Dat heb ik nooit gezegd, ik zie BUITEN DATquote:Op maandag 10 juli 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Er waren geen boes"
> Geeft een voorbeeld waar geboed werd
uhuh
En vice versa.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het houd elkaar in stand. Zolang de Britten erover blijven zaniken, blijven wij ze eraan herinneren.
Eens.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
McLaren heeft nu iets gevonden wat op snelle banen goed werkt, het is nog maar de vraag hoe dat op andere banen is.
RB ligt mijlenver voor met het ontwerp van de vloer op Ferrari en Mercedes, en waarschijnlijk ook op alle andere teams. Dat haal je niet zomaar in, dat kost tijd, want elke verandering moet je testen en begrijpen. Ik hoop wel dat het veld in elkaar schuift, en dat zal ook wel gebeuren, maar ik zie het niet gebeuren dat RB er niet bovenuit blijft steken dit, en volgend, jaar.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was me trouwens helemaal niet opgevallen dat die 2 tijdens de line up er ook stonden.![]()
[ afbeelding ]
Als je letterlijk zegt "we hadden pech met de safety car" terwijl juist door de safety car je teamgenoot op het podium kwam, is dat wel een tikkie passief-aggressief, hoor.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen dat balen is dus een sneer naar zijn teamgenoot?
Ziggo tweette eerder ook nog een paar mooie foto's. Brad ziet er wel heel blij uit om Max (weer) de hand te mogen schudden.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was me trouwens helemaal niet opgevallen dat die 2 tijdens de line up er ook stonden.![]()
[ afbeelding ]
Het is 2023, en jij denkt dat iedereen een kop vol puisten heeft en hard geworden dubieuze doekjes rondom zijn computertje geeft liggen op zijn zolderkamer.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:00 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is 2023 en jij weet niet hoe je om een paywall heen komt?
Nou, alsjeblieft, hier is het complete artikel.
Je zou ook gewoon dankjewel kunnen zeggen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is 2023, en jij denkt dat iedereen een kop vol puisten heeft en hard geworden dubieuze doekjes rondom zijn computertje geeft liggen op zijn zolderkamer.
En dat iedereen allemaal dezelfde kennis bezit?
Snap je wat voor een dom iets je net poste?
Dankjewel.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon dankjewel kunnen zeggen.
Ik zal je nog eens helpen zeg.
Raar bericht. Max staat toch gewoon elke race aan de start, waarom dat nu benoemen dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Ziggo tweette eerder ook nog een paar mooie foto's. Brad ziet er wel heel blij uit om Max (weer) de hand te mogen schudden.
[ twitter ]
Bij de officiele uitzendingen is dat zoveel mogelijk buiten beeld gehouden.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat die twee filmsterren er ook stondenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Raar bericht. Max staat toch gewoon elke race aan de start, waarom dat nu benoemen dan?
Ja ga het even uitleggenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat die twee filmsterren er ook stonden
En dit is dus precies waarom dit nooit meer over zal waaien.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ben je ineens de grote heldin van het Engelse volk.
Jezus, deze is goed gedaan haha.quote:
Het hoofd van David spreekt boekdelen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week begon Ted Kravitz nog doodleuk over het Hill Schumacher incident. AD21 krijgt pas een plekje in de 22e eeuw.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dit is dus precies waarom dit nooit meer over zal waaien.
je ziet aan haar nek dat ze 50+ isquote:Op maandag 10 juli 2023 14:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
#doesliefquote:Op maandag 10 juli 2023 14:00 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is 2023 en jij weet niet hoe je om een paywall heen komt?
Nou, alsjeblieft, hier is het complete artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |