quote:Op zondag 9 juli 2023 13:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Weet ik, maar vooral omdat er hier constant gezegd wordt hoe zielig die Britse fans wel niet zijn (wat ook zeker wel deels waar is) Moet je je hier toch niet tot dat niveau willen verlagen?
Denk dat het ongecontroleerde frustratie is die we hier een beetje ventileren.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Weet ik, maar vooral omdat er hier constant gezegd wordt hoe zielig die Britse fans wel niet zijn (wat ook zeker wel deels waar is) Moet je je hier toch niet tot dat niveau willen verlagen?
Hulk spreekt Nederlandsquote:Op zondag 9 juli 2023 13:24 schreef Nizno het volgende:
als het alleen maar over Max gaat zijn we te pro Max
gaat het over de engelse fans zijn we anti Lewis
Gaat het over Lewis zijn dieet en hond zijn we anti Lewis.
Zijn er nog dingen die we wel mogen bespreken eigenlijk?
Ja maar zeg nou zelf, het is een live racetopic hebben over het dieet van een hond is best wel doorgeslagen toch...quote:Op zondag 9 juli 2023 13:24 schreef Nizno het volgende:
Dat wist ik nietquote:
Het is toch Brad Pitt?quote:
Ach er is maar eentje van wie dat niet zou mogen dus gewoon maling aan hebben.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:24 schreef Nizno het volgende:
* El_Thijs is flabbergasted op zijn Duitsquote:
RIC iig niet, die hoop stront mag van vele niet meer rijden.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:24 schreef Nizno het volgende:
verblüfftquote:Op zondag 9 juli 2023 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs is flabbergasted op zijn Duits
ow ja dat wordt ook als Pro Max gezien zeker als er wordt gemeld dat RIC niet de beste is om naast Max te gaan zitten.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIC iig niet, die hoop stront mag van vele niet meer rijden.
dan kijk je via je tv browserquote:
Dank j-oh wacht.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
t schijnt dat die hond het juist prima met Max kan vinden
ja 2017 filmpje idd zei ik later alquote:
Crofty is altijd enthousiast. Kijk de laatste ronde van die ene beruchte race maar eens terug.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:56 schreef DX11 het volgende:
Soms klagen mensen toch dat Crofty partijdig is voor de Engelse coureurs. Nou ik keek net de qualy terug, en toen Max pole kreeg ipv Lando hoorde je het publiek duidelijk balen maar Crofty was net zo enthousiast / vrolijk over Max. Dus hij is gewoon objectief naar mijn idee.
Enthousiasme is prima in sport. Partijdigheid niet (vind ikquote:Op zondag 9 juli 2023 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Crofty is altijd enthousiast. Kijk de laatste ronde van die ene beruchte race maar eens terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |