Ja ik ook. Is ook serieus een knappe vrouw.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:37 schreef Pruim het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze dan toch blijft als ze alles zo goed doorheeft.
Mij juist andersom, dat hij hier weer naar toe vlucht voor duistere zaakjes daar.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeft een beetje de uitstraling van een "creatieve" occasionverkoper van het kamp. Zou mij niks verbazen als hij "gevlucht" is uit Nederland voor niet zuivere zaakjes.
Ik snap überhaupt niet dat hij een vrouw uit Nederland wil, het stikt daar van de mooie Thaise dames die maar wat graag een man met geld willen..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:02 schreef Malavita het volgende:
[..]
Martijn mag in zijn handjes knijpen dat Diana interesse heeft in hem. Hij is 3x zo dik en heeft geen persoonlijkheid
Ingrid? Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja ik ook. Is ook serieus een knappe vrouw.
dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat hij een vrouw uit Nederland wil, het stikt daar van de mooie Thaise dames die maar wat graag een man met geld willen..
Of zou dit alleen gelden als ze het land uit kunnen?
Hij vertelde bij de introductie dat hij al verschillende lokale dames had gehad. Maar de relaties elke keer stuk liepen op culturele en taal barrieres.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat hij een vrouw uit Nederland wil, het stikt daar van de mooie Thaise dames die maar wat graag een man met geld willen..
Of zou dit alleen gelden als ze het land uit kunnen?
Ik zou ook m;n beste vriendin meenemen. Niet constant, maar dat is als mijn familie en die kent me door en door. Dus als die zegt "Is niks voor je", dan ziet ze rode vlaggen die ik zelf nog niet zagquote:Op dinsdag 25 juli 2023 01:33 schreef freaky40 het volgende:
Ja ik weet ook niet wat ik hier van moet zeggen, elke keer die gasten erbij. Bij Petri eerst die dochter, wat ik nog wel normaal vond als dochter, maar er nu ook een vriendin bij halen en ook nog eens mee nemen op hun tripje. Ik vind hier wat van...We zitten toch niet op de mening van die vriendin te wachten ZIJ moet met een mogelijke deelnemer verder, die vriendin niet. Maar ik heb het idee dat de productie hier op aan stuurt want leuke TV. Maar ik denk dat zij nooit een partner zal vinden. Ze is gewoon instant zuur, geen gezellige vrouw.
Die Martijn wil gewoon een slank mokkeltje, kan hem geen ongelijk geven though, want die meid is van het bovenkantje wel aardig maar eronder is toch aardig niveautje Jabba the Hutt...
Dat zie je toch heel vaak?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:02 schreef Malavita het volgende:
[..]
Martijn mag in zijn handjes knijpen dat Diana interesse heeft in hem. Hij is 3x zo dik en heeft geen persoonlijkheid
Ik heb beide.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Dat werkt alleen als je heel veel knaken hebt of een gouden karakter
Ik voel me ineens bejaard als ik dit zie… vreselijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:21 schreef proud_mami het volgende:
Die Suus bij Bram … sick! En stoked ook nog whatever that may be .. 🤦🏼♀
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:52 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik voel me ineens bejaard als ik dit zie… vreselijk!
Peace, Love, Happiness and Cool-aid!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Walter vind ik echt een eng mannetje. Hij leeft helemaal op als hij twee slaafse volgertjes heeft en geniet ervan dat ze alles doen en vinden wat hij zegt en als hij van een dame een beetje tegengas krijgt zie je hem helemaal verkrampen en valt hij zo snel uit zijn rol dat je toch zou denken dat hij niet zo een is met zichzelf als hij zich voordoet.
Ziekelijk gewoon, die is het liefst de volgende Charles Manson
Hahaha, ik ook ja! Maar bijna al die jonkies doen dat van die Engelse termen erin gooien. Maar Suus is wel next level al vond ik haar wel beter te pruimen in de laatste aflevering, daarin is ze wel chill en relaxed en niet zo ziek.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:52 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik voel me ineens bejaard als ik dit zie… vreselijk!
Ik ben nu totally stoked om die te bingen tonight.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hahaha, ik ook ja! Maar bijna al die jonkies doen dat van die Engelse termen erin gooien. Maar Suus is wel next level al vond ik haar wel beter te pruimen in de laatste aflevering, daarin is ze wel chill en relaxed en niet zo ziek.
Het verbaasde me wat voor een leuke vrienden hij had.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:30 schreef Kreator het volgende:
Herkenbaar.
Overigens is Leendert echt niet helemaal fris in de bovenkamer. Begrijpt echt niets van sociale conventies, geen humor, geen diepte. Zal elke vrouw accepteren die wil blijven.
Dat is met recht een zure kut en kenau met haar pedante manier van communiceren richting de mannen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:46 schreef Firuze60 het volgende:
En Petri een beetje deprie. Al die mannen die uit zichzelf vertrekken doet niet goed voor haar zelfvertrouwen zegt ze en dan ook nog dat haar favoriete keus, de oud fietsenmaker, vies tegenvalt. Hehe, had ze dat niet van te voren kunnen bedenken of verwachtte ze een filosofische frans sprekende grappenmaker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |