Hij zei zelf dat het voor iedere raceweekend weer genezen is.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zouden ze iets in het shirt op die plek moeten doen lijkt me.
dit is niet gezond elke keer bloed als je een kwali/race hebt gereden
bij een sprintweekend heb je dan 4 keer dat het schuurt.
beetje extra padding kan ook dan geen kwaadquote:Op zondag 9 juli 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat het voor iedere raceweekend weer genezen is.
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha![]()
Het is een leuk onderwerp. Wat mij aan de post vooralopviel, (en als we de post heel letterlijk nemen) dan zijn dit wel erg mooie uitspraken
[..]
SPOILER: Kan er nog wel 1x op ingaan, maar is dus offtopic (en had achteraf gezien ook in het Hamilton is de grootste allertijden-topic gehoord/ gepast):Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt erop neer dat ik wacht op de dag dat Hamilton zijn eetwijze weer aanpast.
En hey, he can prove me wrong as well.Dan kan ik wachten tot ik een ons weeg
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 9 juli 2023 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]"Hamilton: I've started eating meat again. You can call me HAMilton now."SPOILER: Kan er nog wel 1x op ingaan, maar is dus offtopic (en had achteraf gezien ook in het Hamilton is de grootste allertijden-topic gehoord/ gepast):Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt erop neer dat ik wacht op de dag dat Hamilton zijn eetwijze weer aanpast.
En hey, he can prove me wrong as well.Dan kan ik wachten tot ik een ons weeg
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb Renger van der Zande eens gehoord over blauwe plekken na een 24 uurs race. Hij had een keer tijdens zo’n race een fysio die er niet aan gewend was en die vond dat mensen met autocrashes er meestal beter van af kwamen.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Kan Williams niet een passend stoeltje maken? Ik heb Sjors hier nooit over gehoord.
Ik dacht even serieus dat Paultje mee deed in het Formule 1 topic..quote:Op zondag 9 juli 2023 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja want in DTS zegt hij dat jullie hem hier wel serieus nemen
[..]
Ik hoop ergens wel hoog, maar vrees:quote:
... of daar ergens in de buurt.quote:
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om er iets aan te doen?quote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Kan Williams niet een passend stoeltje maken? Ik heb Sjors hier nooit over gehoord.
Nyck Verliesquote:Op zondag 9 juli 2023 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop ergens wel hoog, maar vrees:
[..]
... of daar ergens in de buurt.
Of uitvallen.
My thoughts exactly, toen ik het bericht ging lezen...quote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
"Grrrrr Max grrrrrr erwraf grrrrrrr"quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hamilton: I've started eating meat again. You can call me HAMilton now."
Haha, net als zijn baasje, Blaffende honden bijten niet.quote:
Het ging over Haas?quote:
t schijnt dat die hond het juist prima met Max kan vindenquote:
Dat Hamilton maar eens een statement uit doet dat mensen dit soort honden niet meer moeten kopen en dat het fokken moet stoppen.quote:
de hond eet zelfs vegan zag ik net online. omdat hij ademissues had en sinds hij ook op een vegandieet zit niet meer...quote:Op zondag 9 juli 2023 13:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat Hamilton maar eens een statement uit doet dat mensen dit soort honden niet meer moeten kopen en dat het fokken moet stoppen.
Hij is toch Vegan en dierenliefhebber? Dit ras kan echt niet meer in deze tijd.
Ik vond de woordgrap leukquote:
Dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
t schijnt dat die hond het juist prima met Max kan vinden
naja de reden waarom ik dus net zag dat Roscoe vegan voedsel krijgt is omdat ik het filmpje zocht... maar die bleek al van 2017 dus kan best dat het beest al verpest isquote:Op zondag 9 juli 2023 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond de woordgrap leuk
[..]
Dan heb ik niks gezegd
Als Max wint pas na de race, want dan staan alle gezichten op onweer.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:16 schreef THEFXR het volgende:
wij krijgen vanmiddag onweer, hoe zit dat op Silverstone?
Elk ander Engels forum of website of social media pagina is het precies hetzelfde met Max Verstappen.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:13 schreef PS. het volgende:
Mag het weer even stoppen over Hamilton alsjeblieftTeringjantje zeg, die obsessie hier
sowieso werd er niets raars gezegd... zelfs mn nagellak stinkt erger dan wat er hier getypt werdquote:Op zondag 9 juli 2023 13:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Elk ander Engels forum of website of social media pagina is het precies hetzelfde met Max Verstappen.
Wat denk je nou zelf op een NL forum.
Weet ik, maar vooral omdat er hier constant gezegd wordt hoe zielig die Britse fans wel niet zijn (wat ook zeker wel deels waar is) Moet je je hier toch niet tot dat niveau willen verlagen?quote:Op zondag 9 juli 2023 13:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Elk ander Engels forum of website of social media pagina is het precies hetzelfde met Max Verstappen.
Wat denk je nou zelf op een NL forum.
Hahahaha, ja van vegan eten verruimen je luchtwegen op magische wijze. 🤣🤣quote:Op zondag 9 juli 2023 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hond eet zelfs vegan zag ik net online. omdat hij ademissues had en sinds hij ook op een vegandieet zit niet meer...
ja k weet nie.. heb niet zo'n hond, uberhaupt geen huisdier hierquote:Op zondag 9 juli 2023 13:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahahaha, ja van vegan eten verruimen je luchtwegen op magische wijze. 🤣🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |