Auwquote:Op maandag 10 juli 2023 12:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Is dat zo? Als ik deze topicreeks als voorbeeld neem, heb ik niet het idee dat Verstappenfans veel beter zijn in het laten rusten van het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buiten dat was er ook gewoon niks aan de hand hoor. Bij het instappen werd het publiek gefilmd en daar zag je geen gejoel ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
Wait what?
Lando moest gister nog het publiek toespreken toen Max voorbij kwam rijden en het publiek weer begon te schreeuwen.
[ afbeelding ]
Welke haat is verdwenen en wie is hem gaan waarderen dan?
Kan het bericht niet verder lezen namelijk.
Kan jij geluid zien?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Buiten dat was er ook gewoon niks aan de hand hoor. Bij het instappen werd het publiek gefilmd en daar zag je geen gejoel ofzo.
Het houd elkaar in stand. Zolang de Britten erover blijven zaniken, blijven wij ze eraan herinneren.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Is dat zo? Als ik deze topicreeks als voorbeeld neem, heb ik niet het idee dat Verstappenfans veel beter zijn in het laten rusten van het verleden.
Je hoeft geen hooggeleerde te zijn om een beetje emotie te herkennen. Bovendien was het publiek uberhaupt niet gemute tijdens de paradequote:
Naοviteit.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Buiten dat was er ook gewoon niks aan de hand hoor. Bij het instappen werd het publiek gefilmd en daar zag je geen gejoel ofzo.
Ik heb het over de paradequote:Op maandag 10 juli 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het publiek helemaal niet gezien tijdens die interviews, dus knap dat je dat kan zien.
Het lijkt er op dat een aantal teams nu door binnen te krijgen waar "het geheim van Red Bull" in zit. Misschien door testen, misschien door afkijken, waarschijnlijk door van beide iets.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:14 schreef Dutchguy het volgende:
Bizar dat McLaren zo snel naar voren kan komen als team. En dat Aston Martin weer zo snel terug zakt.
Nee, dat was alleen tijdens het stukje waar Norris aan het woord was dus.quote:
Er werd toch geboed? Het is een vaststaand feit, ga nou niet doen alsof het niet bestaatquote:Op maandag 10 juli 2023 13:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, dat was alleen tijdens het stukje waar Norris aan het woord was dus.
Verder geen boe gehoord.
Maar blijf vooral in complotten geloven, vermoeiend soms hoor, dit topic
Het verschil is er nog steeds hoor, de #2 komt niet echt dichterbij alleen dat is iedere keer een ander team, Red Bull is wel op z'n zwakst in koude omstandigheden en dan heb je een Verstappen nodig om toch te winnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat een aantal teams nu door binnen te krijgen waar "het geheim van Red Bull" in zit. Misschien door testen, misschien door afkijken, waarschijnlijk door van beide iets.
Het lukt alleen nog niet om dit op elk type circuit voor elkaar te krijgen.
Misschien moeten ze nog wat meer technisch doen, misschien zit het verschil alleen nog in Verstappen aan het stuur, waarschijnlijk van beide iets.
Dat zeg ik toch ook? Je bent toch niet idioot of wel?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er werd toch geboed? Het is een vaststaand feit, ga nou niet doen alsof het niet bestaat
"Er waren geen boes"quote:Op maandag 10 juli 2023 13:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Je bent toch niet idioot of wel?
McLaren heeft nu iets gevonden wat op snelle banen goed werkt, het is nog maar de vraag hoe dat op andere banen is.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat een aantal teams nu door binnen te krijgen waar "het geheim van Red Bull" in zit. Misschien door testen, misschien door afkijken, waarschijnlijk door van beide iets.
Het lukt alleen nog niet om dit op elk type circuit voor elkaar te krijgen.
Misschien moeten ze nog wat meer technisch doen, misschien zit het verschil alleen nog in Verstappen aan het stuur, waarschijnlijk van beide iets.
Italianen doen ten minste niet alsof.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ach, het was vast niet zo erg als in Monza vorig jaar, waar er ook geboed werd maar hij tevens massaal doodgewenst werd, z'n moeder voor hoer werd uitgemaakt, mensen in Red Bull kleding werden bedreigd en er dingen tegen z'n auto gegooit werden tijdens de wedstrijd.
Dat heb ik nooit gezegd, ik zie BUITEN DATquote:Op maandag 10 juli 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Er waren geen boes"
> Geeft een voorbeeld waar geboed werd
uhuh
En vice versa.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het houd elkaar in stand. Zolang de Britten erover blijven zaniken, blijven wij ze eraan herinneren.
Eens.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
McLaren heeft nu iets gevonden wat op snelle banen goed werkt, het is nog maar de vraag hoe dat op andere banen is.
RB ligt mijlenver voor met het ontwerp van de vloer op Ferrari en Mercedes, en waarschijnlijk ook op alle andere teams. Dat haal je niet zomaar in, dat kost tijd, want elke verandering moet je testen en begrijpen. Ik hoop wel dat het veld in elkaar schuift, en dat zal ook wel gebeuren, maar ik zie het niet gebeuren dat RB er niet bovenuit blijft steken dit, en volgend, jaar.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was me trouwens helemaal niet opgevallen dat die 2 tijdens de line up er ook stonden.![]()
[ afbeelding ]
Als je letterlijk zegt "we hadden pech met de safety car" terwijl juist door de safety car je teamgenoot op het podium kwam, is dat wel een tikkie passief-aggressief, hoor.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen dat balen is dus een sneer naar zijn teamgenoot?
Ziggo tweette eerder ook nog een paar mooie foto's. Brad ziet er wel heel blij uit om Max (weer) de hand te mogen schudden.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was me trouwens helemaal niet opgevallen dat die 2 tijdens de line up er ook stonden.![]()
[ afbeelding ]
Het is 2023, en jij denkt dat iedereen een kop vol puisten heeft en hard geworden dubieuze doekjes rondom zijn computertje geeft liggen op zijn zolderkamer.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:00 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is 2023 en jij weet niet hoe je om een paywall heen komt?
Nou, alsjeblieft, hier is het complete artikel.
Je zou ook gewoon dankjewel kunnen zeggen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is 2023, en jij denkt dat iedereen een kop vol puisten heeft en hard geworden dubieuze doekjes rondom zijn computertje geeft liggen op zijn zolderkamer.
En dat iedereen allemaal dezelfde kennis bezit?
Snap je wat voor een dom iets je net poste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |