Janine, het "pakketreis" vrouwtjequote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
Wat een vieze bende... tja hippies he![]()
Tis wel erg veel van hetzelfde... maar ja, dat is het concept.
En leuk dat Janine een soort 'breekijzer' doet en gewoon aanbelt bij oplichters
Vreselijk. Corrupte advocaat.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een verhaal van Perry. Het zal je maar overkomen.
Voor mij al reden genoeg om niet naar dat pauperland te gaan. Was ik al niet van plan maar nu helemaal nietquote:Op maandag 20 juli 2026 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een verhaal van Perry. Het zal je maar overkomen.
Transavia:quote:Wordt er tijdens mijn vlucht insectenspray in de cabine gespoten?
Op sommige vliegroutes moeten we de cabine van het vliegtuig besproeien tegen insecten. Dit is wettelijk verplicht.
Goed om te weten:
- We gebruiken een veilig middel dat insecten bestrijdt;
- Dit middel is goedgekeurd door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO);
- Het is milieuvriendelijk en niet brandbaar;
- De spray voorkomt dat insecten meereizen naar je bestemming.
WHO-methoden en -procedures voor het ontsmetten van vliegtuigen, 2e editie:quote:Op verzoek van de Portugese overheid voert Transavia vlak voor vertrek vanaf Madeira (Funchal) verplichte cabinesprays uit om de Dengue-mug te bestrijden.
Glashelder.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:09 schreef Dutch_view het volgende:
Interpolis maakt geen beste beurt. Bizar, terwijl de premies niet veel ontlopen qua prijs.
Idd heel erg triestquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:20 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijk verhaal over die in Marokko overleden man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |