Er zijn zelfs maanden geweest dat ze standaard 4:30/5:00 wakker werdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:46 schreef Bami het volgende:
Ik vind 6:45 al vroeg haha. Maar balen zeg!
Dutje inkorten en/of later naar bed heb je vast al geprobeerd?
Dit jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ook zulke fases gehad, ik ging dan zelf maar om 20 uur naar bed
Mja, maar ik heb ook nog een babyquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ook zulke fases gehad, ik ging dan zelf maar om 20 uur naar bed
Gaat die nog laat naar bed? Hopelijk snel een beetje meer rust in de tent dan bij jullie!quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb ook nog een baby
Nog gefeliciteerd met je peuter!quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Wij schuiven een reeks door, Anna is gisteren 2 geworden
Gefeliciteerd! J schuift over 2 dagen door. Wat is hij groot geworden!quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Nou, we zijn sinds deze week aan het oefenen met haar naar bed brengen nadat de dreumes naar bed gaat, maar ze krijgt wel nog om 22:00 een fles. En alleen gisteravond bleef ze ook daadwerkelijk slapen tot ik om 22:00 een fles gaf. Dus er zit vooruitgang in (kssst Fokwet). Maar zo in combinatie met een dreumes die vroeg wakker wordt is het wel een uitdaging. Maar ik kom niet per se slaap tekort. Vind het vooral voor de dreumes vervelend dat ze vroeg wakker wordt en dan bijna niet meer slaapt tot haar dutje en daardoor tegen haar dutje tijd helemaal af is, evenals 's avonds voordat ze naar bed gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat die nog laat naar bed? Hopelijk snel een beetje meer rust in de tent dan bij jullie!
Gefeliciteerd! Tot over ongeveer een maandquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Jouw dreumes is ook wel next level met hoe die slaapt haha. Hele pagina’s hebben we ons hoofd erover gebroken. Hoe vindt ze het met haar zusje?quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, we zijn sinds deze week aan het oefenen met haar naar bed brengen nadat de dreumes naar bed gaat, maar ze krijgt wel nog om 22:00 een fles. En alleen gisteravond bleef ze ook daadwerkelijk slapen tot ik om 22:00 een fles gaf. Dus er zit vooruitgang in (kssst Fokwet). Maar zo in combinatie met een dreumes die vroeg wakker wordt is het wel een uitdaging. Maar ik kom niet per se slaap tekort. Vind het vooral voor de dreumes vervelend dat ze vroeg wakker wordt en dan bijna niet meer slaapt tot haar dutje en daardoor tegen haar dutje tijd helemaal af is, evenals 's avonds voordat ze naar bed gaat.
Haha, echt hequote:Op zondag 8 oktober 2023 08:43 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jouw dreumes is ook wel next level met hoe die slaapt haha. Hele pagina’s hebben we ons hoofd erover gebroken. Hoe vindt ze het met haar zusje?
Dat is wel heel fijn, dan heb je ook nog een beetje me-time voor je naar bed gaat. Of je kan lekker vroeg naar bedquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ja sneu als ze zo oververmoeid zijn!
Mijne slaapt nu meestal van 20 tot half 7 ofzo, soms nog een nachtvoeding, meestal niet nodig.
Overdag dutje van 11 tot 13. Ik begin me weer helemaal een beetje mezelf te voelen en bij te komen met dit patroon.
Helaas vannacht alsnog de halve nacht zelf op geweest met een of ander overgeef virus, maar ja.
Is het dan niet eerder tijd voor dat dutje?quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, we zijn sinds deze week aan het oefenen met haar naar bed brengen nadat de dreumes naar bed gaat, maar ze krijgt wel nog om 22:00 een fles. En alleen gisteravond bleef ze ook daadwerkelijk slapen tot ik om 22:00 een fles gaf. Dus er zit vooruitgang in (kssst Fokwet). Maar zo in combinatie met een dreumes die vroeg wakker wordt is het wel een uitdaging. Maar ik kom niet per se slaap tekort. Vind het vooral voor de dreumes vervelend dat ze vroeg wakker wordt en dan bijna niet meer slaapt tot haar dutje en daardoor tegen haar dutje tijd helemaal af is, evenals 's avonds voordat ze naar bed gaat.
Nou, thuis gaat ze nu naar bed rond 11:30. Op de opvang pas 13:00. Als ik haar thuis eerder op bed doe, is ze ook eerder wakker en dus 's avonds voor het naar bed gaan (18:30) helemaal kapot. Eigenlijk moet ze gewoon langer slapen in de ochtend, of een langer dutje in de middag doen, maar dat is in beide gevallen nogal een uitdaging.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef Elleska het volgende:
Sneu @:Lokasenna, S heeft dat afgelopen week ook gehad. Net weer helemaal fit en dan komende week weer vaccinaties dus dat slaapritme zal nog wel even beroerd blijven.
[..]
Is het dan niet eerder tijd voor dat dutje?
Als ze tegen haar dutje al helemaal af is dan loop je de rest van de dag achter de feiten aan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, thuis gaat ze nu naar bed rond 11:30. Op de opvang pas 13:00. Als ik haar thuis eerder op bed doe, is ze ook eerder wakker en dus 's avonds voor het naar bed gaan (18:30) helemaal kapot. Eigenlijk moet ze gewoon langer slapen in de ochtend, of een langer dutje in de middag doen, maar dat is in beide gevallen nogal een uitdaging.
Later naar bed is dus ook bijna niet te doen, dan hebben we een stierlijk vervelend kind dat nog vanalles wil maar constant valt van vermoeidheid en dus constant van het ene drama in het andere gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |