De nachten zijn wel beroerd nuquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zou wel een dutje willen doen nu ja
geen last vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dom domquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zwemmen en BBQ.quote:
Hey Lafquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen last van
Die laat ik nooit aan 's nachtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
*donder op met je crewbash, iedereen. IEDEREEN mag posten waar hij wilquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Laf
Beste temperaturen. Las in Italie 48
@yvonnequote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
*donder op met je crewbash, iedereen. IEDEREEN mag posten waar hij wil
Ik vraag niks!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Yvonne
Misschien ook eens verstandig om te vragen waarom mensen iets dergelijks posten
Ipv alles af te doen als crew bash
Net zo betoeterd als dat er destijds tegen mij is gezegd in dm dat ik beter een ander plekje kan zoeken om te posten dan in dat ene forum topicquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag niks!
Jullie moeten eens inzien dat FOK! van ons allemaal is. Zijn jullie betoeterd om mods te zeggen waar ze met gods gratie mogen posten?
Was misschien goede raad en ik neem aan dat dat niet openbasr in een forumpost op het forum gezet is waarin je even helemaal gefileerd eerd, is hrt wel?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zo betoeterd als dat er destijds tegen mij is gezegd in dm dat ik beter een ander plekje kan zoeken om te posten dan in dat ene forum topic
Was een dm van jou Yvonne.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was misschien goede raad en ik neem aan dat dat niet openbasr in een forumpost op het forum gezet is waarin je even helemaal gefileerd eerd, is hrt wel?
Hé lafiequote:
Broodje hamburgerquote:
Ah prima maaltijd tochquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Broodje hamburger
Broodje gezond
Koken met dit weer is niet mijn hobby
Zoals ik zeg:quote:
Nouquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik zeg:
Was misschien goede raad en ik neem aan dat dat niet openbasr in een forumpost op het forum gezet is waarin je even helemaal gefileerd werd, is het wel?
Soms moeten mensen ook hun gal kwijt kunnen, dit komt voort uit eerdere toestanden die niet eens persoonlijk waren maar meer tegen bepaald beleid , bannen is te makkelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik zeg:
Was misschien goede raad en ik neem aan dat dat niet openbasr in een forumpost op het forum gezet is waarin je even helemaal gefileerd werd, is het wel?
Jep dat krijgen wij vast ook wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Laf
Beste temperaturen. Las in Italie 48
Hoi hoiquote:
Dat is niet te hopen. Zijn geen fijne temperaturen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:09 schreef laforest het volgende:
Jep
[..]
Jep dat krijgen wij vast ook wel.
En hoe bruin ben je alquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoi hoi
Een of andere manier dacht ik dat dit een topic was om de temperatuur te melden en te juichen.![]()
Het is warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |