Nee dat niet. Veel te benauwd voor.quote:
Ik hoop het, frist het lekker van op.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat we meer dan verwacht gaan krijgen
En waar kijk je naar voor die 2mm, een of andere gare weerapp?quote:Op zondag 9 juli 2023 14:20 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Voor hier lijkt het juist weer minder te worden. Zou eerst ff goed tekeer gaan qua regen en nu staat er nog maar 2mm op qua verwachting.
Wind begint hier inderdaad al aardig aan te trekkenquote:Op zondag 9 juli 2023 14:20 schreef Resistor het volgende:
[ twitter ]
Tijd om de parasols en tuinkussens binnen te halen
8<-----------------------------
Offtopic, maar toch toepasselijk:
Blijft toch heftig. Zo ingewikkeld zijn weerkaarten ook weer nietquote:Op zondag 9 juli 2023 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
En waar kijk je naar voor die 2mm, een of andere gare weerapp?
In die oostelijke staart kan er in theorie een tornado ontstaan. Als daar niks zit dooft deze bui zichzelf uit.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:20 schreef Resistor het volgende:
[ twitter ]
Tijd om de parasols en tuinkussens binnen te halen
8<-----------------------------
Offtopic, maar toch toepasselijk:
Volgens mij was dat die dag waar hier in Amsterdam Nieuw West hele rijen met bomen omgingen bij een hele pittige onweersbui. Groene kolkende lucht en een intimiderende rolwolk er vooruit.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:17 schreef DemonRage het volgende:
De situatie vandaag lijkt een beetje op die van 6 juni 1998, alleen nu is het wat warmer.
Op 6 juni 1998 was er in Hattem een tornado en op diverse plaatsen vielen grote hagelstenen. Het was volgens mij die dag dat ik in de namiddag een indrukwekkende onweerslucht zag naderen met een felle witgele rolwolk en daarachter machtige bliksemontladingen tegen een gitzwarte achtergrond.
Het satellietbeeld van toen:
[ afbeelding ]
Het satellietbeeld van nu:
[ afbeelding ]
Dat kan dus niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:39 schreef stropdaz het volgende:
Als dit soort warmte onweersbuien plots ontstaan cq snel kunnen verspringen; hoe kan bospop of awakings dan een juiste keuze maken mbt aflassen of doorgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |