SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Komt ook een beetje door de baan. Je kan er goed op racen maar het is niet makkelijkquote:Op zondag 9 juli 2023 11:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit schiet niet op, SC heeft onderhand de meeste rondjes op kop gereden.
Zeker. Maar of dat nu handig is kan je betwijfelen.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Zou je je 5s penalty kunnen inlossen in de pit?
Wat heeft die nou weer gedaan?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een meldingen van de wedstrijdleiding.
Ook Verschoor gaat op de bon
Nooit weg geweestquote:
Benieuwd wat Aston Martin gaat doen na afloop van de F1 racequote:
En jij een straf voor speedingquote:Op zondag 9 juli 2023 11:46 schreef StephanL het volgende:
Jij een track limit
Jij een track limit
Jij een track limit
Jij een track limit
En Pourchairequote:Op zondag 9 juli 2023 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een straf voor Maloney zou Martins wel helpen 🤔
Heb je wel gekeken?quote:
Ach, wij hebben het gezien.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt er alleen geen donder aan met die +5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Geen tijd, ga fietsen met de vrouw.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:Whiskers2009
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
Misschien doe je dat wel daarnaquote:
Minder erg dan +30s voor Oconquote:
Supermarkt hier to 10 's avonds openquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:18 schreef Zorro het volgende:
Zo ik ben er.
Ik dacht ik kan nog wel ff naar de winkel voor het begint.
WAAROM GAAT DE HELE WERELD OP ZATERDAGOCHTEND BOODSCHAPPEN DOEN?
Ik ga meestal gewoon door de week, voordeel van thuiswerken.Maar dat schijnt een heel moeilijk concept te zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Supermarkt hier to 10 's avonds open
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:14 schreef Zorro het volgende:
Tour de France ernaast, maar dat duurt nog lang genoeg. En dat wordt interessant tijdens de Kwali F1, dus daar zie ik toch weinig van.
Welke gek heeft ooit dan ook bedacht dat de F1 kwali niet meer gewoon om 14:00 is
Liberty Mediaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:14 schreef Zorro het volgende:
Tour de France ernaast, maar dat duurt nog lang genoeg. En dat wordt interessant tijdens de Kwali F1, dus daar zie ik toch weinig van.
Welke gek heeft ooit dan ook bedacht dat de F1 kwali niet meer gewoon om 14:00 is
Amerikanen snappen daar dan ook niks van.quote:
Vroegah kon je na de F1 kwali ook nog rustig een ander plekje zoeken om van daar de F2/F3 te kijken als je op het circuit was. Dat kan nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Amerikanen snappen daar dan ook niks van.
Bij Indy en NASACR heb ik altijd het idee dat het willekeurig ergens een keer start.
Kwalificatie IndyCar is vandaag om 15.30 uur, dus ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Amerikanen snappen daar dan ook niks van.
Bij Indy en NASACR heb ik altijd het idee dat het willekeurig ergens een keer start.
Overlapt dusquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kwalificatie IndyCar is vandaag om 15.30 uur, dus ja.
Dubbele kwali toch? Ronde 1 voor race 1 en ronde 2 voor race 2quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kwalificatie IndyCar is vandaag om 15.30 uur, dus ja.
Ook dat nogquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dubbele kwali toch? Ronde 1 voor race 1 en ronde 2 voor race 2
Ja, 1 kwalificatie voor beide races.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dubbele kwali toch? Ronde 1 voor race 1 en ronde 2 voor race 2
Owh gelukkigquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, 1 kwalificatie voor beide races.
Ik betrap me inderdaad op meer aandacht voor de Tour dan voor de race.quote:
Aandacht voor iets waar nog minder gebeurtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik betrap me inderdaad op meer aandacht voor de Tour dan voor de race.
Jij kijkt niet merk ik al.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aandacht voor iets waar nog minder gebeurt
Een etappe waar alleen de laatste kilometers boeien. Ik snap jullie wielerfans echt nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij kijkt niet merk ik al.
Niks relevants, dat niet verder, maar toch.
Met die redenering zijn ook alleen de laatste rondjes van een race interessant?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een etappe waar alleen de laatste kilometers boeien. Ik snap jullie wielerfans echt niet
Een race waar een inhaalactie iets kan beslissen vs een etappe waar het enige spannende is of het peleton de vluchters weer binnen kan hengelen, en dat gebeurt toch pas aan het einde.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met die redenering zijn ook alleen de laatste rondjes van een race interessant?
Een inhaal actie KAN iets beslissen. Of niet. Een vlucht KAN wegblijven. Of niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een race waar een inhaalactie iets kan beslissen vs een etappe waar het enige spannende is of het peleton de vluchters weer binnen kan hengelen, en dat gebeurt toch pas aan het einde.
Eens. En bij de tour wil je ook de de beklimming zien en kijken wie er nog hij blijft en wie nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een inhaal actie KAN iets beslissen. Of niet. Een vlucht KAN wegblijven. Of niet.
Ik zie het verschil niet. Je wil het zien voor het geval DAT het beslissend is.
Edit: Bij een sprintetappe heb je gelijk, dan gebeurt er meestal weinig. Zoals vandaag, nou nee.
Vandaag is nog platter dan Nederlandquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eens. En bij de tour wil je ook de de beklimming zien en kijken wie er nog hij blijft en wie niet
Wat?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is nog platter dan Nederland
Televaagquote:
Doe je eigen onderzoek. Wordt wakker!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Televaag
Mij wordt nieuws van 2 dagen geleden getoond op de voorpagina
Die fietstocht interesseert me dus precies genoeg om niet verder te komen dan wat ik per ongeluk tegen kom.quote:
Wiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:38 schreef Starflyer het volgende:
Juju Noda wint de eerste race van de Euroformula Open op Paul Ricard![]()
![]()
Dochter van ex F1 coureur Hideki Noda.quote:
Ken ik niet. Heeft ook niet echt een lekkere track record.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dochter van ex F1 coureur Hideki Noda.
Maakte op 13/14-jarige leeftijd al furore door het Formule 3 baanrecord van Okinawa (?) aan te scherpen. Rijdt sinds een paar jaar voor het team van haar vader in Europa, waar ze meteen haar eerste race in het Deense F4 kampioenschap won. En vorig jaar reed ze in de W Series.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ken ik niet. Heeft ook niet echt een lekkere track record.
Ik bedoelde haar vader.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maakte op 13/14-jarige leeftijd al furore door het Formule 3 baanrecord van Okinawa (?) aan te scherpen. Rijdt sinds een paar jaar voor het team van haar vader in Europa, waar ze meteen haar eerste race in het Deense F4 kampioenschap won. En vorig jaar reed ze in de W Series.
Jammer dat hij Correa niet voorbij kwam.quote:
Dat wel ja. Had mooi geweestquote:Op zondag 23 juli 2023 11:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jammer dat hij Correa niet voorbij kwam.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:50 schreef nils7 het volgende:
Gisteren was Brad Benavides live op TikTok, scrollde er voorbij maar hij had maar 60 kijkers.
Ik vroeg hem naar z'n race want was 1 van de weinigen die het had gezien en zijn tracklimits
Ging hij uitleggen aan de kijkers wat het was.
Was wel grappig alhoewel hij meer Fortnite wilde streamen hahah.
ja sorry zag junior te staan en dacht hoppaquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:55 schreef Starflyer het volgende:
Ik denk dat deze hier thuis hoort
[..]
Supertof. Nu nog zorgen dat we het ook gewoon kunnen zien.quote:
Jammer, dus geen droge rondjes waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:58 schreef Starflyer het volgende:
En nieuweling Josh Mason meteen in het grind
Zo'n groot verschil is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of gewoon het geluk van de pitstraatpositie waardoor ze het eerst de baan op konden?
Prema had de mazzel dat ze tijdens hun eerste FL een volledig droge baan hadden. De coureurs daarachter hadden minder geluk. Je wilt toch minimaal 3-4 seconde per coureur afstand houden. En dit kwam op 10-20 seconde nauwkeurig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n groot verschil is dat nou ook weer niet
Sommigen reden niet eens op slicksquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Prema had de mazzel dat ze tijdens hun eerste FL een volledig droge baan hadden. De coureurs daarachter hadden minder geluk. Je wilt toch minimaal 3-4 seconde per coureur afstand houden. En dit kwam op 10-20 seconde nauwkeurig.
Zat wel helemaal in de buitenbocht, maar jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Cohen zou toch gewoon zichtbaar geweest moeten zijn voor Marti?
Hij dacht dat het rijtje auto's voorbij was, maakte zich klaar om te rejoinen en checkte niet nog eens dubbel of er niet toevallig nog iemand de bocht om was gekomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Cohen zou toch gewoon zichtbaar geweest moeten zijn voor Marti?
Daar lijkt het inderdaad op. Bizar.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij dacht dat het rijtje auto's voorbij was, maakte zich klaar om te rejoinen en checkte niet nog eens dubbel of er niet toevallig nog iemand de bocht om was gekomen.
Had het team hem dat niet moeten informeren?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij dacht dat het rijtje auto's voorbij was, maakte zich klaar om te rejoinen en checkte niet nog eens dubbel of er niet toevallig nog iemand de bocht om was gekomen.
Die krijgt nog 10 plekken gridstraf morgenquote:
Nee want SCquote:
Voor eerst geen SC vooraanquote:
Zal de race wel achter de SC eindigen.quote:
Ook zonder regen was dat wel gebeurdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal de race wel achter de SC eindigen.
Met wat eerder dit jaar op Spa is gebeurd dat het niet verstandig is.quote:
Toen regende het wel véél harder..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met wat eerder dit jaar op Spa is gebeurd dat het niet verstandig is.
Ik zie geen wolkbreuk, jij wel?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met wat eerder dit jaar op Spa is gebeurd dat het niet verstandig is.
Maak dat wat uit. Raceleiding wil op dit circuit op safe spelen wat goed te begrijpen is.quote:
Ja, dat zou uit moeten maken wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maak dat wat uit. Raceleiding wil op dit circuit op safe spelen wat goed te begrijpen is.
Wat er dit jaar op Spa is gebeurd heeft niets, maar dan ook echt niets met het circuit zelf te maken. Dit is gewoon overdrijven.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maak dat wat uit. Raceleiding wil op dit circuit op safe spelen wat goed te begrijpen is.
Wat als er weer een Dilano van het Hof of Hubert freak accident is gebeurd?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat zou uit moeten maken wat mij betreft.
Toen Bortoleto zijn auto parkeerde wist je dat er niks meer ging gebeuren.quote:
Dat kan altijd op elke baan gebeuren. De baan was niet erger dan daarvoor, dus dat was geen reden om niet te herstarten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat als er weer een Dilano van het Hof of Hubert freak accident is gebeurd?
Dan was commentaar weer geweest waarom niet onder SC geëindigd?
Van 't Hoff heet(te) hij. Zoals gezegd: onvergelijkbare omstandigheden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat als er weer een Dilano van het Hof of Hubert freak accident is gebeurd?
Dan was commentaar weer geweest waarom niet onder SC geëindigd?
En dat. In dit geval was er gewoon geen tijd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat er dit jaar op Spa is gebeurd heeft niets, maar dan ook echt niets met het circuit zelf te maken. Dit is gewoon overdrijven.
Ze starten niet meer omdat er geen tijd voor was.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:05 schreef Starflyer het volgende:
Geen punten voor de sprintrace omdat er niet meer dan 2 ronden onder groen verreden zijn.
https://twitter.com/Offic(...)pmmMtDZPm5B2OEA&s=19
Mention dan lekker zelf. Zeikerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Manmanman, de tweede keer dat de mentions te laat zijn.
Oh, uitzending nog niet bezig
Nu nog te vroegquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mention dan lekker zelf. Zeikerd.
Viaplay heeft gewoon een stream nuquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:14 schreef tralalala het volgende:
F1TV doet nog niets, verder vertraagd?
F1tv ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Viaplay heeft gewoon een stream nu
Sterker nog, die hebben het volgend jaar nog steeds!quote:
En in maarliefst 6000kbpsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sterker nog, die hebben het volgend jaar nog steeds!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |