Stokoude OP.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:30 schreef Dutch_view het volgende:
Vanaf maandag 27 mei 20.30 uur op NPO1:
afbeelding ]
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 10 juli 2023 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Stokoude OP.
En wat wilde jij verder kwijt over de uitzending?
Nee hoor. Die Japanreisklachten zijn nog niet opgelost.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Top uitzending! Alle klachten opgelost
Misleiding ziet er op websites vaak eng betrouwbaar uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:54 schreef xminator het volgende:
Als ik dit kijk stel ik mij altijd de vraag, schamen sommige mensen niet om met hun bakkes op tv hun domme verhaal te vertellen? Bijv dat ze gescammed worden doordat ze boeken via een alternatieve route… hoe achterlijk kan je zijn?
Dat kan, maar waarom zou je 100% gecompenseerd willen worden door de originele website wat er niets mee te maken heeft?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Misleiding ziet er op websites vaak eng betrouwbaar uit.
plus geld excursies en die ¤200,-.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
20% van de reissom is een magere vergoeding
Het zeewater in Florida is 35 graden aan de kust nu. Niet lekkerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:38 schreef Dutch_view het volgende:
Dat warme zeewater lijkt me dan wel weer lekker
Ja zag het in het RTL Nieuws. Een badgast had het geloof ik over dat het in het begin even fris wasquote:Op maandag 17 juli 2023 20:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zeewater in Florida is 35 graden aan de kust nu. Niet lekker
Stiekem wel een ontzettende cougarquote:Op maandag 17 juli 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Jeanine lijkt zelf wel een Canarisch eiland met dat shirt…
Appartementencomplex.quote:
Als het een surinamer was was Sylvana nu woest.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ach nee, Phi is zogenaamd weer eens te laat. Geen zweem van originaliteit in dit item he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |