Maar jij slaapt overdag niet toch? Dat is waardoor avondbedtijd hier wisselt want de ene keer wordt er overdag langer geslapen dan de andere keer.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar dat is ook meer omdat ik dat zelf ook heb.
Ik slaap niet overdag, nee. Maar ik richt wel de dag er elke keer op in dat ze om bepaalde tijden naar bed gaan. En daar zit wel een range van een half uur op ongeveer, maar elke dag dat ze thuis zijn gaan ze overdag redelijk rond dezelfde tijden naar bed. En ik kan vrijwel altijd de klok erop gelijk zetten wanneer ze weer wakker worden. Maar ik besef me heus dat ik hele makkelijke kindjes heb daarin en dat het lang niet altijd zo gaatquote:Op vrijdag 17 november 2023 12:36 schreef Elleska het volgende:
[..]
Maar jij slaapt overdag niet toch? Dat is waardoor avondbedtijd hier wisselt want de ene keer wordt er overdag langer geslapen dan de andere keer.
Of zoals vandaag dat het ochtendslaapje totaal niet wil en veel later valt, middagslaapje zal daardoor pas aan het eind van de middag zijn en dan schuift bedtijd automatisch op.
Hier is die range een stuk groter. Meestal tussen 19-20uur maar de uitersten zijn vroeg avondeten en direct daarna naar bed of om 17uur wakker maken uit het middagslaapje en 4 uur later bedtijd (21uur). Vanavond zal meer het laatste zijn want rekken tot het avondeten ging niet lukken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik slaap niet overdag, nee. Maar ik richt wel de dag er elke keer op in dat ze om bepaalde tijden naar bed gaan. En daar zit wel een range van een half uur op ongeveer, maar elke dag dat ze thuis zijn gaan ze overdag redelijk rond dezelfde tijden naar bed. En ik kan vrijwel altijd de klok erop gelijk zetten wanneer ze weer wakker worden. Maar ik besef me heus dat ik hele makkelijke kindjes heb daarin en dat het lang niet altijd zo gaat
van die wax die je steeds opnieuw kunt stylenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef B.ertha het volgende:
Welke gel gebruiken jullie? Ik vind die van zwitsal niks (blijft ongeveer net zo lang zitten als water) en de jongens houden niet van het geurtje van gewone nivea.
Ze waren allebei een maand of 13, geloof ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
Wanneer gingen jullie dreumesen van twee slaapjes overdag naar één? Ik weet dat eigenlijk niet meer van mijn eerste maar het slapen overdag lijkt lastiger te worden de laatste tijd.
Mijne met 11 maandenquote:Op woensdag 22 november 2023 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
Wanneer gingen jullie dreumesen van twee slaapjes overdag naar één? Ik weet dat eigenlijk niet meer van mijn eerste maar het slapen overdag lijkt lastiger te worden de laatste tijd.
De oudste met 18 maanden ofzo en de jongste met net een jaar.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
rond t eerste jaar, nu met bijna twee wordt er hier van half twee tot max vier geslapenquote:Op woensdag 22 november 2023 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |