Je UI en ondertitel zijn ook wel aan vervanging toe.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kun je de OP veranderen @:fetx ?
Dit is confronterend.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je UI en ondertitel zijn ook wel aan vervanging toe.
quote:Op maandag 10 juli 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kun je de OP veranderen @:fetx ?
Dit is confronterend.
Sterkte, spannend!quote:Op maandag 10 juli 2023 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Vanmiddag Jeroen Bosch ziekenhuis voor uitslagen.
Herman.
Je bent een slimme jongenquote:Op maandag 10 juli 2023 10:52 schreef Oriente het volgende:
https://www.jetpunk.com/quizzes/fast-math-multiplication-quiz
Time Used
0:36
Scoring
You scored 20/20 = 100%
27.9% of test takers also scored 100%
The average score is 15
Your high score is 20
Your fastest time is 0:36
Big 4 assessmentquote:Op maandag 10 juli 2023 10:52 schreef Oriente het volgende:
https://www.jetpunk.com/quizzes/fast-math-multiplication-quiz
Time Used
0:36
Scoring
You scored 20/20 = 100%
27.9% of test takers also scored 100%
The average score is 15
Your high score is 20
Your fastest time is 0:36
Die vorige speler had geen tong?quote:
Laat @Oriente met rust.quote:
Naja oke vooruit dat is waar.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vorige speler had geen tong?
[..]
Laat @:oriente met rust.
Hij heeft zich aardig herpakt na die donkere periode
Ik speel soms nog wel eens een potje als ik me verveel, maar alleen nog Real Soccerquote:
Kan je dit in begrijpbare taal uitleggen voor @Scrummie ?quote:Op maandag 10 juli 2023 11:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel soms nog wel eens een potje als ik me verveel, maar alleen nog Real Soccer
De extrapolation is tegenwoordig aangepast, je kan hem nu zelfs naar 1000 zetten! (zou het niet aanraden, 250 is het max haalbare om op te spelen)
CC @:chevycaprice
Laat mij hier lekker buiten lapzwans.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je dit in begrijpbare taal uitleggen voor @:scrummie ?
Verdeel het veld gewoon in vier denkbeeldige hoeken, dan komt alles goed.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
@Scrummie momenteelquote:Op maandag 10 juli 2023 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Like gegevenquote:Op maandag 10 juli 2023 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg de tering en de pest erbij, stinkerd.
Wie verdenk jij? Namen en rugnummers.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heel veel users hier cheaten ook met woordle
Bruine bolletjes, ham/kaas. Mandarijntje.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
Lunchen.
Zonder KingRoland, dus geen last van vreemde luchtjes tijdens de lunch.
Eet smakelijk vrienden.
Geniet er lekker van maatquote:Op maandag 10 juli 2023 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes, ham/kaas. Mandarijntje.
Witte bolletjes vullen toch voor geen meter.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:59 schreef Oriente het volgende:
Ik lunch niet mee want ik spot net een vlekje schimmel op mijn resterende twee witte bolletjes.
Dat wordt de komende 4.5 uur niets meer eten.
Eens maar had even niks anders voor handenquote:Op maandag 10 juli 2023 12:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Witte bolletjes vullen toch voor geen meter.
Jij wilde wel echt per se voorkomen dat je samen met KingRoland moest lunchen.quote:
Naar die lange lap van jou te moeten kijken die aan tafel als een koe bij elke kauwbeweging naar buiten komt is ook geen feest.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wilde wel echt per se voorkomen dat je samen met KingRoland moest lunchen.
Ik ga maar eens aan het werk voor de rest van de dag.
En je kan nergens wat halen?quote:Op maandag 10 juli 2023 11:59 schreef Oriente het volgende:
Ik lunch niet mee want ik spot net een vlekje schimmel op mijn resterende twee witte bolletjes.
Dat wordt de komende 4.5 uur niets meer eten.
quote:Op maandag 10 juli 2023 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Nu gaat user @:ikweethetookniet heel POL en NWS weer onderpoepen, dit is niet leuk
Deze week in het nieuws dat door toegenomen Ketagebruik van steeds meer jongeren de blaas helemaal is weggerot. Ontstaan eerst gaten in waardoor je 60/70 keer per dag naar het toilet moet en in echt extreme gevallen moet de hele blaas verwijderd worden met een stoma ervoor in de plaats. Vreselijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
Net terug uit Den Bosch. Al bij al positief gesprek met uroloog. Althans, hij was niet ontevreden. Gelukkig geen uitzaaiingen. In zijn woorden niveau van K..... 2,5 op een schaal van 5. Dus geen chemo. Het wordt nu kiezen uit bestralen of opereren. Eerst alles laten bezinken, dan overdenken welke eventuele bijverschijnselen of bijwerkingen het minst erg zijn of lijken.
Ficksahne.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Deze week in het nieuws dat door toegenomen Ketagebruik van steeds meer jongeren de blaas helemaal is weggerot. Ontstaan eerst gaten in waardoor je 60/70 keer per dag naar het toilet moet en in echt extreme gevallen moet de hele blaas verwijderd worden met een stoma ervoor in de plaats. Vreselijk.
Ik hoop dat ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
Like gehad op Twitter van @:maxi-mus
Hopelijk gaat alles goed met je maat
Genoten vandaag van Hermans en Rutte. De stupiditeit. Nog steeds denken in leugens.quote:
Hup die 2.5 er uit knallen en dan weer vrolijk ff pissenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
Net terug uit Den Bosch. Al bij al positief gesprek met uroloog. Althans, hij was niet ontevreden. Gelukkig geen uitzaaiingen. In zijn woorden niveau van K..... 2,5 op een schaal van 5. Dus geen chemo. Het wordt nu kiezen uit bestralen of opereren. Eerst alles laten bezinken, dan overdenken welke eventuele bijverschijnselen of bijwerkingen het minst erg zijn of lijken.
Wat was de uitslagquote:Op maandag 10 juli 2023 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genoten vandaag van Hermans en Rutte. De stupiditeit. Nog steeds denken in leugens.
Zuurkool, ananas en worst.
O dat is goed nieuws, ben oprecht blij voor je.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurde maar zat in DTS en ik zag in een keer hier? Het spookte denk ik evenquote:
Wat is Dts?quote:
Dat spelletje in ONZ waar iedereen kansloos veel post om te winnenquote:
Oh, @Dr.Mikey heeft zeker weer eens teveel drugs gebruikt, dat hij dat wil samenvoegen met deze slowchat.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat spelletje in ONZ waar iedereen kansloos veel post om te winnen
@:Haags was daar erg goed in (goh)
Volgens mij deed jij ook wel eens meequote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
En om de paar maanden krijgen ze ruzie over fictieve punten en moet het topic dicht (lol)quote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kom af en toe een praatje maken, dat klopt.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij deed jij ook wel eens mee
Koekoekquote:Op maandag 10 juli 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij deed jij ook wel eens mee
Daar zitten er wel een aantal waarvan je je afvraagt of het goed is dat ze vrij rondlopen.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En om de paar maanden krijgen ze ruzie over fictieve punten en moet het topic dicht (lol)
Ik gebruik al bijna een jaar geen drugs meer.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, @:Dr.Mikey heeft zeker weer eens teveel drugs gebruikt, dat hij dat wil samenvoegen met deze slowchat.
Ik ben trots op je maatquote:Op maandag 10 juli 2023 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik gebruik al bijna een jaar geen drugs meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |