Ze is haar maatje in dit spel, dus kijken is op zich niet zo vreemd, je doet het gewoon om te benadrukken dat je seint.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Je ziet poederloeder bij iedere kaart die ze neerlegt naar Isaac kijken. En tussendoor ook steeds loeren naar haar man.
Ik begrijp Isaac totaal niet...ik had haar al lang verteld te stoppen met haar gedrag naar hem. En had haar genegeerd. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij het eigenlijk wel leuk vindtquote:Op zondag 9 juli 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Je ziet poederloeder bij iedere kaart die ze neerlegt naar Isaac kijken. En tussendoor ook steeds loeren naar haar man.
Of hij wil geen vijanden en dat clubje (Zoe, Babette en eerst ook Wendy) heeft hij nodig voorlopig.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik begrijp Isaac totaal niet...ik had haar al lang verteld te stoppen met haar gedrag naar hem. En had haar genegeerd. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij het eigenlijk wel leuk vindt
soms heb ik het idee dat hij het gewoon voedtquote:Op zondag 9 juli 2023 15:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Of hij wil geen vijanden en dat clubje (Zoe, Babette en eerst ook Wendy) heeft hij nodig voorlopig.
hoop het niet..kunnen ze niet maken [ talpa] vallen er denk ik veel kijkers afquote:Op zondag 9 juli 2023 15:57 schreef xsaskiax het volgende:
Tussen Isaac en Zoë..... ik blijf het zo'n rare 'combinatie' vinden... zou het dan toch waar zijn dat ze opdrachten en/of een verhaallijn krijgen??
zij krijgen die voorspellingen toch niet mee. Hoe rustig is dat want toch ook vaak voor nietsquote:Op zondag 9 juli 2023 15:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, het ging me alleen ff om het weer dat daar aan zit te komen en ze werkelijk geen donder hebben gedaan om hun spullen 'veilig te stellen'
Zoë ligt nog buiten te lezen, alle kussens e.d. liggen er nog (en hier komt het met bakken uit de lucht, het onweert ook als een malle)quote:Op zondag 9 juli 2023 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Hier alles zo veel mogelijk veiliggesteld en op de camping ook, we gaan het zien.
Hier nu regen maar de piek moet nog komen.
Valt me mee dat ze daar ook aan het opruimen zijn, vorige keer was alles zeik nat.
quote:Op zondag 9 juli 2023 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Weerpraatjes mogen in de SC JAA / [JAA SC #15] Zomerzon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |