Stokoude OP.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:30 schreef Dutch_view het volgende:
Vanaf maandag 27 mei 20.30 uur op NPO1:
afbeelding ]
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 10 juli 2023 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Stokoude OP.
En wat wilde jij verder kwijt over de uitzending?
Nee hoor. Die Japanreisklachten zijn nog niet opgelost.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Top uitzending! Alle klachten opgelost
Misleiding ziet er op websites vaak eng betrouwbaar uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:54 schreef xminator het volgende:
Als ik dit kijk stel ik mij altijd de vraag, schamen sommige mensen niet om met hun bakkes op tv hun domme verhaal te vertellen? Bijv dat ze gescammed worden doordat ze boeken via een alternatieve route… hoe achterlijk kan je zijn?
Dat kan, maar waarom zou je 100% gecompenseerd willen worden door de originele website wat er niets mee te maken heeft?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Misleiding ziet er op websites vaak eng betrouwbaar uit.
plus geld excursies en die ¤200,-.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
20% van de reissom is een magere vergoeding
Het zeewater in Florida is 35 graden aan de kust nu. Niet lekkerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:38 schreef Dutch_view het volgende:
Dat warme zeewater lijkt me dan wel weer lekker
Ja zag het in het RTL Nieuws. Een badgast had het geloof ik over dat het in het begin even fris wasquote:Op maandag 17 juli 2023 20:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zeewater in Florida is 35 graden aan de kust nu. Niet lekker
Stiekem wel een ontzettende cougarquote:Op maandag 17 juli 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Jeanine lijkt zelf wel een Canarisch eiland met dat shirt…
Appartementencomplex.quote:
Als het een surinamer was was Sylvana nu woest.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ach nee, Phi is zogenaamd weer eens te laat. Geen zweem van originaliteit in dit item he?
Schandalig.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:02 schreef RipCity het volgende:
Ik ga er niet met u over in discussiehahaha.
Circuz Renz.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:08 schreef Dutch_view het volgende:
Meneer Hillhorst moet dit jaar gewoon achter de geraniums zitten.
80% van hotels Engeland (zelfs 5* waar Beatrix laatst verbleef) is zo helaas. Echt raar. Maargoed de huizen worden net zo slecht onderhouden.quote:
4 sterren.quote:
Stukje sfeer en belevingquote:
Ik vraag me vaak af wat mensen allemaal uitspoken in hotelkamersquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:06 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kunnen er nou vlekken op een lampenkap zitten
Het is van mimosa reizen wel misleiding dat je pas na betalen ziet dat je ineens bij een andere (naar later blijkt een failliete) touroperator hebt geboekt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:47 schreef Erno-BE het volgende:
Vind het bijzonder dat zoveel mensen altijd in de problemen komen als ze op vakantie gaan. Ben al een paar jaar door Europa aan het reizen en nooit echt grote problemen meegemaakt. Mijn ouders idem. Ook geen vieze hotels en dergelijke meegemaakt. Hotel van gisteren was opzich wel een prima hotel, ook een 4,1 op Google. Wel prijzig, maar dat heb je als je per sé in het centrum van Barcelona wil zitten.
Naar Guyana reizen is wel een vervelende reis omdat er nauwelijks directe vluchten tussen Guyana en Europa aangeboden worden. Alleen British Airways vliegt van London naar Georgetown (Guyana). Ik denk dat met British Airways via London wel een stuk betrouwbaardere verbinding is dan met Suranam Airways van Paramaribo.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:32 schreef Dutch_view het volgende:
Dat verhaal van die mensen met Surinam Airways gister![]()
![]()
Dan zou je toch ook echt gek worden zeg en zeker zo ver van huis.
Dat je je recht moet gaan halen in een rechtzaal vind ik echt diep treurig en een teken dat SA geen zak geeft om de reizigers. Had al geen intenties om daarheen te gaan maar dit zou voor mij reden zijn om te boycotten.
Ze was ook soms ff de draad kwijt.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
TUI maakt zich er weer af met een paar fooitjes![]()
Ranzige hotelkamer met vreselijk uitzicht, 200¤ 'vergoeding' en als extraatje nog 200¤ aan bonnen.![]()
Janine is normaal heel mondig (had altijd een hekel aan bonnen) , maar liet zich nu ook niet horen
Ik dacht dat TUI wel een betrouwbare reisorganisatie was die toch in het hogere segment zit. Ging er vanuit dat wat op TUI aangeboden wordt, ook aan alle kwaliteitseisen voldaan wordt. Niet dus.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
TUI maakt zich er weer af met een paar fooitjes![]()
Ranzige hotelkamer met vreselijk uitzicht, 200¤ 'vergoeding' en als extraatje nog 200¤ aan bonnen.![]()
Janine is normaal heel mondig (had altijd een hekel aan bonnen) , maar liet zich nu ook niet horen
Een betaalbaar hotel op een A-locatie in een superpopulaire stad betekent vaak dat het troep is. Vaak heb je drie keuzes: of je betaald de hoofdprijs voor een schoon hotel op een A-locatie, of je overnacht in een betaalbaar, schoon hotel iets buiten het centrum, of je overnacht in een betaalbaar, maar vies hotel op een A-locatie. Dus vaak kun je maar uit twee van de drie opties kiezen: prijs, locatie en netheid.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de prijs van deze kamer even had gemist.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Een betaalbaar hotel op een A-locatie in een superpopulaire stad betekent vaak dat het troep is. Vaak heb je drie keuzes: of je betaald de hoofdprijs voor een schoon hotel op een A-locatie, of je overnacht in een betaalbaar, schoon hotel iets buiten het centrum, of je overnacht in een betaalbaar, maar vies hotel op een A-locatie. Dus vaak kun je maar uit twee van de drie opties kiezen: prijs, locatie en netheid.
Trouwens, vind die mensen die een reis naar een land buiten de Europese Unie boeken en dan niet kijken of hun paspoort nog voldoende geldig is ook wel een beetje dom. Egypte is toch wel een ander land dan Spanje.
Een week later betere compensatie gekregen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik dacht dat TUI wel een betrouwbare reisorganisatie was die toch in het hogere segment zit. Ging er vanuit dat wat op TUI aangeboden wordt, ook aan alle kwaliteitseisen voldaan wordt. Niet dus.
Wel heel toevallig na alle negatieve reacties na de uitzending van vorige weekquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een week later betere compensatie gekregen.
Ja duidelijk Vakantieman effect.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel heel toevallig na alle negatieve reacties na de uitzending van vorige week
Idd nu je het zegt, heb hem niet eens gemistquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:15 schreef golfer het volgende:
Ben wel blij dat het stomme item met die Phi geschrapt is.
Dat was ook gewoon de kijker niet serieus nemen. Laat hem gewoon iets leuks doen. Niet de debiele aziaat uithangen alsof die echt zo is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:15 schreef golfer het volgende:
Ben wel blij dat het stomme item met die Phi geschrapt is.
Ligt dus niet aan mij dat ik dat item een beetje gek vondquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:13 schreef golfer het volgende:
Wat is de bedoeling van het onafgemaakte item van Tilburg naar Tanger?
En natuurlijk komt Corendom, nadat het programma er zich mee bemoeid heeft, met een beter voorstel voor het weigeren van het medische hulpmiddel.
Zonder dit programma hadden ze nooit die compensatie gekregen.
Gewoon een motorrijbewijs (A1) eisen voor elke twee-/driewieler/quad die harder gaat dan 50 km/h. Ga maar eerst in Nederland oefenen met een tweewieler die harder gaat dan 50 km/h voordat je in het buitenland een twee-/driewieler/quad gaat huren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Lekker als puber met 70/80km per uur in je bikini op een quad, waar je toeten noch blazen van weet, rijden…
Nou idd ja , ze proberen een soort luchtig iets tussen de items te maken maar dat mislukt steedsquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:55 schreef golfer het volgende:
Dat item van Tilburg naar Tanger sloeg nergens op.
Dit was dus alweer de laatste Vakantieman van dit seizoen.
Sowieso lijkt mij verstandig dat je eerst op Google kijkt of het appartement of het hotel wel echt bestaat voordat je gaat boeken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:38 schreef Dutch_view het volgende:
Mensen die nog steeds buiten de site van Booking.com omgaan via een link en geld over maken![]()
Wel slechts 72 euro voor 2 personen incl. ontbijt.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond weer een nieuw seizoen begonnen![]()
En meteen heeft de mystery guest pech in Frankfurt, wat een vreselijk ranzig , goor, vervallen hotel![]()
Krijg je dan ook meteen een doktersbehandeling erbij voor alle gezondheidsklachten die je oploopt daar?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel slechts 72 euro voor 2 personen incl. ontbijt.
Als je smetvrees hebt is het misschien niet ideaal.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Krijg je dan ook meteen een doktersbehandeling erbij voor alle gezondheidsklachten die je oploopt daar?
Voor hetzelfde geld of een tientje meer zit je in een fatsoenlijk Premier Inn-hotel of B&B-hotel.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel slechts 72 euro voor 2 personen incl. ontbijt.
Was geen varkenspoot maar een deel van de schaar van een kreeft.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Dat balkon ook joh, staat gewoon op instortenDe duiven vonden het wel leuk daar
![]()
En wat doet een afgeknipte varkenspoot op het balkon?![]()
Huh, wat, wie?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:43 schreef RipCity het volgende:
Lekker baantje heeft die goudkust acteur toch als Mystery Guest. Beetje rondreizen naar aftandse hotels.
Volledig onbetrouwbare oplichter, met vervalste verklaringen en logo's op het briefpapier.quote:
Kon de aflevering niet zien, maar welk hotel was het?quote:
Eerst hadden we die vervelende Chinees, nu dit vervelende item.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef golfer het volgende:
Dat item over bekende mensen en hun jeugdvakantie-herinneringen mag wel geschrapt worden.
Hoe leuk ik Evie Hansen ook vind.
https://www.tripadvisor.n(...)gne_Rhone_Alpes.htmlquote:Op maandag 23 juni 2025 22:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kon de aflevering niet zien, maar welk hotel was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Dutch_view op 23-06-2025 22:44:42 ]
Die is al in 2017 gestopt bij Max.quote:
Alleen met reportages maken. Omdat die voornamelijk regisseur werk ging doen (ondermeer Meilandjes serie) maar volgens mij bleef die mystery guest onderdeel wel maken omdat die dat makkelijk tussendoor kan doen gedurende het jaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |