Alonso won er ook twee op rij.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vettel en Max zijn op dit moment de enigen die na hun eerste ook meteen door zijn gegaan met winnen. Bij alle andere meervoudige kampioenen zit er na hun eerste elke keer een ander tussen.
Max gaat nu zn derde halen. volgend jaar zou hij dan gelijk komen met Vettel. Dus graag ook in 2024 nog zodat hij dat record ook heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Piastri had vorige week de update nog niet en dat het een race kost voordat de update goed begrepen wordt zagen we dit jaar ook al bij Ferrari en Mercedes (Spanje Canada)quote:Op zondag 9 juli 2023 10:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
De McLaren heeft in Oostenrijk aardig wat updates gehad. Gekgenoeg komt dat er op Silverstone beter uit dan in Oostenrijk. Wellicht dat de regen ook wat meegespeeld heeft.
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alonso won er ook twee op rij.oeps die twee heb ik in het lijstje over het hoofd gezien. Je hebt gelijk. Naja dat zijn ze de enige twee die meteen 3 achter elkaar (gaan) hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Viaplay is echt de weg kwijt. Ironisch wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:35 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
9:15 live.... Ze mogen dit wel beter omschrijven.
En kan hij ook nog eens aan greenwashing doenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
Het 'weg doen' van zijn prive jet was slechts ordinaire belastingontduiking. Hij least de jet terug via zijn eigen leasemaatschappij.![]()
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Ja want in DTS zegt hij dat jullie hem hier wel serieus nemenquote:
quote:
Niet echt en is ook de reden dat ik zoveel katten gifjes postquote:Op zondag 9 juli 2023 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja want in DTS zegt hij dat jullie hem hier wel serieus nemen
[..]
Je kunt af en toe om kittens lachenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja want in DTS zegt hij dat jullie hem hier wel serieus nemen
[..]
Welke tennisster is nu in beeld bij jou?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:45 schreef Paul het volgende:
Dankuwel voor dit onderzoek Paul in ONZ / [ronde 59 Het Dodetopicspel #13801] klaaggenot
ik snap jou nietquote:Op zondag 9 juli 2023 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke tennisster is nu in beeld bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |