dan kijk je via je tv browserquote:
Dank j-oh wacht.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
t schijnt dat die hond het juist prima met Max kan vinden
ja 2017 filmpje idd zei ik later alquote:
Crofty is altijd enthousiast. Kijk de laatste ronde van die ene beruchte race maar eens terug.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:56 schreef DX11 het volgende:
Soms klagen mensen toch dat Crofty partijdig is voor de Engelse coureurs. Nou ik keek net de qualy terug, en toen Max pole kreeg ipv Lando hoorde je het publiek duidelijk balen maar Crofty was net zo enthousiast / vrolijk over Max. Dus hij is gewoon objectief naar mijn idee.
Enthousiasme is prima in sport. Partijdigheid niet (vind ikquote:Op zondag 9 juli 2023 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Crofty is altijd enthousiast. Kijk de laatste ronde van die ene beruchte race maar eens terug.
Uhm.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:02 schreef PS. het volgende:
Ik hoor maar weinig ge-boe bij Max momenten hoor. En nee, het publiek staat niet uit.
Toevallig dat het net gebeurt als Max voorbij komt tijdens het Lando interviewquote:Op zondag 9 juli 2023 14:02 schreef PS. het volgende:
Ik hoor maar weinig ge-boe bij Max momenten hoor. En nee, het publiek staat niet uit.
Als je bent ingelogd op de tv app en op je mobiel met hetzelfde account.quote:
Die nepfans zitten nog niet op de tribunes.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:02 schreef PS. het volgende:
dat schietding was niet zoals het moest zijn leek het op het laatstequote:
Iemand zal wel weer zwaar crashen precies op het goede moment.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Benieuwd in welke ronde de rode vlag valt vanwege demonstranten op de baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |