Dat is ook niet erg aardig, hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is met recht een zure kut en kenau met haar pedante manier van communiceren richting de mannen.
Ik gun haar die tranen. Die zit zo diep in haar eigen zure flamoes dat ze niet ziet dat ze gewoonweg niet te harden is voor de meeste mannen.
Met die vieze hottub waar je dood nog niet in gevonden wilt worden. De man is echt geen host voor wat voor B&B ook.quote:
Wat heb ik jou nou weer misdaanquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vind ik niet, zo direct op de man reageert ze niet, sukkel
Sick heyquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:35 schreef timmmmm het volgende:
Als je die twee Zweden door het bos ziet lopen, lijken het echt twee midgets.
Mooi wel dat die gast telkens een punt maakt van het feit dat dat kind om de zin nice zegt, terwijl hij om de zin van alles chill vindt. Maar o o o je kan merken dat ze jong is omdat ze steeds engelse catchphrases gebruikt
Die nieuwe is echt nog een kind inderdaad. Zijn toch altijd de types die zelf geen noemenswaardige carrière hebben die meedoen aan dergelijke programma's.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:35 schreef timmmmm het volgende:
Als je die twee Zweden door het bos ziet lopen, lijken het echt twee midgets.
Mooi wel dat die gast telkens een punt maakt van het feit dat dat kind om de zin nice zegt, terwijl hij om de zin van alles chill vindt. Maar o o o je kan merken dat ze jong is omdat ze steeds engelse catchphrases gebruikt
Wat op zich ook wel logisch is. Als je alles goed voor elkaar hebt en je wil emigreren, dan doe je dat al wel zelf met eigen middelen. Als je 3 hoog achter op een flatje zit en je ziet in spanje iemand die het voor elkaar heeft, is dat natuurlijk een gespreid bedje.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:11 schreef Duiveltja het volgende:
Zijn toch altijd de types die zelf geen noemenswaardige carrière hebben die meedoen aan dergelijke programma's.
Maar ik vind die knul ook echt nog een kindquote:Op donderdag 27 juli 2023 08:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die nieuwe is echt nog een kind inderdaad. Zijn toch altijd de types die zelf geen noemenswaardige carrière hebben die meedoen aan dergelijke programma's.
Ik vond het een heel vies naar mannetje.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:03 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had toch een beetje te doen met die Erwin bij Debby. Komt ie met een gehuurde cabrio (de snollebak volgens Debby maar waar ze het liefst incognito zelf achter het stuur gaat zitten) en vertrekt met een taxi. Ik vermoed dat ze hem letterlijk de deur uit heeft gekeken. Ik vond hem een beetje zielig, ook nog oud leraar Duits. HET typetje van Wim de Bie.
Die vibe kreeg ik ook. Het feit dat hij een dikke auto huurt om indruk te maken zegt al genoeg over dit type man.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vond het een heel vies naar mannetje.
Petri moet de verbeterende belerende corrigerende pietluttige veeleisende lerares in haarzelf eens loslaten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is met recht een zure kut en kenau met haar pedante manier van communiceren richting de mannen.
Ik gun haar die tranen. Die zit zo diep in haar eigen zure flamoes dat ze niet ziet dat ze gewoonweg niet te harden is voor de meeste mannen.
Ze is 60. Dat gaat het niet worden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Petri moet de verbeterende belerende corrigerende pietluttige veeleisende lerares in haarzelf eens loslaten.
Volgens mij kan t dan best een aardige en scherp-humoristische vrouw zijn.
En voor mijn gevoel heeft ze meer zelfreflectie dan menig B&B kandidaat, dus denk dat het terugkijken van de beelden wel degelijk een kwartje bij haar kunnen laten vallen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Petri moet de verbeterende belerende corrigerende pietluttige veeleisende lerares in haarzelf eens loslaten.
Volgens mij kan t dan best een aardige en scherp-humoristische vrouw zijn.
Behoorlijke aanname over Talia.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:36 schreef Eagles89 het volgende:
Lustige Leendert is duidelijk ready for action met zn Colombiaanse straatprostitutie. Wat een gedrocht is dat toch zeg. Maar LL heeft duidelijk al een tijdje geen actie gehad en is er helemaal klaar voor. En nu is die boos dat zijn gast niet meteen met hem wilt douchen en het bed wilt induiken haha. Wat een viezige oude man is het ook, hij bevestigt wel weer het stereotype van de oudere (Nederlandse) man. Wanhopig op zoek naar sex.
Hij stoot haar daarmee juist alleen maar meer af, en hij is ook niet zo rijk dat die haar meteen kan hebben, dat soort types als die Talia laten de snelheid van het spreiden van de benen volledig afhangen van de welgesteldheid van de man, en in dit geval duurt het wat langer want het valt bij Leendert toch allemaal wat tegen.
Niet happen op de incelquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behoorlijke aanname over Talia.
Waarom vindt je haar zo overkomen?
En poef wegquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:36 schreef Eagles89 het volgende:
Lustige Leendert is duidelijk ready for action met zn Colombiaanse straatprostitutie. Wat een gedrocht is dat toch zeg. Maar LL heeft duidelijk al een tijdje geen actie gehad en is er helemaal klaar voor. En nu is die boos dat zijn gast niet meteen met hem wilt douchen en het bed wilt induiken haha. Wat een viezige oude man is het ook, hij bevestigt wel weer het stereotype van de oudere (Nederlandse) man. Wanhopig op zoek naar sex.
Hij stoot haar daarmee juist alleen maar meer af, en hij is ook niet zo rijk dat die haar meteen kan hebben, dat soort types als die Talia laten de snelheid van het spreiden van de benen volledig afhangen van de welgesteldheid van de man, en in dit geval duurt het wat langer want het valt bij Leendert toch allemaal wat tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |