Die is al een tijdje vertrokken.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:02 schreef ISVV het volgende:
Wat is die Zoë een verschrikkelijk wijf met haar aangeleerde accent, je komt uit Breda. Praat gewoon normaal. Aanstellerij, wat heb ik toch een hekel aan haar soort.
Sommige liggen nog achterquote:Op maandag 24 juli 2023 14:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die is al een tijdje vertrokken.
Dit is geil.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het terrein ziet er prachtig en groot uit. Voor kampeerders die niets te maken willen hebben met spiritante gedoe ook een mooie rustige camping. In de jaren '90 kon je als kampeerder heel goed terecht op naturistencampings in Z.Frankrijk. Sanitair altijd erg schoon en vaak mooie plekken. Het bloot lopen op de camping was gewoon en zeker niet spiruweel. Vooral met kleine kinderen heel goed bevallen. Totdat ze in de puberteit kwamen, toen wilden ze niet meer mee en kozen we voor textielcampings.
ja heel apart. Hij laat duidelijk merken dat het eigelijk niks wordt zonder het echt uit te spreken maar zij vindt het toch interessantquote:Op maandag 24 juli 2023 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat ik dan weer niet begrijp is dat Ingrid ondanks dat ze Walter goed kan doorzien, toch blijft. Na dat bulshitantwoord op haar vraag of hij haar aantrekkelijk vindt, zou ik mijn koffers hebben gepakt…
Ja die zit te genieten van de ellende lijkt welquote:Op maandag 24 juli 2023 20:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja heel apart. Hij laat duidelijk merken dat het eigelijk niks wordt zonder het echt uit te spreken maar zij vindt het toch interessant
Het zijn godverdomme kinderen viezerik!!!!quote:Op maandag 24 juli 2023 19:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Olaf denkt puntjes te scoren maar dat gaat irriteren.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:31 schreef Kreator het volgende:
Olof ja heh oordopjes groen daarom mompel mooi ff liggen.
Die man ligt op de grond, in de schuur. Bij het zwembad. Wat een kneus.
Werkt averechts. Hij begint ook elke keer een zin en mompelt dan ineens een andere halve zin.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Olaf denkt puntjes te scoren maar dat gaat irriteren.
Nou ja, ook al zou ze niet meer in hem geinteresseerd zijn, lekker nog even vakantie houden daar toch. Niks mis mee.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat ik dan weer niet begrijp is dat Ingrid ondanks dat ze Walter goed kan doorzien, toch blijft. Na dat bulshitantwoord op haar vraag of hij haar aantrekkelijk vindt, zou ik mijn koffers hebben gepakt…
Ze zit hem te treiteren. Heeft een takke-eind gereden, werd enorm teleurgesteld, heeft nu volop plezier. Zag je eerder ook met dat bed, toen ze glunderend zei 'ik testte hem even uit'.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja heel apart. Hij laat duidelijk merken dat het eigelijk niks wordt zonder het echt uit te spreken maar zij vindt het toch interessant
Hoi jos bquote:Op maandag 24 juli 2023 19:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Martijn mag in zijn handjes knijpen dat Diana interesse heeft in hem. Hij is 3x zo dik en heeft geen persoonlijkheidquote:Op dinsdag 25 juli 2023 01:33 schreef freaky40 het volgende:
Die Martijn wil gewoon een slank mokkeltje, kan hem geen ongelijk geven though, want die meid is van het bovenkantje wel aardig maar eronder is toch aardig niveautje Jabba the Hutt...
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zijn godverdomme kinderen viezerik!!!!
quote:
Heeft een beetje de uitstraling van een "creatieve" occasionverkoper van het kamp. Zou mij niks verbazen als hij "gevlucht" is uit Nederland voor niet zuivere zaakjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:02 schreef Malavita het volgende:
[..]
Martijn mag in zijn handjes knijpen dat Diana interesse heeft in hem. Hij is 3x zo dik en heeft geen persoonlijkheid
Ik vraag me af waarom ze dan toch blijft als ze alles zo goed doorheeft.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Denk dat Petri gewoon aan de producers mort aangeven dat dit programma het sowieso niet gaat worden. Stelt ze niet meer open na 2 afwijzingen.
Ook mooi dat Walter zo prat gaat op z'n mensenkennis en spiritualiteit maar wel deze vrouw uitnodigt. Die Ingrid heeft alles tot in de smiezen door daarentegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |