dan kijk je via je tv browserquote:
Dank j-oh wacht.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
t schijnt dat die hond het juist prima met Max kan vinden
ja 2017 filmpje idd zei ik later alquote:
Crofty is altijd enthousiast. Kijk de laatste ronde van die ene beruchte race maar eens terug.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:56 schreef DX11 het volgende:
Soms klagen mensen toch dat Crofty partijdig is voor de Engelse coureurs. Nou ik keek net de qualy terug, en toen Max pole kreeg ipv Lando hoorde je het publiek duidelijk balen maar Crofty was net zo enthousiast / vrolijk over Max. Dus hij is gewoon objectief naar mijn idee.
Enthousiasme is prima in sport. Partijdigheid niet (vind ikquote:Op zondag 9 juli 2023 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Crofty is altijd enthousiast. Kijk de laatste ronde van die ene beruchte race maar eens terug.
Uhm.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:02 schreef PS. het volgende:
Ik hoor maar weinig ge-boe bij Max momenten hoor. En nee, het publiek staat niet uit.
Toevallig dat het net gebeurt als Max voorbij komt tijdens het Lando interviewquote:Op zondag 9 juli 2023 14:02 schreef PS. het volgende:
Ik hoor maar weinig ge-boe bij Max momenten hoor. En nee, het publiek staat niet uit.
Als je bent ingelogd op de tv app en op je mobiel met hetzelfde account.quote:
Die nepfans zitten nog niet op de tribunes.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:02 schreef PS. het volgende:
dat schietding was niet zoals het moest zijn leek het op het laatstequote:
Iemand zal wel weer zwaar crashen precies op het goede moment.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Benieuwd in welke ronde de rode vlag valt vanwege demonstranten op de baan.
Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat schietding was niet zoals het moest zijn leek het op het laatste
Jinx het nou niet, Silverstone is nog niet voorbij eh.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eigenlijk dit jaar wel de leukte line-up van coureurs die ik me kan herinneren.
Een hoop talent, lekker open naar de media en echte grote missers zitten er niet bij.
Zou bijna voorzichtig durven stellen dat we één van de netste seizoenen hebben qua crashes en schade ook?
Klopt, Norris lult ook uit z'n nek. Wat een liegbeest.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:02 schreef PS. het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt, Norris lult ook uit z'n nek. Wat een liegbeest.
Misschien even lezen voor je gaat afzeikenquote:
Zo ver was ik nog niet gekomenquote:Op zondag 9 juli 2023 14:08 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Misschien even lezen voor je gaat afzeiken
Tuurlijk, dat zou te pijnlijk zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:10 schreef PS. het volgende:
Maar Norris lijkt wel de held te zijn vandaag, Lewis wordt volledig geskipt
Norris is de nieuwe GOATquote:Op zondag 9 juli 2023 14:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Nja bij de parade verwacht je hier toch wel wat aandacht.
En het wordt compleet anders denk ikquote:
ja ze zitten er vaak naastquote:
Dacht Bernie met nieuwe vlam.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dacht even dat Hammond zo'n jonge vrouw had, maar het is z'n dochter.
[ afbeelding ]
Hammondquote:Op zondag 9 juli 2023 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moeten ze er wat vaker op zittenquote:
Uhuh, Zij is enkele malen te zien geweest in de TV-show over de garage van Richard Hammondquote:Op zondag 9 juli 2023 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou er ook wel de pis in hebben, al dat gedoequote:Op zondag 9 juli 2023 14:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Allemaal die "celebs" op de foto met de auto van Verstappen. Max zelf heeft geen trek in die onzin.
Den Tering, de hamster is al mini formaat, hoe klein moet ze dan wel niet zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is ze wel heel snel!quote:Op zondag 9 juli 2023 14:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Den Tering, de hamster is al mini formaat, hoe klein moet ze dan wel niet zijn.
Watquote:Op zondag 9 juli 2023 14:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou Joseph dit jaar ook weer komen? Hopelijk met een costcappen vlag.![]()
[ afbeelding ]
yup hij is erquote:Op zondag 9 juli 2023 14:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou Joseph dit jaar ook weer komen? Hopelijk met een costcappen vlag.![]()
[ afbeelding ]
joh Brad en dinges rijden de formatielap niet eens zelfquote:Op zondag 9 juli 2023 14:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Max brengt nuchterheid naar een nieuw hoogtepunt
quote:The production's converted F2 cars will be seen on the grid before the race, and will complete part of the formation lap, driven by former racers turned stuntmen Craig Dolby and Luciano Bacheta.
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup hij is er
[ twitter ]
mooie reactie trouwens op een minder snuggere tweet
[ twitter ]
Ze moeten toch iets.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Wel grappig hoe ze moeiteloos Lewis opzijschuiven en Lando het middelpunt maken
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
allemaal plastic fans. inclusief de organisatiequote:
quote:
Nog niet gekeken. Engelse verbinding?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Loopt bij jullie ook F1tv af en toe vast?
nopequote:Op zondag 9 juli 2023 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan zal het wel aan de hitte liggenquote:
kan ook liggen aan dat ik geen F1tv heb hoorquote:
Waarop kijk je?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Laptop met chromebrowser om straks met chromecast te verbindenquote:
Misschien effe rebootenquote:Op zondag 9 juli 2023 15:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laptop met chromebrowser om straks met chromecast te verbinden
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
F1TV Premium nemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Chromecast een reboot geven. Heb ik ook wel eens last van.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laptop met chromebrowser om straks met chromecast te verbinden
in welk alternatief universum leef jij?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:21 schreef Gehrman het volgende:
Perez is verreweg de beste tweede rijder naast Max. Die gaat echt niet zomaar vervangen worden.
Ook lekker in beeld net op F1TV:quote:Op zondag 9 juli 2023 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is Perez zijn laatste race in de Red Bull denk ik ook wel, als je nog niet eens Q1 kan overleven in een van de sterkere auto's op de griddan ben je echt een amateurtje
Jij kijkt pas sinds dit jaar?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in welk alternatief universum leef jij?
Nah Perez maakt seizoen gewoon af.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is Perez zijn laatste race in de Red Bull denk ik ook wel, als je nog niet eens Q1 kan overleven in een van de sterkere auto's op de griddan ben je echt een amateurtje
Hij gaat er vast niks over vertellen, misschien kan hij de presentatie doen voor de Dutchbat GP…..quote:Op zondag 9 juli 2023 15:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan Frankie Masmeijer het volkslied zingen op zandvoort?
kan, maar probleem is dat na afloop alle lijntjes op de baan verdwenen zijnquote:Op zondag 9 juli 2023 15:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan Frankie Masmeijer het volkslied zingen op zandvoort?
Jep, die is weg.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Allemaal de schuld van het team, die geven hem zo'n slechte auto.
[ afbeelding ]
Nog even volhouden mate!quote:
Hoe deed Gasly het naast Max? Hoe deed Albon het? Vergelijk dat eens met Perez nu.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik volg F1 al heel langen sommige klassiekers uit eind 90, begin 00 kijk ik nog soms terug
Jos Verstappen - Koning van de Grindbak, daar was hij net zo dominant in als Max nu in WK klassement
Met die laatste opmerking laat je zien dat je pas kijkt.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik volg F1 al heel langen sommige klassiekers uit eind 90, begin 00 kijk ik nog soms terug
Jos Verstappen - Koning van de Grindbak, daar was hij net zo dominant in als Max nu in WK klassement
Eerder zoetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |