doen dus dat is dan ook duidelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sluit niet helemaal uit dat ze bij de SVT daar wel wat eigen mensen voor in gedachten hebben.
Voor Epica, Hang Youth en Goldband is authentiek elke keer andersquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:58 schreef Greys het volgende:
(En ook onder leiding van Twan staat er nog steeds 'authentiek' in de selectietekst voor het lied.)
Maar hup met de goede aanpassingen, laat het maar zien. Verras me.
Eens, authentiek was ook zeker Shum bv, dus dat sluit idd geen up-tempo rammers uit. Maar er zijn ook best veel wereldwijde pophits die (imho) alles behalve authentiek zijn. Een vrij dertien in dozijn stamper die toch net een hitriedeltje heeft. Dus puur persoonlijk had wat mij betreft dat hele woord authentiek uit de tekst gemogen, puur voor de zekerheid.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor Epica, Hang Youth en Goldband is authentiek elke keer andersAuthentiek Epica past totaal niet bij Hang Youth en authentiek Goldband is niks voor Epica. Zo vat ik het (voorlopig) op
Oh van mij ook hoorquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, authentiek was ook zeker Shum bv, dus dat sluit idd geen up-tempo rammers uit. Maar er zijn ook best veel wereldwijde pophits die (imho) alles behalve authentiek zijn. Een vrij dertien in dozijn stamper die toch net een hitriedeltje heeft. Dus puur persoonlijk had wat mij betreft dat hele woord authentiek uit de tekst gemogen, puur voor de zekerheid.
Hahaha nee idd. Of 'persoonlijk'.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh van mij ook hoorAls er dan maar niet 'radiovriendelijk' voor in de plaats komt
Ja in de podcast zei hij dat hij liever weer iets vast in Nederland wilde doen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor het jaar erna enzo lijkt het me dus ook uitgesloten als hij langer dan 1 jaar HoD NL blijft. Maar ik lees net hierboven dat hij toch al wat anders wilde doen dus dat is dan ook duidelijk.Had het idee dat hij daar juist helemaal op z'n plaats was maar zo zie je maar.
Thanks, dan is dit een heel begrijpelijke stap!quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja in de podcast zei hij dat hij liever weer iets vast in Nederland wilde doen.in plaats van gericht in een bepaalde periode en veel alleen.
Het is inderdaad nog wel even afwachten wié er dan toegevoegd wordt inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:59 schreef NailQueen het volgende:
Als ik het goed lees komen er nog 2 mensen bij de commissie? Durven we te gokken op een oud-kandidaat zoals Ilse of S10? Of misschien Wouter Hardy?
Of misschien toch Domien Verschuuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |