Denk dat zij hoofdorganisator is van deze evenement.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Mirthe nu weer ballonen ophangen als versiering
Jep en Erik heeft haar daarbij geholpen. Babette, Isaac en Marciano doen de hapjes van vandaag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat zij hoofdorganisator is van deze evenement.
[ afbeelding ]
Ze doet het prima,alleen jammer van dat aandachtsorgel.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jep en Erik heeft haar daarbij geholpen. Babette, Isaac en Marciano doen de hapjes van vandaag.
Hij kent xijn exvrouw ook veel langer dan Babbel.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:48 schreef OmaJacky het volgende:
Playboy is al langer zonder kimw dan met kimw in de loods zegt de verliefde babbelkous.
Ik wilde hetzelfde posten, volgens mij is ze al ver heenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous heeft vast al een aantal biertjes op.
Je hoort het aan de manier van praten.
Ze praat zo zijig. Ik weet niet hoe ik uit moet leggen.
Meer als twee biertjes kan het eigenlijk niet zijn. Als ze al gedronken heeft want ik heb dat niet gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous heeft vast al een aantal biertjes op.
Je hoort het aan de manier van praten.
Ze praat zo zijig. Ik weet niet hoe ik uit moet leggen.
Marciano heb ik dat al horen zeggen dat hij niet gaat skaten. Daar zijn de bro's te cool voor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:06 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac rolt niet met skates maar op een plank.
Die lafaard zal wel niet op skates gaan. Ik zie Marciano het ook niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |