de verliezer naar huisquote:Op maandag 10 juli 2023 14:43 schreef Wibehh het volgende:
Als je het haalt, mag je iemand naar huis sturen?
Klopt. Het is niet benoemd.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:45 schreef xsaskiax het volgende:
Het werd wel raar gezegd, als je wint ben je verzekerd van een plaats in het programma of zoiets, niets over een verliezer of iemand aanwijzen
als er 1 een proef mag doen en wint mag die iemand naar huis sturen, ik dat ze zo op het laatst die mogelijkheid hebben af laten vallen, want dan gaan er grote koppen rollen. Nu kunnen ze nog enigszins sturen..quote:
Dat klopt ook maar het is niet duidelijk wat er gaat gebeuren als hij /zij wint. Dat verteld het verhaal nog niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:46 schreef Was-beer het volgende:
Ik kreeg de indruk dat 1 iemand het examen gaat maken
Ah duidelijk, thanksquote:Op maandag 10 juli 2023 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat klopt ook maar het is niet duidelijk wat er gaat gebeuren als hij /zij wint. Dat verteld het verhaal nog niet.
Ja ik ook en als die alles goed heeft neem ik aan dat hij/zij dan iemand naar huis mag sturenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:46 schreef Was-beer het volgende:
Ik kreeg de indruk dat 1 iemand het examen gaat maken
Eigenlijk een zelfde soort opdracht als met Madeleine dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ik ook en als die alles goed heeft neem ik aan dat hij/zij dan iemand naar huis mag sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |