De buien die noodweer moeten geven bestaan nog niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:35 schreef stropdaz het volgende:
Ik heb het idee dat het veel meer naar het westen trekt. Als ik naar buienradar kijk en net een plaatje op social media van icon
Icon: aardige bak ellende voor oost NLquote:Op zondag 9 juli 2023 13:35 schreef stropdaz het volgende:
Ik heb het idee dat het veel meer naar het westen trekt. Als ik naar buienradar kijk en net een plaatje op social media van icon
Nee, alles erbinnen moet er juist aan gaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mooi, alles buiten de Amsterdam ring mag eraan gaan. Kom ik toch nooit.
Doe ik het zo goed?
Inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Icon: aardige bak ellende voor oost NL
[ afbeelding ]
Tsja, de weergoden bepalenquote:Op zondag 9 juli 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, alles erbinnen moet er juist aan gaan.
Die moet Brussel nog bereiken. Bij Luik is ook net een bui ontstaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Huidige terreurbui boven België lijkt op Utrecht af te koersen, en daar gaat ie samenvallen met het koufront. Kan nog leuk worden.
De bui boven de Noordzee en die ene op weg naar Brussel lijken ook te worden verbonden door een lijntje. Valt nog steeds helemaal niets te zeggen over waar de eerste wave toe gaat slaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die moet Brussel nog bereiken. Bij Luik is ook net een bui ontstaan.
De scheet van Amsterdam die naar het noordoosten drijft.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:58 schreef Dutch_view het volgende:
Boven het Ijsselmeer zijn nu ook buien ontstaan
Same. Ook in die rooie pit. Zon breekt juist weer wat doorquote:Op zondag 9 juli 2023 13:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit nu onder die rooie pit, maar zit gewoon zonder shirt buiten en ik word niet nat
zit jij ook zonder shirt?quote:Op zondag 9 juli 2023 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Same. Ook in die rooie pit. Zon breekt juist weer wat door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |