Je UI en ondertitel zijn ook wel aan vervanging toe.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kun je de OP veranderen @:fetx ?
Dit is confronterend.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je UI en ondertitel zijn ook wel aan vervanging toe.
quote:Op maandag 10 juli 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kun je de OP veranderen @:fetx ?
Dit is confronterend.
Sterkte, spannend!quote:Op maandag 10 juli 2023 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Vanmiddag Jeroen Bosch ziekenhuis voor uitslagen.
Herman.
Je bent een slimme jongenquote:Op maandag 10 juli 2023 10:52 schreef Oriente het volgende:
https://www.jetpunk.com/quizzes/fast-math-multiplication-quiz
Time Used
0:36
Scoring
You scored 20/20 = 100%
27.9% of test takers also scored 100%
The average score is 15
Your high score is 20
Your fastest time is 0:36
Big 4 assessmentquote:Op maandag 10 juli 2023 10:52 schreef Oriente het volgende:
https://www.jetpunk.com/quizzes/fast-math-multiplication-quiz
Time Used
0:36
Scoring
You scored 20/20 = 100%
27.9% of test takers also scored 100%
The average score is 15
Your high score is 20
Your fastest time is 0:36
Die vorige speler had geen tong?quote:
Laat @Oriente met rust.quote:
Naja oke vooruit dat is waar.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vorige speler had geen tong?
[..]
Laat @:oriente met rust.
Hij heeft zich aardig herpakt na die donkere periode
Ik speel soms nog wel eens een potje als ik me verveel, maar alleen nog Real Soccerquote:
Kan je dit in begrijpbare taal uitleggen voor @Scrummie ?quote:Op maandag 10 juli 2023 11:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel soms nog wel eens een potje als ik me verveel, maar alleen nog Real Soccer
De extrapolation is tegenwoordig aangepast, je kan hem nu zelfs naar 1000 zetten! (zou het niet aanraden, 250 is het max haalbare om op te spelen)
CC @:chevycaprice
Laat mij hier lekker buiten lapzwans.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je dit in begrijpbare taal uitleggen voor @:scrummie ?
Verdeel het veld gewoon in vier denkbeeldige hoeken, dan komt alles goed.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
@Scrummie momenteelquote:Op maandag 10 juli 2023 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Like gegevenquote:Op maandag 10 juli 2023 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg de tering en de pest erbij, stinkerd.
Wie verdenk jij? Namen en rugnummers.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heel veel users hier cheaten ook met woordle
Bruine bolletjes, ham/kaas. Mandarijntje.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
Lunchen.
Zonder KingRoland, dus geen last van vreemde luchtjes tijdens de lunch.
Eet smakelijk vrienden.
Geniet er lekker van maatquote:Op maandag 10 juli 2023 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes, ham/kaas. Mandarijntje.
Witte bolletjes vullen toch voor geen meter.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:59 schreef Oriente het volgende:
Ik lunch niet mee want ik spot net een vlekje schimmel op mijn resterende twee witte bolletjes.
Dat wordt de komende 4.5 uur niets meer eten.
Eens maar had even niks anders voor handenquote:Op maandag 10 juli 2023 12:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Witte bolletjes vullen toch voor geen meter.
Jij wilde wel echt per se voorkomen dat je samen met KingRoland moest lunchen.quote:
Naar die lange lap van jou te moeten kijken die aan tafel als een koe bij elke kauwbeweging naar buiten komt is ook geen feest.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wilde wel echt per se voorkomen dat je samen met KingRoland moest lunchen.
Ik ga maar eens aan het werk voor de rest van de dag.
En je kan nergens wat halen?quote:Op maandag 10 juli 2023 11:59 schreef Oriente het volgende:
Ik lunch niet mee want ik spot net een vlekje schimmel op mijn resterende twee witte bolletjes.
Dat wordt de komende 4.5 uur niets meer eten.
quote:Op maandag 10 juli 2023 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Nu gaat user @:ikweethetookniet heel POL en NWS weer onderpoepen, dit is niet leuk
Deze week in het nieuws dat door toegenomen Ketagebruik van steeds meer jongeren de blaas helemaal is weggerot. Ontstaan eerst gaten in waardoor je 60/70 keer per dag naar het toilet moet en in echt extreme gevallen moet de hele blaas verwijderd worden met een stoma ervoor in de plaats. Vreselijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
Net terug uit Den Bosch. Al bij al positief gesprek met uroloog. Althans, hij was niet ontevreden. Gelukkig geen uitzaaiingen. In zijn woorden niveau van K..... 2,5 op een schaal van 5. Dus geen chemo. Het wordt nu kiezen uit bestralen of opereren. Eerst alles laten bezinken, dan overdenken welke eventuele bijverschijnselen of bijwerkingen het minst erg zijn of lijken.
Ficksahne.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Deze week in het nieuws dat door toegenomen Ketagebruik van steeds meer jongeren de blaas helemaal is weggerot. Ontstaan eerst gaten in waardoor je 60/70 keer per dag naar het toilet moet en in echt extreme gevallen moet de hele blaas verwijderd worden met een stoma ervoor in de plaats. Vreselijk.
Ik hoop dat ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
Like gehad op Twitter van @:maxi-mus
Hopelijk gaat alles goed met je maat
Genoten vandaag van Hermans en Rutte. De stupiditeit. Nog steeds denken in leugens.quote:
Hup die 2.5 er uit knallen en dan weer vrolijk ff pissenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
Net terug uit Den Bosch. Al bij al positief gesprek met uroloog. Althans, hij was niet ontevreden. Gelukkig geen uitzaaiingen. In zijn woorden niveau van K..... 2,5 op een schaal van 5. Dus geen chemo. Het wordt nu kiezen uit bestralen of opereren. Eerst alles laten bezinken, dan overdenken welke eventuele bijverschijnselen of bijwerkingen het minst erg zijn of lijken.
Wat was de uitslagquote:Op maandag 10 juli 2023 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genoten vandaag van Hermans en Rutte. De stupiditeit. Nog steeds denken in leugens.
Zuurkool, ananas en worst.
O dat is goed nieuws, ben oprecht blij voor je.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurde maar zat in DTS en ik zag in een keer hier? Het spookte denk ik evenquote:
Wat is Dts?quote:
Dat spelletje in ONZ waar iedereen kansloos veel post om te winnenquote:
Oh, @Dr.Mikey heeft zeker weer eens teveel drugs gebruikt, dat hij dat wil samenvoegen met deze slowchat.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat spelletje in ONZ waar iedereen kansloos veel post om te winnen
@:Haags was daar erg goed in (goh)
Volgens mij deed jij ook wel eens meequote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
En om de paar maanden krijgen ze ruzie over fictieve punten en moet het topic dicht (lol)quote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kom af en toe een praatje maken, dat klopt.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij deed jij ook wel eens mee
Koekoekquote:Op maandag 10 juli 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij deed jij ook wel eens mee
Daar zitten er wel een aantal waarvan je je afvraagt of het goed is dat ze vrij rondlopen.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En om de paar maanden krijgen ze ruzie over fictieve punten en moet het topic dicht (lol)
Ik gebruik al bijna een jaar geen drugs meer.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, @:Dr.Mikey heeft zeker weer eens teveel drugs gebruikt, dat hij dat wil samenvoegen met deze slowchat.
Ik ben trots op je maatquote:Op maandag 10 juli 2023 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik gebruik al bijna een jaar geen drugs meer.
Dank u.quote:
Eensquote:
Gezelligquote:Op maandag 10 juli 2023 19:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kom af en toe een praatje maken, dat klopt.
Heyquote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 19:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar zitten er wel een aantal waarvan je je afvraagt of het goed is dat ze vrij rondlopen.
Goed bezig Mikey!quote:Op maandag 10 juli 2023 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik gebruik al bijna een jaar geen drugs meer.
Nee @:Nattekat is een beetje bijdehand in dts en bang voor vbl, Dus ik dacht mooi moment om te fuseren.
Precies, anders zou iedereen die in een auto kan rijden topsporter zijn.quote:
Het is toch meer een hobie voor die mensen, niet dat daar wat mis mee is, laat ze lekker gaan.quote:
quote:
Zo iets als darten.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch meer een hobie voor die mensen, niet dat daar wat mis mee is, laat ze lekker gaan.
113quote:Op maandag 10 juli 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit komt in mijn aanbevolen. Waar kan ik professionele hulp zoeken?
quote:Op maandag 10 juli 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb Tamara een like gegeven (eerlijk gezegd uit medelijden).quote:Op maandag 10 juli 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doe mij Tamara maar, wat een STEM! Ik zal @DombohetOlifantje1 voor eeuwig dankbaar blijven dat hij Tamara in mijn leven heeft gebracht.quote:
IS DIT INDUSTRIAL? WAAROM IS DIT GEEN INDUSTRIAL? KUN JE NIET EENS INDUSTRIAL POSTEN?quote:Op maandag 10 juli 2023 22:39 schreef KingRoland het volgende:
wat een troep al die youtube videos hier.
tijd voor kwaliteit
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
IS DIT INDUSTRIAL? WAAROM IS DIT GEEN INDUSTRIAL? KUN JE NIET EENS INDUSTRIAL POSTEN?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
IS DIT INDUSTRIAL? WAAROM IS DIT GEEN INDUSTRIAL? KUN JE NIET EENS INDUSTRIAL POSTEN?
Leuk weetje. Bedankt voor het delenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik dacht dat DNB een bank was maar ze letten gewoon goed op dat alle banken alles volgens de regels doen
Hallo Dombo, trek je het allemaal nog een beetje?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk weetje. Bedankt voor het delen
Hallo Oriente, ik merk dat ik er langzaam overheen kom.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo Dombo, trek je het allemaal nog een beetje?
Dombo moet nu Turks voetbal kijken om aan zijn trekken te komen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo Dombo, trek je het allemaal nog een beetje?
Ik weet niet eens waar je dat kan kijken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo moet nu Turks voetbal kijken om aan zijn trekken te komen.
De stakker.
Gelukkig zijn Kroaten ook ongelooflijk sympathiekquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je dat kan kijken.
Maar ik ga geen club aanmoedigen die bloed aan zijn handen heeft. Ik heb ook zo mijn principes. Dan kan Seba de tering maar genieten.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Kroaten ook ongelooflijk sympathiek
Ik ben een gevoelige jongen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat verhaal van Dombo even gemist.
Maar je bent geen 16 meer toch, dus als het inmiddels langer dan 2 dagen geleden is verwacht ik dat je weer op 100% zit inmiddels.
Hier zijn mijn Woordle-scores van vandaag:
Woordle 752 5/6
⬛⬛🟩⬛🟨
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 548 6/6
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@Mortaxx ookquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelige jongen.
Krijg je even geen aandacht?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik overweeg om vanaf NU AL MIJN POSTS IN HOOFDLETTERS TE TIKKEN (MET SHIFT).
BEVALT ME WEL.
En die 40-45 posten ?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Users die het woord bagatelliseren gebruiken mogen van mij buikpijnkrijgen
Goh, spieren wegen zwaarder dan vet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)tas-buikomvang-meten
Komen ze ook na 40-45 jaar achter.
Tong80 zoekt onlogisch en caland opquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:12 schreef GGMM het volgende:
@:tong80 zet de aanval in op @:caland en @:onlogisch
Het is Tong en tong80. En Caland. Overigens.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tong80 zoekt onlogisch en caland op
Hoe gaat ie makkerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. En Caland. Overigens.
Kon beter. Maar klaag niet. Net beste vriend op de koffie, en samen de knoop doorgehakt. Het wordt opereren. Alles in één ruk eruit.quote:
Haha verbaasde mij er ook over toen ik het las. Ze wisten het wel neem ik aan maar waren te beroerd om hun werkwijze aan te passen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)tas-buikomvang-meten
Komen ze ook na 40-45 jaar achter.
Voortaan droog orgasme dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon beter. Maar klaag niet. Net beste vriend op de koffie, en samen de knoop doorgehakt. Het wordt opereren. Alles in één ruk eruit.
Al besprokenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
We gaan lunchen. (nu wel op tijd @:GGMM)
Is het nu al. Geeft geen rotzooi trouwens.quote:
Nu wil ik ook kibbelingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het nu al. Geeft geen rotzooi trouwens.
Broodje kibbeling. Zonder saus.
Jij ook. Maar we modden het er mee doen. Tot morgen.quote:
Slaap lekker makkerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij ook. Maar we modden het er mee doen. Tot morgen.
We zien je morgen!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij ook. Maar we modden het er mee doen. Tot morgen.
quote:Op maandag 10 juli 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
Like gehad op Twitter van @:maxi-mus
Hopelijk gaat alles goed met je maat
quote:
Hoezo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vertrek van rutte niet goed voor de huizenmarkt elan
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:43 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 752 5/6
⬜⬜⬜🟨⬜
🟨⬜⬜⬜🟨
🟨🟨🟨⬜⬜
🟨🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 548 6/6
🟩⬜⬜🟩⬜⬜
🟩🟨🟨⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜🟨⬜
🟩🟩⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De Engelse, puur om op te scheppen
Wordle 752 5/6
⬜⬜⬜🟨🟨
🟨🟨🟨⬜⬜
🟨🟨🟩🟨⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb 2/4 woorden in de Quordle opgelost.
🟧🟩
🟩🟧
Kun jij deze 4 woorden raden?
https://quordlewordle.com(...)sbmlldXcsY2hhb3M6bmw
Hallo maat @Cocoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jouw aziatische vriendin wel wat dat is?
Ik denk dat morgen de WC verstopt zitquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan weer flink bouten hahahahahaahah
quote:
De bruine ster van Roland is van binnen ook gewoon roze.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat morgen de WC verstopt zit![]()
![]()
Je moeder heeft mij wat anders geleerd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Groet gewoon netjes terug, zoals je moeder zaliger je het heeft geleerd.
quote:
Mooie beelden van Bonaire konden er niet meer dan een 1 van maken?quote:Pleun from Rotterdam has been running Casa Coco, a guest house for reflection and rest on Bonaire, for years. The Rotterdam people from her own circle of acquaintances like to come over for a wonderful holiday together. This autumn, Pleun's childhood sweetheart Toon comes along with a befriended couple after his wife announces she wants to divorce him, to make him forget his problems under the Antillean sun. The two ex-lovers have not seen each other for years. Because Pleun left Toon out of the blue fifty years ago and went to Bonaire, Toon falls back from one problem to another.
laat haar met rustquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jouw aziatische vriendin wel wat dat is?
Seizoen 3 ja, maar de 2e helft daarvan is pas eind juli.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was er niet weer een nieuwe The Witcher?
Oh ze splitsen het op zodat mensen minimaal 2 maanden lid moeten worden? Hmm nee dan wacht men gewoon even zou je zeggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Seizoen 3 ja, maar de 2e helft daarvan is pas eind juli.
Neen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
Heb je Black Mirror gezien met Breaking Bad Jesse?
Stoker.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inmiddels twee posts van @:coco maar nog geen excuses hiervoor 🤨
Gewoon net zo lang volhouden maat totdat mensen het leuk vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een behoorlijk uitje onderweg
xDquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een behoorlijk uitje onderweg
Gohquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:09 schreef Tjacka het volgende:
dat nieuwe nummer van Marco Schuitmaker is niks
@:jancees @:insomnia_ @:caland @:afcniels
Die had er geen zin meer in en is van het Hilton gesprongen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
graag samenvatting wat er aan de hand is met Herman
teringquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had er geen zin meer in en is van het Hilton gesprongen.
Het valt ook niet mee om Engelbewaarder te overtreffen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:09 schreef Tjacka het volgende:
dat nieuwe nummer van Marco Schuitmaker is niks
@:jancees @:insomnia_ @:caland @:afcniels
Sorry flauwquote:
oh daar heb ik hem al sterkte mee gewenstquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry flauw
Maar Tong heeft kanker (hoe je dit hebt kunnen missen is me een raadsel, hij benoemt het 17 keer per dag)
Geen uitzaaiingen, dus dat is in ieder geval positief.
ik vind dit echt muziek voor mannetjes die telkens Goh zeggenquote:
Wachten tot jij naar bed bent.quote:Op woensdag 12 juli 2023 00:37 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen geen idee waarom jullie nog online zijn zo laat
We gaan alweer bijna lunchen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 00:37 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen geen idee waarom jullie nog online zijn zo laat
Neem aan dat jij ergens tussen de 40/45 staat?quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Sta er ook in. Komt volgende maand uit. 125 Bommelaren geïnterviewd.
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe ze dit thema bij de big four duiden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:36 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die datagedreven of data-driven zegt mag van mij een hele erge buikgriep krijgen
Van data-driven naar bedridden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:36 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die datagedreven of data-driven zegt mag van mij een hele erge buikgriep krijgen
Ik sta in de rust. Prominent in het midden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem aan dat jij ergens tussen de 40/45 staat?
Gisteren telefoontje van oncoloog gemist. Lag in bed. Belt vandaag terug. Weet niet waarom. Dus afwachten.quote:
KINK-TOP 1000 is leuk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Van data-driven naar bedridden.![]()
Dit is geil.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Van data-driven naar bedridden.![]()
40-45 is z'n Jas Verstoppen grap kwijt.quote:
Frits zag er gezonder uit toen 'ie nog zoop.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Die vent zat gisteren bij een talkshow. Die kop van Wester
[ afbeelding ]
Ik mag jullie geen fijne lunch wensen? Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop gewoon met deze pogingen, het is heel zieilg.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:59 schreef 3rr0r het volgende:
iemand heeft je een premiumaccount cadeau gedaan!
Spannend, wie zou het zijn
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, wat aardig, bedankt
Beetje vreemd om dat tijdens het avondeten te doenquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag jullie geen fijne lunch wensen? Wat is dit nou weer
Een beetje onlogisch inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje vreemd om dat tijdens het avondeten te doen
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje vreemd om dat tijdens het avondeten te doen
Het spijt me boys.quote:
Jij eet echt schandalig vaak appeltaartquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Yoghurt met blauwe bessen, appeltaart.
Ik heb dan ook veel JOIE DE VIVRE.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij eet echt schandalig vaak appeltaart
Bohhhhquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook veel JOIE DE VIVRE.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Yoghurt met blauwe bessen, appeltaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |