Chantal is lief en heeft een plekje in mijn hart.quote:
Ken je d'r prive?quote:Op zondag 9 juli 2023 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chantal is lief en heeft een plekje in mijn hart.
Graag gedaan, zo'n vrolijk liedjequote:Op zondag 9 juli 2023 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Dank je wel @:deisyy ik heb dat nr in m'n hoofd nu
Heb haar wel eens ontmoet.quote:
Mag je als man een vrouwen parfum op?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan, zo'n vrolijk liedje![]()
Denn als ich jung war
Und als ich dumm war
quote:
Moet je zelf weten.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je als man een vrouwen parfum op?
quote:
De dingen waarbij ik misschien hulp nodig had mochten ze mij niet geven en de dingen die ik zelf kon daarvoor zouden ze langs komen om mij daarbij te helpen.quote:
John West en Lange Fransquote:
Achterlijke wappie.quote:
Beste post van dit tpoic tot nu toequote:
Dankuwel.quote:
Nee, Chantal gaat het niet reddenquote:
Ok, dan neem ik Chantal, neem jij de Schultenbrau maarquote:
Zal ik die set posten?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:21 schreef engine het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er weinig schaduw is op die boot,
quote:
Oh nee, ik houd Chantal, en dan gaan we samen naar goede muziek luisteren,quote:Op zondag 9 juli 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik Chantal, neem jij de Schultenbrau maar
Ik vind jou erg hebberigquote:Op zondag 9 juli 2023 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, ik houd Chantal, en dan gaan we samen naar goede muziek luisteren,
kan zij ook weer afkicken van die schultendinges bagger
Dit was wel heel gaaf!quote:
Ik had hem al in mind.quote:
Mjah, dat wordt een moeilijk verhaalquote:Op zondag 9 juli 2023 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De vraag is meer wat Chantal daar van zou vinden.
Enigne kent deze al.quote:
Eerder gehoord. Meerdere keren al maar ook nu weer leukquote:
Daar schiet je dan ook inderdaad helemaal niets mee op. Raar gedoe zegquote:Op zondag 9 juli 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dingen waarbij ik misschien hulp nodig had mochten ze mij niet geven en de dingen die ik zelf kon daarvoor zouden ze langs komen om mij daarbij te helpen.
Weer kippenvel...quote:Op zondag 9 juli 2023 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Eerder gehoord. Meerdere keren al maar ook nu weer leuk
quote:
Drank maakt meer mooi dan er kapot kan?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat Schltenbrau zou kunnen helpen misschien.
Die van jou is beter.quote:
Hey Pinnenmutkse, fijne reisquote:
Sterkte Herman.. ik hoop dan weer thuis te zijn, maar nog geen witte rookquote:Op maandag 10 juli 2023 08:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag Jeroen Bosch ziekenhuis voor uitslagen.
Herman.
Spannend hoorquote:Op maandag 10 juli 2023 08:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herman.
Vervelend Chufi dat je doordat er niet voldoende thuiszorg is je niet weet of je naar huis mag.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte Herman.. ik hoop dan weer thuis te zijn, maar nog geen witte rook
Was ook een vieze plaknacht, normaal laat ik beneden alles op kiepkantel staan maar omdat het weer onstabiel was en niet wist of het wel of niet ging regenen maar alles dicht gedaan beneden en op de andere slaapkamersquote:Op maandag 10 juli 2023 08:24 schreef StevenHyde het volgende:
Plaknacht gehad
Sterkte vandaag tong80!
En iedereen een goedemorgen
Zo, ook heftigquote:
quote:
Morguh dames,quote:
Eyyy Koeneloenquote:
Succesquote:Op maandag 10 juli 2023 08:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herman.
Rutte verlaat de politiekquote:Op maandag 10 juli 2023 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Niemand wat leuks te vertellen?
Neuh ik ook niet.
Sterkte, hopelijk goede uitslagen.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herman.
Ik ben aan het wachten op een vlucht terug naar mijn eigen muis, dus nee niet echt leukquote:Op maandag 10 juli 2023 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Niemand wat leuks te vertellen?
Neuh ik ook niet.
Als Rutte 5 wordt bedigd zijn we dat allang weer vergeten.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rutte verlaat de politiek![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)rek-uit-politiek-aan
Waar ben je nu dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op een vlucht terug naar mijn eigen muis, dus nee niet echt leuk
quote:Op maandag 10 juli 2023 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als Rutte 5 wordt bedigd zijn we dat allang weer vergeten.
Niet te hopenquote:
O, vakantie of voor je werk?quote:
Dat is niet naast de deur.quote:
Ben bij de lidl en de AH geweestquote:
Die heb ik heel toevallig ook in de vriezer liggen jaquote:
Die vind ik echt vies.quote:
ik heb niet deze ijs wat bij juliequote:Op maandag 10 juli 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vind ik echt vies.
Heb vanmorgen lekkere peerijsjes gekocht
Jij hebt van de Sparquote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb niet deze ijs wat bij julie
viezlollie heet
Ok ik ben geen waterijsjes liefhebberquote:Op maandag 10 juli 2023 15:17 schreef mario390 het volgende:
ja deze is van nestea
wat het ijstee gevt
Welke heb jij danquote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb niet deze ijs wat bij julie
viezlollie heet
IK verder ook niet maar die perenwaterijsjes zijn best lekkerquote:
quote:
Al een dokter geweest Chufi?quote:
Ach gossie. Vervelend zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kijkquote:Op maandag 10 juli 2023 16:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
Woody Boogie Woody Woody Boogie Woody get down tonight
OT 23 is begonnen met de voorrondes in het landquote:
Hoe bedoel je?quote:
Dan ga ik emigreren.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:23 schreef maily het volgende:
NWS / Sylvana Simons gaat voor het premierschap
Wie?quote:Op maandag 10 juli 2023 17:23 schreef maily het volgende:
Hahahahahahaha...........quote:Op maandag 10 juli 2023 17:23 schreef maily het volgende:
Dat wuft heeft echt te dicht bij de mallemolen zitten vissen.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het voor elkaar krijgt.
Met haar "ik wordt"
Ze mag blij zijn als ze haar zeteltje kan behouden.quote:
Ik wist niet eens dat ze die nog hadquote:Op maandag 10 juli 2023 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn als ze haar zeteltje kan behouden.
Als het zo ver komt gaan we terugverlangen van Balkenende.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:23 schreef maily het volgende:
Zelfs nog naar Den Uyl.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het zo ver komt gaan we terugverlangen van Balkenende.
Hoe weet jij dat dan?quote:
Gaat hem echt niet worden zijn als MPquote:Op maandag 10 juli 2023 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het zo ver komt gaan we terugverlangen van Balkenende.
Wie? Oh die zonder benen. Ja de tweeling van mijn zus kent haar. Uit de middenbeemsterquote:Op maandag 10 juli 2023 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Fleur Jong is wereldkampioen verspringen geworden in Parijs
Zeg ik dat dan?quote:
Daaromquote:Op maandag 10 juli 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie? Oh die zonder benen. Ja de tweeling van mijn zus kent haar. Uit de middenbeemster
Middenbeemster? Daar zijn we ooit nog eens wezen kijken naar een huis.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie? Oh die zonder benen. Ja de tweeling van mijn zus kent haar. Uit de middenbeemster
Wees blij dat het niet door ging. Ik zou er niet willen wonenquote:Op maandag 10 juli 2023 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Middenbeemster? Daar zijn we ooit nog eens wezen kijken naar een huis.
Nou, het was echt een mooie boerderij. We hebben 'm uiteindelijk niet genomen omdat er veel te veel aan verspijkerd moest worden, maar op zich een mooi pand met een heerlijke lap grond eromheen.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet door ging. Ik zou er niet willen wonen
Vertel eens waar ?quote:Op maandag 10 juli 2023 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Middenbeemster? Daar zijn we ooit nog eens wezen kijken naar een huis.
Nou, Middenbeemster is echt terug naar de natuur hoor.quote:
Oh ok dat is wel leuk maar echt joh. Middenbeemster wat een kut dorp.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, het was echt een mooie boerderij. We hebben 'm uiteindelijk niet genomen omdat er veel te veel aan verspijkerd moest worden, maar op zich een mooi pand met een heerlijke lap grond eromheen.
Rijperweg.quote:
Het is wel tien keer beter dan Purmerend.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, Middenbeemster is echt terug naar de natuur hoor.
Nu noem je ook wat op.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is wel tien keer beter dan Purmerend.
Maar Purmerend is dan weer een leuk plaatje om uit te gaan.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar kan je iig nog knap boodschappen doen. Maar eens ik ben er geboren maar ik ga er never nooit meer terug. Helemaal niks met die stad.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Gezellig feesten op de Koemarkt.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan je iig nog knap boodschappen doen. Maar eens ik ben er geboren maar ik ga er never nooit meer terug. Helemaal niks met die stad.
Ik ken een politievrouw die daar heeft gewerkt, maar dat waren geen leuke verhalenquote:Op maandag 10 juli 2023 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar Purmerend is dan weer een leuk plaatje om uit te gaan.
Nee dank jequote:
Weleens in Den Haag geweest of in het shithole dat 020 heet?quote:Op maandag 10 juli 2023 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken een politievrouw die daar heeft gewerkt, maar dat waren geen leuke verhalen
Zeker...Den Haag in de jaren 80quote:Op maandag 10 juli 2023 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weleens in Den Haag geweest of in het shithole dat 020 heet?
Wat is er mis met Den Haag?quote:Op maandag 10 juli 2023 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weleens in Den Haag geweest of in het shithole dat 020 heet?
Wij krijgen nog steeds een uitnodiging voor de VIP-tent voor het jaarlijkse grote feest in de Nieuwstraat.quote:
Daar politieagent zijn is ook niet echt een pretje.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker...Den Haag in de jaren 80![]()
Amsterdam ook wel. Veel in Arnhem ook.
Op zich niets, maar daar politieagentje spelen lijkt me niet echt een aantrekkelijk idee.quote:
Daar heb ik geboren hoek/hoogstraatquote:Op maandag 10 juli 2023 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij krijgen nog steeds een uitnodiging voor de VIP-tent voor het jaarlijkse grote feest in de Nieuwstraat.
Is nog uit de tijd dat we in de bloemen zaten.
Waar had je die bloemen tent? Zal toch nietquote:Op maandag 10 juli 2023 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij krijgen nog steeds een uitnodiging voor de VIP-tent voor het jaarlijkse grote feest in de Nieuwstraat.
Is nog uit de tijd dat we in de bloemen zaten.
quote:Op maandag 10 juli 2023 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar had je die bloemen tent? Zal toch niet
Mijn broer heeft ooit een gedeelte verhuurd aan een een bloemen winkelquote:
Ik stond daar op de camping. Geen idee meer hoe dat ding heette, maar die feesten op het strand waren wel heftigquote:
Wat was ik blij dat ik uit die kutstad weg kon.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:07 schreef aloa het volgende:
Rotterdam ben ik echt nog nooit op stap geweest.
Is het echt zo erg?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat was ik blij dat ik uit die kutstad weg kon.
Ja, maar in grote steden ligt het er vaak aan welke locatie je woont.quote:
De wereld is kleinquote:
Dat is waar ja. Dat heb je sowieso in grote steden. Heb je zelfs hier al.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, maar in grote steden ligt het er vaak aan welke locatie je woont.
Maar de bloemenwinkel was niet een succes dusquote:
De huur was altijd wat laat of niet dus ik neem aan dat het PB niet wasquote:
Geen tent in Purmerend, maar een kwekerij in Kenia. Wij leverden daar en sponsorden .quote:Op maandag 10 juli 2023 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar had je die bloemen tent? Zal toch niet
Ockenburgh bij de duinen van Kijkduin?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik stond daar op de camping. Geen idee meer hoe dat ding heette, maar die feesten op het strand waren wel heftig
Hahaha dat kan sowieso al nooit van mij zijn. Ik haat schulden en financile afspraken die niet (op tijd) worden nagekomen.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
De huur was altijd wat laat of niet dus ik neem aan dat het PB niet was
Die ja. Grote camping was dat.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ockenburgh bij de duinen van Kijkduin?
Ik moest even denken dat je ouders een winkel hadden waar jij weleens meehielp. (tenminste als ik mij het nog goed herinner.)quote:Op maandag 10 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
De huur was altijd wat laat of niet dus ik neem aan dat het PB niet was
Ik ken alleen Duinrell.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ok apart dan dat je de nieuwstraat noemde met bloemenquote:Op maandag 10 juli 2023 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha dat kan sowieso al nooit van mij zijn. Ik haat schulden en financile afspraken die niet (op tijd) worden nagekomen.
Ja klopt zelfde hoek/straatquote:Op maandag 10 juli 2023 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest even denken dat je ouders een winkel hadden waar jij weleens meehielp. (tenminste als ik mij het nog goed herinner.)
Maar dat is in Wassenaar, niet Den Haag.quote:
Wij leverden daar de bloemsieringen voor het feest en voor het Muziek op het Plein-festival op de Koemarkt.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok apart dan dat je de nieuwstraat noemde met bloemen
Is dat vlak bij de sportvelden daar?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oh grappig.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij leverden daar de bloemsieringen voor het feest en voor het Muziek op het Plein-festival op de Koemarkt.
OK, jij hebt gelijk.quote:
Ik vind het een gezellig buurtje. Zit trouwens een supergoeie shoarmatent in de Nieuw.quote:
Nee ik heb Purmerend ruim 30 jaar verlaten. Ik kom er nog omdat mijn moeder er woontquote:Op maandag 10 juli 2023 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het een gezellig buurtje. Zit trouwens een supergoeie shoarmatent in de Nieuw.
O, en wist je dat Palma uit de Gouden Kooi in een van de kroegen op de Koemarkt heeft gestaan?
Ik kwam er alleen na een wedstrijd van Ajax....bij de Macquote:Op maandag 10 juli 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb Purmerend ruim 30 jaar verlaten. Ik kom er nog omdat mijn moeder er woont
Ik mag er altijd wel graag komen. Koemarkt is altijd gezellig en lekker eten bij de Argentijn op de Weerwal.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb Purmerend ruim 30 jaar verlaten. Ik kom er nog omdat mijn moeder er woont
Mac is voor mij overal een no-go.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kwam er alleen na een wedstrijd van Ajax....bij de Mac
Wil je met mij trouwen?quote:
Dat moet wel als je zo'n vierderangs vreetschuur gaat bezoeken.quote:
Ik val liever flauw vd honger dan dat ik daar naar binnen stap.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat moet wel als je zo'n vierderangs vreetschuur gaat bezoeken.
quote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat moet wel als je zo'n vierderangs vreetschuur gaat bezoeken.
Ik ga er soms eten met moeders maar Koemarkt is druk en je zit met je ellenbogen tegen je buren aan. Spijkerman is dan wel waar ik graag kom. Ik kwam daar als kind al met vriendinnetje en vader die een vis winkel hadden op de koemarkt. Kregen we een gevulde koek om 4 uur 's nachtsquote:Op maandag 10 juli 2023 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik mag er altijd wel graag komen. Koemarkt is altijd gezellig en lekker eten bij de Argentijn op de Weerwal.
De horrorquote:
Idd, ik zou gelijk de relatie verbreken als mijn vriendin dat zou opperen.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De horror![]()
BURGERS OP JE BRUILOFT: MCDONALD’S LANCEERT SPECIAAL FEESTPAKKET MET 100 SNACKS
https://www.linda.nl/nieuws/buitenland/bruiloft-mcdonalds-pakket/
Nou beter dan 30.000 euro verbrassen aan een dagquote:Op maandag 10 juli 2023 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik zou gelijk de relatie verbreken als mijn vriendin dat zou opperen.
"TROUWEN IN HET RESTAURANT"quote:Op maandag 10 juli 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De horror![]()
Ook jij kan te ver gaan.quote:
Ik ben nooit in Indonesi geweest maar relatief gezien is de mac gewoon duur (misschien wel duurder als catering regelen in Indonesi). Denk dat het ook iets met aanzien te maken heeft en dat er daar anders naar gekeken wordt.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De horror![]()
De Mac is niet overal even lekkerquote:Op maandag 10 juli 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Indonesi geweest maar relatief gezien is de mac gewoon duur (misschien wel duurder als catering regelen in Indonesi). Denk dat het ook iets met aanzien te maken heeft en dat er daar anders naar gekeken wordt.
Krijg eigenlijk alleen een simpele cheeseburger wegquote:
Af en toe heb ik wel behoefte aan Big Tasty.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg eigenlijk alleen een simpele cheeseburger weg![]()
Maar inderdaad...is niet overal hetzelfde. De verschillen in menu's vind ik dan wel leuk om te zien en soms iets te proberen.
Ik heb dat met burger king. Zo lekkerquote:Op maandag 10 juli 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Af en toe heb ik wel behoefte aan Big Tasty.
Maar gebeurt maar 3 keer per jaar ofzo..
Dat vind ik wel lekkerder ja maar die zie je weer niet zoveel.quote:
Zekers, ook met van Dusschoten er ook nog bij. Andre begon nog wel eens te improviseren en dan wisten ze niet meer waar ze aan toe waren.quote:
Dat ze de slappe lach kregen waar dat niet de bedoeling wasquote:Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ook met van Dusschoten er ook nog bij. Andre begon nog wel eens te improviseren en dan wisten ze niet meer waar ze aan toe waren.
Mooie tijd was dat.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ook met van Dusschoten er ook nog bij. Andre begon nog wel eens te improviseren en dan wisten ze niet meer waar ze aan toe waren.
Dat zegt hij zelf ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze de slappe lach kregen waar dat niet de bedoeling was![]()
![]()
quote:Het theater biedt ook meer mogelijkheden tot improvisatie. Andr is daar een meester in. Ik heb altijd moeite om mijn lachen in te houden. In zo'n sfeer is de samenwerking een feest.
Het was natuurlijk ook wel expres he? Maar het was wel leuk. Joop Dodererquote:
Dat was het zeker, hij vond dat ook wel leuk.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook wel expres he? Maar het was wel leuk. Joop Doderer![]()
Deze weer?quote:
Neee johquote:Op maandag 10 juli 2023 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was het zeker, hij vond dat ook wel leuk.
Joop Doderer is toch wel wat van voor mijn tijd.
Is dat een FF vogel?quote:
Nu echt?quote:
Pullupquote:Op maandag 10 juli 2023 20:06 schreef pullup het volgende:
Keek gisteren even maar toen werd ik gefopt met oude beelden van de vorige keer
Ik ga weer stukquote:
Jij kende. Piet toch van vroegerquote:
Ik herken het idd wel.quote:
Joop was geweldig. En niet alleen als Swiebertje.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was het zeker, hij vond dat ook wel leuk.
Joop Doderer is toch wel wat van voor mijn tijd.
Zijn zoonquote:
Nee zit midden in de bergen ☺️ in zo’n dorp waar lekker helemaal niets te doen is verder dan wat naar bergweiden staren en fokken.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pullup![]()
Ben je er weer? Hoe was Luzern?
Ik doelde idd vooral op Swiebertje. Hij heeft in de jaren 80 ook tal van televisierollen gedaan en als stemacteur gewerkt.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joop was geweldig. En niet alleen als Swiebertje.
Gelukkig heb je internet en een mooi uitzicht.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee zit midden in de bergen ☺️ in zo’n dorp waar lekker helemaal niets te doen is verder dan wat naar bergweiden staren en fokken.om
Misschien kom je Heidy en Peter nog wel tegen.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee zit midden in de bergen ☺️ in zo’n dorp waar lekker helemaal niets te doen is verder dan wat naar bergweiden staren en fokken.om
Oh ja je ging terug fietsenquote:Op maandag 10 juli 2023 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Of Marioquote:Op maandag 10 juli 2023 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien kom je Heidy en Peter nog wel tegen.
quote:Op maandag 10 juli 2023 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien kom je Heidy en Peter nog wel tegen.
Morgen de furka pas over. Ik ben wat te weinig getraind ( helemaal niks dit jaar) zal volgende week wel beter gaanquote:
Kan hij helpen met... Nou ja je weet wel of vul maar in.quote:
Heb er nog wel over gedacht om naar Oostenrijk te gaan 🤣 moet die gast toch echt ooit ontmoetenquote:
Ik ga met je mee.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb er nog wel over gedacht om naar Oostenrijk te gaan 🤣 moet die gast toch echt ooit ontmoeten
Ik denk het niet anders ben je je jas kwijtquote:Op maandag 10 juli 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb er nog wel over gedacht om naar Oostenrijk te gaan 🤣 moet die gast toch echt ooit ontmoeten
Maar morgen wel lekker skin!quote:Op maandag 10 juli 2023 20:24 schreef pullup het volgende:
Ik wilde kaasfonduen maar die zeikerds doen dat blijkbaar alleen in de winter
En als je geluk hebt een laptop naar je hoofd geslingerd en als je pech hebt een mes.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het niet anders ben je je jas kwijt
Maar das richting Itali...quote:Op maandag 10 juli 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen de furka pas over. Ik ben wat te weinig getraind ( helemaal niks dit jaar) zal volgende week wel beter gaan
Nope 😉 richting martigny door het Rhne dal en dan wip ik de grens over naar Frankrijkquote:
Maar das richting Itali...quote:Op maandag 10 juli 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen de furka pas over. Ik ben wat te weinig getraind ( helemaal niks dit jaar) zal volgende week wel beter gaan
Hij woont ook nog in het verste puntje zowatquote:
Ik heb op de meets al veel leren kennen maar een paar staan nog wel op mijn verlanglijstje.quote:
Langs het meer van Genve..lekkerquote:Op maandag 10 juli 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope 😉 richting martigny door het Rhne dal en dan wip ik de grens over naar Frankrijk
Wat een sukkols.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:24 schreef pullup het volgende:
Ik wilde kaasfonduen maar die zeikerds doen dat blijkbaar alleen in de winter
En toch houden we van je.quote:
Ehm… wat is dat?quote:Op maandag 10 juli 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een sukkols.
Heb je GeitenPeter al gezien?
Het vriendje van Heidie.quote:
De Peter van Heidi, Peter was geitenhoeder en werd GeitenPeter genoemd.quote:
Mijn zusje ook en ik moest meekijken.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Peter van Heidi, Peter was geitenhoeder en werd GeitenPeter genoemd.
Als kind was ik groot fan van Heidi
Dat was onze scheikundeleraar, die had een vieze grijze sik.quote:
Ok 😄 toch wat gemist in mijn opvoedingquote:Op maandag 10 juli 2023 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Peter van Heidi, Peter was geitenhoeder en werd GeitenPeter genoemd.
Als kind was ik groot fan van Heidi
Dan hadden we dezelfde 😎quote:Op maandag 10 juli 2023 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was onze scheikundeleraar, die had een vieze grijze sik.
Zeker wel, het is een heel mooi verhaal, maar wel heel zieligquote:Op maandag 10 juli 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok 😄 toch wat gemist in mijn opvoeding
Ik heb nooit scheikunde gehad,quote:
Dat was Remi ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker wel, het is een heel mooi verhaal, maar wel heel zielig
Je kent wiel edelweiss?quote:Op maandag 10 juli 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok 😄 toch wat gemist in mijn opvoeding
Dat is een liedje.quote:
Hoe raad je het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |