Nou idd, ik klik ook gewoon direct weg als ik dat op de kaart zie staan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Van alle recensies hier door de jaren heen zal ik die Magnum van @:anndb nooit vergeten
Ik heb bij Merlet wel eens een Solero gehad. Dit was dan hun interpretatie natuurlijk, geen ola ijsje uit een verpakking. Vond het wel grappig en was erg lekker.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:01 schreef Leandra het volgende:
Wij zijn eind van de maand 10 jaar getrouwd en ik bekeek de menukaart van een restaurant een dorp verderop en zag bij de desserts een Magnum staan... daar gaan we dus niet eten
Nog steeds dus erg goed.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:19 schreef stavromulabeta het volgende:
Waar?
Olivijn* in Haarlem
-knip-
Kosten?
430,- inclusief wijn en fooi.
Cijfer?
8,5
Maar een gepimpte magnum is weer een brug te verquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oh![]()
En dat bittergarnituurIk houd van zulke grapjes.
Dan moet je Golfer eens heel lief vragen of hij je op het Nonnetje wil trakteren. Dat was tot nu toe het beste groentenmenu ever (op de Nieuwe Winkel na, maar dat is dan wel weer heel iets anders qua stijl en amper te reserveren.)quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:10 schreef Blues het volgende:
Mooie recensie. Ik hou erg van groente menuus
Dat is gewoon lui ‘koken’, naam én produkt jatten en de hoofdprijs vragenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar een gepimpte magnum is weer een brug te ver
De magnum waaraan gerefereerd wordt was toch gewoon een magnummagnum met 2 fliertjes saws?quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo over de flos gaan van die magnum. Denken jullie dat ze een pakje van Ola op een bord gooien ofzo
Ik kom regelmatig bij een restaurant waar een magnum op het menu staat. Die maken ze met een limoenparfait aan de binnenkant en witte chocolade met bosvruchten aan de buitenkant.
Ik heb dat niet zo geïnterpreteerd. Dat werd hier zo opgevat maar er is volgens mij geen uitsluitsel over gekomen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De magnum waaraan gerefereerd wordt was toch gewoon een magnummagnum met 2 fliertjes saws?
Anndb? Magnummagnum?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:19 schreef anndb het volgende:
Waar: Gastrobar Gaston te Turnhout
Wanneer: net
Wat:
Vanavond zeer matig gegeten bij Gastrobar Gaston, voor mij mocht het woord gastro ook wel wegblijven in de naam. Soort hipster achtige plek met sharinggerechten. We gingen voor het chef’s menu a 42,50 per persoon, niet heel erg goedkoop dus vooral gezien wat we kregen:
Vooraf eerst brood:
[ afbeelding ]
En toen volgde om te delen een bordje vitello tonato. Kwaliteit was redelijk te noemen, niet huis gemaakt en ver van de vitello van een goede italiaan. Wel oke, maar zeker geen wauw dus:
[ afbeelding ]
Toen gravad lax, zelfde verhaal. Als die uit een pakje van ikea uit de vriezer zou komen zou ik niet verbaasd zijn:
[ afbeelding ]
Hierna mosselkroketjes welke wel huisgemaakt waren zo te proeven maar weinig speciaal ook:
[ afbeelding ]
Toen ravioli met ricotta en rode biet vulling denk? Niet huisgemaakt en redelijk droog van binnen en taai van buiten. Die verse van Albert Heijn smaken beter:
[ afbeelding ]
Toen het hoofdgerecht, Iberico, was echter zeer rare gebakken en ook nog eens koud en veel pezen er in. Niet echt smakelijk en met alleen wat rucola ook niet echt een waardige garnituur voor een hoofdgerecht.
[ afbeelding ]
Let ook dus op dat dit sharing gerechten waren, geen bordjes per persoon dus.
Ijsje mocht je kiezen van de kaart, dat werd 1x Magnum gepimpt, en aardbeien met vanille ijs waarvan het vanille ijs op was en dus chocolade werd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duurde daarnaast ook erg lang tussen dat gerechten kwamen, en niet onbelangrijk totaal dus met wat alcoholvrij te drinken erbij 130 euro kwijt. Voor dat geld moet ik mijn best doen om te bedenken waar ik niet beter zou kunnen eten.
Cijfer 5-
Matig zeg. Dat is inderdaad een echte tegenvaller.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:46 schreef anndb het volgende:
[..]
(Aldi magnummagnum)
Een echte was nog beter
Gewoon ijs stokje dunne chocolade.
Zo zag hij ook uit op je fotoquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:46 schreef anndb het volgende:
[..]
(Aldi magnummagnum)
Een echte was nog beter
Gewoon ijs stokje dunne chocolade.
Nou, in combinatie met ijs zou de naam "Magnum" zomaar eens beschermd kunnen zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Matig zeg. Dat is inderdaad een echte tegenvaller.
Maar magnum op de kaart kan dus ook een zelfgemaakt smaakvol dessert zijn.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, in combinatie met ijs zou de naam "Magnum" zomaar eens beschermd kunnen zijn.
Dat is het ook.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:03 schreef Leandra het volgende:
Nou, in combinatie met ijs zou de naam "Magnum" zomaar eens beschermd kunnen zijn.
quote:Cornetto' en 'Magnum' zijn beschermde namen. Alleen het merk Ola mag deze namen gebruiken. Huismerken heten daarom anders, bijvoorbeeld 'Cornets' of 'Ice Macs'. Wij noemen Cornetto-achtige ijsjes 'hoornijs' en Magnum-achtige ijsjes 'chocoladeroomijsjes'.
Maar dan mag het dus niet als Magnum op de kaart staan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad.
Ik heb het idee dat zo'n magnummaker gewoon de recentste Sligro-gatget is.
Correct.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan mag het dus niet als Magnum op de kaart staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |