Chantal is lief en heeft een plekje in mijn hart.quote:
Ken je d'r prive?quote:Op zondag 9 juli 2023 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chantal is lief en heeft een plekje in mijn hart.
Graag gedaan, zo'n vrolijk liedjequote:Op zondag 9 juli 2023 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Dank je wel @:deisyy ik heb dat nr in m'n hoofd nu
Heb haar wel eens ontmoet.quote:
Mag je als man een vrouwen parfum op?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan, zo'n vrolijk liedje![]()
Denn als ich jung war
Und als ich dumm war
quote:
Moet je zelf weten.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je als man een vrouwen parfum op?
quote:
De dingen waarbij ik misschien hulp nodig had mochten ze mij niet geven en de dingen die ik zelf kon daarvoor zouden ze langs komen om mij daarbij te helpen.quote:
John West en Lange Fransquote:
Achterlijke wappie.quote:
Beste post van dit tpoic tot nu toequote:
Dankuwel.quote:
Nee, Chantal gaat het niet reddenquote:
Ok, dan neem ik Chantal, neem jij de Schultenbrau maarquote:
Zal ik die set posten?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:21 schreef engine het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er weinig schaduw is op die boot,
quote:
Oh nee, ik houd Chantal, en dan gaan we samen naar goede muziek luisteren,quote:Op zondag 9 juli 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik Chantal, neem jij de Schultenbrau maar
Ik vind jou erg hebberigquote:Op zondag 9 juli 2023 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, ik houd Chantal, en dan gaan we samen naar goede muziek luisteren,
kan zij ook weer afkicken van die schultendinges bagger
Dit was wel heel gaaf!quote:
Ik had hem al in mind.quote:
Mjah, dat wordt een moeilijk verhaalquote:Op zondag 9 juli 2023 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De vraag is meer wat Chantal daar van zou vinden.
Enigne kent deze al.quote:
Eerder gehoord. Meerdere keren al maar ook nu weer leukquote:
Daar schiet je dan ook inderdaad helemaal niets mee op. Raar gedoe zegquote:Op zondag 9 juli 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De dingen waarbij ik misschien hulp nodig had mochten ze mij niet geven en de dingen die ik zelf kon daarvoor zouden ze langs komen om mij daarbij te helpen.
Weer kippenvel...quote:Op zondag 9 juli 2023 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Eerder gehoord. Meerdere keren al maar ook nu weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |