Ja omdat je dus vast zit aan die partijen, dan moeten ze onderwerpen laten vallen om tot een compromis te komen, terwijl als de kiezer op onderwerpen kan stemmen, los van partijen, er meer kans is dat bepaalde zaken wél doorgevoerd gaan wordenquote:Op maandag 10 juli 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Af en toe voelt het of je voor niks stemt ( maar af dan toe ) want ze zeggen A en doen B
Haai!quote:
52 miljoen.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wtf ja![]()
hoeveel geld heeft YT ze moeten betalen![]()
[ afbeelding ]
lucratieve bezigheidquote:Op maandag 10 juli 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
52 miljoen.
Nee dat weet ik niet en ik kan ook niet zo goed rekenenmaar dat is mijn schatting afgaande op wat ik google vind. Het is van veel dingen afhankelijk dus het is niet zo makkelijk te zeggen. Het kan ook het dubbele of de helft zijn
Ga gelijk filmpje maken!!quote:Op maandag 10 juli 2023 20:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lucratieve bezigheid![]()
eenmalig uploaden en het geld stroomt binnen
ja klopt, en de volhouder wint, uiteindelijk moet je mazzel hebben dat mensen je filmpje willen bekijkenquote:Op maandag 10 juli 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ga gelijk filmpje maken!!![]()
Maar zo simpel is het niet. Het is vaak een wereld waarin je hard moet werken om er te komen en waarin veel concurrentie is. Zijn altijd mensen die geluk hebben maar het is niet zo eenvoudig om een miljoen views te krijgen maandelijks.
Als je bijvoorbeeld 10.000 views per maand hebt kun je als je spaart op het eind van het jaar een keer boodschappen gaan doenen 10.000 is al best veel.
En je moet er ook nog belasting over betalen.
ook in viewsquote:Op maandag 10 juli 2023 20:28 schreef engine het volgende:
De inkomsten zitten vaak meer in sponsoring en donaties.
Hoe ze die worstjes aanpakkenquote:Op maandag 10 juli 2023 20:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja klopt, en de volhouder wint, uiteindelijk moet je mazzel hebben dat mensen je filmpje willen bekijken
Ik volg deze man met zijn wasbeertjes, hij voedt ze al 20 jaar en heeft heel wat filmpjes op YT staan, maar door een gelukje ging zijn video ineens viraal
Ik geloof dat een tv kanaal hem opgepikt had, ineens meer dan 500 k abonnees![]()
Nu kan hij dat voedsel, voornamelijk hotdogs, betalen dankzij de opbrengsten van die filmpjes
Zo lief die wasbeertjes![]()
jaquote:
Awwhquote:Op maandag 10 juli 2023 20:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja![]()
Maar ze zijn heel zachtaardig, hebben hem nog nooit gebeten
Nu is het babyseizoen , heeft ie een zwembadje met marshmellows voor ze![]()
[ afbeelding ]
Dat is Connor, hij heeft 2 katten,Charlotte en Connor daar sluit hij meestal mee afquote:
Klinkt alsof je het morgen ook weer vergeten bentquote:
Niet echt, FOK!ken op een smartphone blijft lastig. Dan wil ik te snel typen en krijg je dit als resultaat.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het morgen ook weer vergeten bent
Ja dat ken ik wel hoor. Of dat ik halverwege een zin ben en dan per ongeluk invoeren aanraak.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt, FOK!ken op een smartphone blijft lastig. Dan wil ik te snel typen en krijg je dit als resultaat.
Whuuuut zoveelquote:Op maandag 10 juli 2023 20:38 schreef Flow3r het volgende:
Ik wil ook een wasbeertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
nee lievvvvquote:Op maandag 10 juli 2023 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Whuuuut zoveel
Zijn die niet gevaarlijk
je kan ze zelfs als huisdier houden, ze gaan ook op de kattenbak en eten van allesquote:Op maandag 10 juli 2023 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Whuuuut zoveel
Zijn die niet gevaarlijk
Zo cute!quote:Op maandag 10 juli 2023 23:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je kan ze zelfs als huisdier houden, ze gaan ook op de kattenbak en eten van alles![]()
[ afbeelding ]
Oww hier niet gelukkigquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Afgekoeld? Het is hier al weer rond de 30 graden
De nachten zijn wel beroerd nuquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zou wel een dutje willen doen nu ja
geen last vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dom domquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zwemmen en BBQ.quote:
Hey Lafquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen last van
Die laat ik nooit aan 's nachtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
*donder op met je crewbash, iedereen. IEDEREEN mag posten waar hij wilquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Laf
Beste temperaturen. Las in Italie 48
@yvonnequote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
*donder op met je crewbash, iedereen. IEDEREEN mag posten waar hij wil
Ik vraag niks!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Yvonne
Misschien ook eens verstandig om te vragen waarom mensen iets dergelijks posten
Ipv alles af te doen als crew bash
Net zo betoeterd als dat er destijds tegen mij is gezegd in dm dat ik beter een ander plekje kan zoeken om te posten dan in dat ene forum topicquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag niks!
Jullie moeten eens inzien dat FOK! van ons allemaal is. Zijn jullie betoeterd om mods te zeggen waar ze met gods gratie mogen posten?
Was misschien goede raad en ik neem aan dat dat niet openbasr in een forumpost op het forum gezet is waarin je even helemaal gefileerd eerd, is hrt wel?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zo betoeterd als dat er destijds tegen mij is gezegd in dm dat ik beter een ander plekje kan zoeken om te posten dan in dat ene forum topic
Was een dm van jou Yvonne.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was misschien goede raad en ik neem aan dat dat niet openbasr in een forumpost op het forum gezet is waarin je even helemaal gefileerd eerd, is hrt wel?
Broodje hamburgerquote:
Ah prima maaltijd tochquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Broodje hamburger
Broodje gezond
Koken met dit weer is niet mijn hobby
Zoals ik zeg:quote:
Nouquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik zeg:
Was misschien goede raad en ik neem aan dat dat niet openbasr in een forumpost op het forum gezet is waarin je even helemaal gefileerd werd, is het wel?
Soms moeten mensen ook hun gal kwijt kunnen, dit komt voort uit eerdere toestanden die niet eens persoonlijk waren maar meer tegen bepaald beleid , bannen is te makkelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik zeg:
Was misschien goede raad en ik neem aan dat dat niet openbasr in een forumpost op het forum gezet is waarin je even helemaal gefileerd werd, is het wel?
Jep dat krijgen wij vast ook wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Laf
Beste temperaturen. Las in Italie 48
Hoi hoiquote:
Dat is niet te hopen. Zijn geen fijne temperaturen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:09 schreef laforest het volgende:
Jep
[..]
Jep dat krijgen wij vast ook wel.
En hoe bruin ben je alquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoi hoi
Een of andere manier dacht ik dat dit een topic was om de temperatuur te melden en te juichen.![]()
Het is warm
Stabiel. Straks telefoontje oncoloog. Ben benieuwd.quote:
over het verdere verloop van je behandeling?quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stabiel. Straks telefoontje oncoloog. Ben benieuwd.
sow het ging hard hierquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na gigantische regen-, hagel en onweersbuien is het vandaag lekker afgekoeld naar 22 graden![]()
altijd in haar eentje, heeft geen vrienden nodig want ze is COOLquote:Op woensdag 12 juli 2023 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij in je eentje zoveel plezier kan hebben![]()
ja hier ook, was rond 1 uur. Hond is zo bang voor onweer en lag strak naast me, zo zielig altijdquote:
aw jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hier ook, was rond 1 uur. Hond is zo bang voor onweer en lag strak naast me, zo zielig altijd
niet midden in de nacht meer en ik droog hem echt wel even af, als hij goed nat isquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
aw ja![]()
maar daarna kan ie lekker in het natte gras rollen![]()
![]()
![]()
en binnen uitschudden![]()
![]()
wat voor een hond heb je moes?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
niet midden in de nacht meer en ik droog hem echt wel even af, als hij goed nat is
oeh leuke hondenquote:
heb ik dat gemistquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had hier al eens een foto van hem gepost![]()
We hadden er 2, 1 is 2 jaar geleden heel plotseling overledenquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh leuke honden
1 van onze honden heeft een kwart border collie in zich
aaahhhquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We hadden er 2, 1 is 2 jaar geleden heel plotseling overleden![]()
quote:
ja alleen is hij niet zo slim als een echte BC, wij denken dat hij een steekje los heeft in de bovenkamer, maar hij is wel heel erg lief. Die overleden is, was superslim en kon j e echt alles leren. zo leukquote:
de jongste hierquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja alleen is hij niet zo slim als een echte BC, wij denken dat hij een steekje los heeft in de bovenkamer, maar hij is wel heel erg lief. Die overleden is, was superslim en kon j e echt alles leren. zo leuk
Ik ook, wij hebben heul lang geleden een westie gehad, zelf uit het nest gezocht, die had een grote zwarte plek op de kont, mede daarom hem gekozen, normaal beetje ettertjes qua karakter, maar deze was zoooo lief, is 16 jaar gewordenquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
de jongste hier
(kruising duitse staander x labrador x ??) is ook niet wijs
we denken dat hij ADHD heeft![]()
ik hou wel van honden die een beetje anders zijn
west highland terrierquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, wij hebben heul lang geleden een westie gehad, zelf uit het nest gezocht, die had een grote zwarte plek op de kont, mede daarom hem gekozen, normaal beetje ettertjes qua karakter, maar deze was zoooo lief, is 16 jaar geworden
ja hij was echt leuk, maar liet hem niet trimmen, 1 x gedaan en herkende hem niet meer. Hij was gewoon wie hij was, hield het zelf wel bij met zijn haar en zijn koppie wel een beetje in model, maar verder nietquote:
doe moet je eigenlijk plukken toch?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hij was echt leuk, maar liet hem niet trimmen, 1 x gedaan en herkende hem niet meer. Hij was gewoon wie hij was, hield het zelf wel bij om met zijn haar een zijn koppie wel een beetje in model, maar verder niet![]()
ja dat deed ik ook, dode haar er uit, en rond de kop knippen, maar sommige zien er niet uit, hou ik niet van, zo kort en raar in model, dus dat deden we nietquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe moet je eigenlijk plukken toch?
mijn beste vriendin had er 1 maar die had een olifanten huid
Ja, echt vermakelijk hier...quote:Op woensdag 12 juli 2023 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij in je eentje zoveel plezier kan hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, echt vermakelijk hier...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
if it's meant to be, it will be
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, echt vermakelijk hier...![]()
Hell yeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
topusers zijn users die direct en rechtstreeks hun mening geven, niet janken in DM, niet passief agressief handelen maar eerlijk en open zijn
Jij hebt dus nog een lange weg te gaan, maar dat geeft niet want jij bent stoer en COOL
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
topusers zijn users die direct en rechtstreeks hun mening geven, niet janken in DM, niet passief agressief handelen maar eerlijk en open zijn
Jij hebt dus nog een lange weg te gaan, maar dat geeft niet want jij bent stoer en COOL
![]()
![]()
Eerlijk en open
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:25 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Eerlijk en open
![]()
Je bent zo geweldig, mag ik je handtekening ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
t kind trekt echt volle zalen hequote:Op woensdag 12 juli 2023 15:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je bent zo geweldig, mag ik je handtekening ?![]()
![]()
Net telefoontje. Gesprek met hoofdverpleegkundige morgen. Traject uitstippelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
over het verdere verloop van je behandeling?
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
t kind trekt echt volle zalen he![]()
![]()
![]()
en maar kijken waar ze aandacht kan krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moeten we een fanclub oprichten![]()
![]()
![]()
oooheeequote:Op woensdag 12 juli 2023 15:30 schreef KinKiJan het volgende:
Gooi 'm er nog maar eens in, geen 31o meer, maar sfeertje a-la vriespunt hier is ook zonde
(en het liedje zit nog steeds in m'n hoofd)
Ooohe Makeba!
Jaaa heyquote:
Ik dacht serieus dat ik die rare mirthe zag...quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:30 schreef KinKiJan het volgende:
Gooi 'm er nog maar eens in, geen 31o meer, maar sfeertje a-la vriespunt hier is ook zonde
(en het liedje zit nog steeds in m'n hoofd)
Ooohe Makeba!
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik die rare mirthe zag...
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mirthe?!quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mirthe?!
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moeten we een fanclub oprichten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mirthe?!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:
[..]
Mirthe?!
ahhh die mis ik niet nu ik geen jaa meer kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
leuk geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zon komt er hier weer door en het wordt steeds warmer, gaat alweer richting de 26quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
Het weer is ook weer top nu, geen instant-plakzak meer zodra je naar buiten stapt! [ afbeelding ]
Tenminste weer prettig in de tuin bezig kunnen zijn.
HEY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Nog steeds te warm voor mijquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
Het weer is ook weer top nu, geen instant-plakzak meer zodra je naar buiten stapt! [ afbeelding ]
Tenminste weer prettig in de tuin bezig kunnen zijn.
HEY
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zon komt er hier weer door en het wordt steeds warmer, gaat alweer richting de 26kook nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
waat nog nooit gezien?? hahaquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:11 schreef Flow3r het volgende:
Ik wist eerlijk niet dat mannen last konden hebben van plakzakken![]()
het klinkt ook zo vies , lig hier echt dubbel
nee nooitquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waat nog nooit gezien?? haha
ziet er grappig uit maar ook smerig
LOLquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
besef: wij weten nu steeds hoe de zak van @:kinkiJan eruit ziet als het warm bij hem is
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee nooit![]()
en het bestaat nog echt ook![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is nu niets om te juichenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
besef: wij weten nu steeds hoe de zak van @:kinkiJan eruit ziet als het warm bij hem is
Als de buitentemperatuur stijgt en het scrotum warmer wordt, ontspannen de spiertjes aan de bal en balzak een beetje waardoor de ballen wat verder van het lichaam komen af te hangen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee nooit![]()
en het bestaat nog echt ook![]()
![]()
[ afbeelding ]
Cremasterspierquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als de buitentemperatuur stijgt en het scrotum warmer wordt, ontspannen de spiertjes aan de bal en balzak een beetje waardoor de ballen wat verder van het lichaam komen af te hangen.![]()
![]()
![]()
" "Dezelfde spier trekt de bal ook weer naar het lichaam toe zodra je bijvoorbeeld in heel koud water springt: de cremasterspier."
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jawel![]()
![]()
alles is hier om te juichen moes
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:20 schreef Flow3r het volgende:
Crematoriumspier als het niet meer werkt ?
natuurlijk, die trekt het zaakje weer terug als het koud wordtquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaa dat ding..
cremasterspier![]()
![]()
nog noooit van gehoord
@:kinkijan wist jij dat je zoiets hebt/
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
natuurlijk, die trekt het zaakje weer terug als het koud wordt![]()
hahaaaquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:23 schreef KinKiJan het volgende:
Zelfs ik leer hier! Gewoon douchen werkt prima tegen dat verder wat mij betreft niet bestaand 'probleem'. Maizena![]()
Gebruikte het hier net als alternatief voor klotsende oksels
quote:
Humor, hoe flauw ook, is een groot goedquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik kan met dit gesprek ook weer lachen![]()
oké ik doe meequote:Op woensdag 12 juli 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jawel![]()
![]()
alles is hier om te juichen moes
Preciesquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Humor, hoe flauw ook, is een groot goed![]()
Sommige mensen hebben helemaal geen humor, die gaan gefrustreerd door het leven.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je heb geen ballenhumor ?![]()
geeft niks meid![]()
![]()
![]()
![]()
Precies ditquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben helemaal geen humor, die gaan gefrustreerd door het leven.
Ik ga door het leven met een lach op mijn gezicht, dat houd je jong![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:43 schreef Flow3r het volgende:
Heb nooit begrepen waarom je met een zakje ballen tussen je benen rond zou willen lopen![]()
Maar goed, mannen hebben ook tepels, nergens voor nodig
Ik weet niet beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eraf halen is ook weer zoiets
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zou ik ook niet doen, ze hebben wel een functie, behalve plakken bij warm weerquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik weet niet beter
lekker laten hangen anders pijnlijkquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik weet niet beter
kijk hierquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lekker laten hangen anders pijnlijk![]()
PAINN![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk niet dat ie iets aan maizena zal hebben
in de pan ermeequote:Op woensdag 12 juli 2023 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk niet dat ie iets aan maizena zal hebben
Heb jij al een vakantie gepland deze zomer?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tis maar goed dat topuser met vakantie is....Anders deed ze weer
wees niet getreurd, she will be BACKquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tis maar goed dat topuser met vakantie is....Anders deed ze weer
Aaah, waren er weer mensen zo gul iemand een vakantie te gunnen, das dan wel weer liefquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb jij al een vakantie gepland deze zomer?
Heb het al weer op, maar had lekker makkelijkequote:Op woensdag 12 juli 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet eigenlijk koken, maar heb nog geen zin![]()
Waar ga jij heen op vakantie?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kindje toch, beetje meer sparen misschien ?![]()
![]()
![]()
lekker hoorquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het al weer op, maar had lekker makkelijke
Aardappel kroketjes uit de airfryer vissticks en salade
ben niet meequote:Op woensdag 12 juli 2023 17:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is het eindelijk gelukt via cloud??
straks etenquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan verveel je je misschien niet meer
via cloud, waar heb je het over?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is het eindelijk gelukt via cloud??
kloptquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
ben ? Zinnen beginnen met een hoodfletter en eindigen met een punt. Gratis tip.
Zeiken doen we op de wc en niet hier!quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is een forum geen taal les op schoolquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
vroegah bestond er een bandje dat cloud heettequote:Op woensdag 12 juli 2023 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
via cloud, waar heb je het over?
Ach, te hoog gegrepen voor je. Heb nu even geen tijd om het uit te leggen...Wellicht kan iemand het je hier uitleggen..quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
via cloud, waar heb je het over?
Een tip voor jou, ga ergens anders de sfeer verpesten. En ik denk zeker te weten dat je VPN bedoeld, weet wel waar je op hintquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ach, te hoog gegrepen voor je. Heb nu even geen tijd om het uit te leggen...Wellicht kan iemand het je hier uitleggen..
eej een zin met ik beginnen is zo slechtquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:00 schreef Culkin het volgende:
ik ken een zin die begint en eindigt met ik ken een zin
Nee, heb je gelijk in maar als je schrijft : ben niet mee....quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is een forum geen taal les op school
Denk ik toch.....quote:
Tja dat snapte ik ook niet helemaal, maar snapte ook niet wat je bedoelde met Cloudquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, heb je gelijk in maar als je schrijft : ben niet mee....
[..]
Denk ik toch.....
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een tip voor jou, ga ergens anders de sfeer verpesten. En ik denk zeker te weten dat je VPN bedoeld, weet wel waar je op hint![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:08 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, je weet het niet..Maar laat maar..Ik zal de leuke en vooral geslijm goede gesprekken niet meer verpesten..
interessant doenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat snapte ik ook niet helemaal, maar snapte ook niet wat je bedoelde met Cloud
Lrkker nummer hequote:Op woensdag 12 juli 2023 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
Kennelijk valt er in de zure sloot niet voldoende commentaar meer te leveren?
Ah wel, zal me worst van morrie wezenOohee Makeba
Ja, zit nog steeds in m'n hoofd!quote:
Same herequote:Op woensdag 12 juli 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zit nog steeds in m'n hoofd!Geen straf (nog
)!
uitpakken klinkt zo grappigquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
hier ook
alleen nog de vaatwasser uitpakken
was nog te heet
die zet ik altijd 's nachts aanquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
hier ook
alleen nog de vaatwasser uitpakken
was nog te heet
ik niet want zonnepanelenquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die zet ik altijd 's nachts aan
leegruimen/ uitruimen/ alles in de kast zettenquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoe noem jij het dan, ik zeg ook vaatwasser uitpakken
nou jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
vaatwasser inpakken, ook zo raar
alsof het een cadeautje is
quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
vaatwasser inpakken, ook zo raar
alsof het een cadeautje is
ik hou me wel vaker keurig niet aan regiogebonden woordenquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zal er mssn mee te maken hebben uit welke regio je komt, wij zeggen inpakken en uitpakken
quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hou me wel vaker keurig niet aan regiogebonden woorden
ik pak niet al mijn spullen er in, maar wel de vaatquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
je pakt de spullen er toch in??
aka inpakken
je pakt je borden toch ook niet in, als je ze in de kast zet?quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
je pakt de spullen er toch in??
aka inpakken
jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je pakt je borden toch ook niet in, als je ze in de kast zet?
of als je de boodschappen in de koelkast zet?
wat maakt het ook uit als het maar gedaan wordtquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Vaatwasser inladen/uitladen, inruimen/uitruimen, of volproppen/leeg halen.
maar als je ze boodschappen in de koelkast zet, dan noem je dat de koelkast inpakken?quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
boodschappen uitpakken en inpakken![]()
ditquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Vaatwasser inladen/uitladen, inruimen/uitruimen, of volproppen/leeg halen.
jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar als je ze boodschappen in de koelkast zet, dan noem je dat de koelkast inpakken?
Dat sowieso!quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat maakt het ook uit als het maar gedaan wordt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Gewoon de zooi in de vaatwasser flikkeren
ja waarom zou ik hier iets posten wat ik normaal anders zou zeggenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
je zegt echt de koelkast inpakken?
daar heb ik nog nooit van gehoord maar oke
dan geloof ikje
ik dacht dat je een grapje maakte..quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja waarom zou ik hier iets posten wat ik normaal anders zou zeggen
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik dacht dat je een grapje maakte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |