Denk niet dat ik dat voor mekaar krijg met haar. Achja, hopelijk is het gewoon weer een tijdelijk iets. Als het maar een korter tijdelijk iets is dan de vorige keerquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:21 schreef Bami het volgende:
En tijdelijk terug naar twee dutjes komt ook niet uit denk ik? Lastig zeg!
Mja, in principe hou ik ook vaste wakkertijden aan omdat haar slaap en wakkerwordtijden altijd hetzelfde warenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef Elleska het volgende:
[..]
Als ze tegen haar dutje al helemaal af is dan loop je de rest van de dag achter de feiten aan.
Ik probeer de wakkertijden te volgen ipv vaste slaaptijden (Droomritme-methode van Stephanie Molenaar/Lampe maar persoonlijk vind ik de uitleg van "Bureau van slaap" net wat fijner, die zijn nog meer van volg je gevoel).
Bij L moest dat wel heel strikt want hij gaf amper slaapsignalen en dat resulteerde in een druk en vervelend kind die ongemerkt compleet oververmoeid was. Bij S komt het gelukkig veel minder precies.
Wat ik doe bij sochtends vroeg wakker is overdag eerder naar bed. Met wat geluk wordt er langer geslapen waardoor we aan het einde van de dag goed uitkomen maar als dat niet zo is dan een extra powernap (in de draagzak, wagen of op schoot. Een beetje dwingen) en iets later naar bed.
Gefeliciteerd DE en tot over 1 week!quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Wij schuiven een reeks door, Anna is gisteren 2 geworden
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:04 schreef _Lily_ het volgende:
Ik ga dit topic verlaten, mijn J is 2 jaar geworden. We schuiven een topic op!
Dit hebben wij ook, ze begint al te krijsen als ze in de buurt komt van het kussen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
Gefeliciteerd Lily!
Mijn dreumes vindt het aankleedkussen lava. Ik kan me niet herinneren dat de peuter dit ooit zo erg had. Krijg haar nauwelijks meer verschoond en/of aangekleed. Verder doet ze het super
.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:02 schreef B.ertha het volgende:
Mijn dreumes wordt helemaal wild van de treinbaan![]()
Ons kleine schreeuwertje
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef LauriLynne het volgende:
Wij gaan hier afzwaaien. Purk is 2 geworden afgelopen weekend dus wij schuiven een topic op. Ze heeft een leuke verjaardag gehad en is super verwent.
Tot (binnenkort) ziens bij de peuters!
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef Bami het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Onze dreumes loopt.Zoooo zoet. Helaas is, met name in de nacht, slapen wel weer een dingetje de afgelopen dagen. Doorslapen deed ze al nooit, maar nu is ze nog vaker wakker dan normaal en valt ze af en toe ook echt heel lastig weer in slaap.
Hoop heel erg dat dit van korte duur is en ze daarna hopelijk ook weer eens een echt goed lang blok gaat pakken in de nacht. Ik begin er wel een klein beetje klaar mee te zijn zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |