Waarom? Ik zat even te denken aan HaagsGod....quote:
Alles flex broer,je weet toch.quote:
Hij wiens naam we niet gaan noemen.Begint met een P.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Met stip, de slechtste mod ever ook.
Alhoewel
Mensen die ook maar een beetje intelligentie in zich hebben worden nimmer mod hierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Alhoewel
hoeveel users door die TT compleet over de zeik zijn gegaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Ik zat even te denken aan HaagsGod....![]()
Vergeet de HaagseHomo TT's niet, hoeveel mensen daarvan genoten hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
hoeveel users door die TT compleet over de zeik zijn gegaan
Het was het dubbel en dwars waard. Genoten met volle teugen!
buk dan!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de HaagseHomo TT's niet, hoeveel mensen daarvan genoten hebben
Lekker zeikwijf ben je ookquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die ook maar een beetje intelligentie in zich hebben worden nimmer mod hier
Leuk dat je meepost.Vanwaar deze actie? Zag je nog wel in KSC.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik twijfel.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij wiens naam we niet gaan noemen.Begint met een P.
Heel raar idd. Al zie ik zeker ook hele goeie modsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die ook maar een beetje intelligentie in zich hebben worden nimmer mod hier
Haagsie!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Kunnen we ook aan jou vragen he?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk dat je meepost.Vanwaar deze actie? Zag je nog wel in KSC.
Dees, ban hem.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vlieg overal op en neer, je kent me toch. Straks ben ik weer verdwenen hier voor een paar maanden of zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die reden weet je heel goed dame.quote:
Wat is er zo leuk aan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sode.quote:
Nou ja ik weet niet er zijn meerdere vluchtwegenquote:
Ja prima en met jou?quote:
Avond collega.quote:
Maar daar is nu even niemand.En vluchten kan niet meer...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet er zijn meerdere vluchtwegen
Gaat eigenlijk wel lekker. Nog een week of drie en dan heb ik vakantie dus ben aan het aftellen! Jij al vakantie of duurt dat nog ff?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja prima en met jou?
Leuk dat je weer eens komt buurten, dat is inderdaad een tijdje geleden.
België...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar daar is nu even niemand.En vluchten kan niet meer...
Als ze recht zijn dan vallen ze om.quote:
Mwah, mag wel wat minder van mij eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
De warmte is wel heel lekker eigenlijk nu.
Goed vooruitzicht, ga je nog weg?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk wel lekker. Nog een week of drie en dan heb ik vakantie dus ben aan het aftellen! Jij al vakantie of duurt dat nog ff?
quote:
Heerlijk idd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
De warmte is wel heel lekker eigenlijk nu.
Dat is de beste manierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees!![]()
Ja hoor, prima. Lekker in de luwte gebleven.
Lekker man, waar ga je heen? Ik heb in de herfstvakantie nog vrij en zit eraan te denken om dan ook nog iets te boeken voor een dag of 9.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht, ga je nog weg?
Ik heb afgelopen week vakantie geboekt voor in oktober, dus dat duurt nog even.
quote:
Alsof ik dit niet wist.quote:
Dat is de schuld van FreshFruit.quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de schuld van FreshFruit.
Dat weet ik zelf ook wel want daar gaat 't juist omquote:
Ik ga naar Puerto Rico, op Gran Canariaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker man, waar ga je heen? Ik heb in de herfstvakantie nog vrij en zit eraan te denken om dan ook nog iets te boeken voor een dag of 9.
Eerste week ben ik een week in Nederland, bungalow ergens in het oosten des lands. Daarna half weekje thuis en dan 10 dagen Rhodos.
Het was prima uit te houden, maar af en toe een frisse duik was wel erg lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Was op de boot ook wel goed uit te houden denk ik?
Ik meen het ook nog.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de schuld van FreshFruit.
Dat waarom is uit het bananen lied van Andre van Duinquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook wel want daar gaat 't juist om
Die heeft nog nooit gemogen.quote:
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik meen het ook nog.
Maar ik gooi de handdoek wel in de ring. Niet goed voor mijn hart dit.
Niet nodig aloa.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik meen het ook nog.
Lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga naar Puerto Rico, op Gran CanariaAuto huren en een beetje het eiland verkennen als het niet meer zo heet is.
En in september nog naar Londen.
Leuk Rhodos, ben ik 2 keer geweest, de eerste keer was huwelijksreis naar Trianta. Waar zit jij?
Doe niet zo raar, er is niets aan het handje.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik meen het ook nog.
Nou zeg.quote:
Zelfs hier kennen we grenzen.quote:
Dat zal best.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was prima uit te houden, maar af en toe een frisse duik was wel erg lekker
Ja klopt, Ixia en Trianta liggen bij elkaar in de buurt. Ik zat toen in hotel Sun Beach, maar geen idee of het nog bestaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
LekkerPuerto Rico vind ik wel fijne omgeving op Gran Canaria. En de temperatuur daar is gewoon meer dan prima in oktober, 20 graden. Perfect om het eiland te ontdekken!
Ik zit volgens mij vlakbij Trianta? Ixia, ligt in het noorden.
Ja wat je qoute ookquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat waarom is uit het bananen lied van Andre van Duin
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, Ixia en Trianta liggen bij elkaar in de buurt. Ik zat toen in hotel Sun Beach, maar geen idee of het nog bestaat.
Leuk eiland hoor.
We vullen elkaar aanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat je qoute ook(Recht is recht en krom is krom)
Dat kan wel zo wezen maar 'k wil weten waarom
(Recht is recht en krom is krom)
Dat weet ik zelf ook wel want daar gaat 't juist om
Zekers, en Lindos.quote:
Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, en Lindos.
Mijn man heeft daar nog eens geholpen om een man te reanimeren, helaas tevergeefs.
Had gekund zonder infuusquote:
Nee denk ik niet die is maandag thuisquote:
Ik wel ,was best even fijn.quote:
Nazorg kan wel.quote:
weet je dat de morder 69, nog niet vanquote:
Hey Saartje.quote:
Hoppa doen dusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:24 schreef mario390 het volgende:
mutti bellt
mario stell mijn fitsje in
keller
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat de morder 69, nog niet van
polizei bevragt weerden kann
hij is nog niet goed bij de kop
Ja hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Saartje.![]()
Ik las dat je op vakantie bent. Alles goed daar?
Dat zijn nare dingenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, en Lindos.
Mijn man heeft daar nog eens geholpen om een man te reanimeren, helaas tevergeefs.
Wat heb je vandaag gedaan?quote:
Hey Paulquote:
Moet je even uitleggen als je zin hebt.quote:
Ik heb het aan Jippie door gegeven. Zij gaat het op de Frontpage zetten.quote:
Niet de auto uitstappen he?quote:
Heer Flash.quote:
Jij kent het?quote:
Avond kerel.quote:
Helloquote:
Waar naar toe dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
jammer van het weer. Zou graag gewoon een tijdje weg gaan en dan ook offline zijn.
België.quote:
Ja ik ben wat slimmer.quote:
Alweer.quote:
Ik ken nog een oud KvK liedje.quote:
OP EEN ONBEWOOND AAAHAHAAAAJLANTquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken nog een oud KvK liedje.
Je bent hem voor.quote:
Nee, een ander, zelfde album.quote:
Ik krijg tieten?quote:
Die was 20 delen verder ofzo.quote:
Jij weet dat.quote:
Ik zing mee nu.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:53 schreef Soury het volgende:
Mijn nichtje zong op een onderbroek eiland Ze was boos toen moeder in een deuk lag
Ik had de eerste paar albums, helemaal grijs gedraaid.quote:
Ga ik toch niet klikken gekkie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had de eerste paar albums, helemaal grijs gedraaid.![]()
Deze bedoelde ik:
Top van je.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:55 schreef Jippie het volgende:
Goedeavond!
Submit @:mario390 en @:Superbadeendje geplaatst op de FP
Oostenrijk: vader biecht moord op per SMS aan dochter
ah ja die ken ik ook welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik:
Maar wel opperen om Borsato te posten.quote:
Oh ik kom er nooit maar nu welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:55 schreef Jippie het volgende:
Goedeavond!
Dat zeker.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel opperen om Borsato te posten.
Welke weer wil je dan om een tijdje weg te gaan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
jammer van het weer. Zou graag gewoon een tijdje weg gaan en dan ook offline zijn.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:53 schreef Soury het volgende:
Mijn nichtje zong op een onderbroek eiland Ze was boos toen moeder in een deuk lag
Netjes Chufi gaat de goede kant opquote:
Minder warm. Anders had ik best een flinke wandeling willen maken vandaagquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke weer wil je dan om een tijdje weg te gaan?
Hey Jippiequote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:55 schreef Jippie het volgende:
Goedeavond!
Pff 3/4 of zoquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:55 schreef Jippie het volgende:
Goedeavond!
Na morgen wordt het weer een heel stuk minder warm wie weet kan je dan een lekker wandeling gaan makenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minder warm. Anders had ik best een flinke wandeling willen maken vandaag
nee dan is het weer maandag en moet ik weer de hamstermolen inquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na morgen wordt het weer een heel stuk minder warm wie weet kan je dan een lekker wandeling gaan maken
A gossie, die snapte natuurlijk niet waarom moeders zo moest lachenquote:
Dan zit er niets anders op dan te wachten tot er een dag komt dat het minder warm is en je de hamstermolen niet in hoefquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dan is het weer maandag en moet ik weer de hamstermolen in
Moet je kleuter alles snappen dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gossie, die snapte natuurlijk niet waarom moeders zo moest lachen
Als jij het bent zou ik ook vies kijkenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
Sode en Nottie gaan prima in hun Doerak bijv.
Ja en het gaat alweer opschieten ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
Sode en Nottie gaan prima in hun Doerak bijv.
Gaan jullie ook Skûtsjesilen kijken?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Ja en het gaat alweer opschieten ook.
Mijn zusje had net zoiets. Ze had graag een knotje in haar haar. Toen moest ze met oud en nieuw een gedicht voorlezen wat begon met Rotjes die knallen. Dat werd knotjes die knallen...quote:
De originele opname was een stuk minder vals geloof ik. Maar ja, lang geleden idd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik:
Ik heb de afgelopen jaren mijn haar ook meer dan de helft van de tijd in een knotje, komt dichtbij zoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje had net zoiets. Ze had graag een knotje in haar haar, Toen moeste ze met oud en nieuw een gedicht voorlezen wat begon met Rotjes die knallen. Dat werd knotjes die knallen...
Ik haal hem er binnenkort af.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren mijn haar ook meer dan de helft van de tijd in een knotje, komt dichtbij zo
We hebben zelf ook wel zoiets. Mijn broer zei "Dag kippetjes" (Zwiebertje) en Oudejansavondquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje had net zoiets. Ze had graag een knotje in haar haar, Toen moeste ze met oud en nieuw een gedicht voorlezen wat begon met Rotjes die knallen. Dat werd knotjes die knallen...
Elke baby is lelijkquote:
Nee, helaas niet. Dan zijn we nog thuis.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan jullie ook Skûtsjesilen kijken?
Een specifieke reden of gewoon wat nieuws?quote:
En ze stinken.quote:
Ik hoef ze niet dichtbij dus ik weet het niet.quote:
Omgekeerd klopt het wel weerquote:
Hou je in SBE...quote:
Wanneer?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan jullie ook Skûtsjesilen kijken?
Ze stuiteren ook niet.quote:
Als je hard genoeg gooit wel hoorquote:
11 hoog wel jaquote:
Of het verstandig is, is een 2equote:
Ze komen er wel achterquote:
Dat wou ik zeggen.quote:
Soms geef je de voorzet en soms tik je de voorzet binnenquote:
Wat ben ik toch goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms geef je de voorzet en soms tik je de voorzet binnen
Weet ik veel.quote:
quote:
Men weet nog steeds de functie daarvan niet, De enige Verklaring is de benaming staartbeen. Overblijfsel van toen de mens nog een aap was met een staart.quote:
Staartbeen, functie eldersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men weet nog steeds de functie daarvan niet, De enige Verklaring is de benaming staartbeen. Overblijfsel van toen de mens nog een aap was met een staart.
Das toch waar jij je STAARTveren in stoptquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men weet nog steeds de functie daarvan niet, De enige Verklaring is de benaming staartbeen. Overblijfsel van toen de mens nog een aap was met een staart.
quote:
Idd, als je er ook een paar wilt. Buk maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch waar jij je STAARTveren in stopt
Zo hebben veel dingen uiteindelijk toch een functie. Betekent niet dat het staartbotje compleet nutteloos kan zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]De blinde darm werd ook lang gezien als onnuttig. Die kon ontstoken raken en moest verwijderd worden.
Nu weten dat het een belangrijk orgaan is om infecties tegen te gaan.
https://scientias.nl/staa(...)belangrijke-functie/
Wees niet bang, of eigenlijk wel, als ik er een paar wil pluk ik die wel bij je voor ik je ontvel voor op de bbqquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, als je er ook een paar wilt. Buk maar.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, of eigenlijk wel, als ik er een paar wil pluk ik die wel bij je voor ik je ontvel voor op de bbq
Wat is daar te zien dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
hüfte??
kann jij in ziekenhuis
orf2 kijken?
quote:
Pfff, kijk eens in de spiegel.quote:
T is jouw afbeelding, niet meteen je problemen spiegelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pfff, kijk eens in de spiegel.
Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is jouw afbeelding, niet meteen je problemen spiegelen.
Maar uh, nu wel lekker weekend? Of meteen overwerken?quote:
Ik heb lekker weekend.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, nu wel lekker weekend? Of meteen overwerken?
Nee joh, sinds vrijdag al.quote:
Das gisteren, nu klinkt het alsof dat al heel lang isquote:
O, wat dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:11 schreef mario390 het volgende:
schrikk me voll fenster openn
sirene naast me
Ze komen je eindelijk halen jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:11 schreef mario390 het volgende:
schrikk me voll fenster openn
sirene naast me
Idd, ik ben nu bezig met allerlei leerprojecten te doorlopen.quote:
Mutti boos.quote:
quote:
Die zijn hier niet eens dicht geweest.quote:
Ik had flarden van een ander nummer in mijn gedachten,quote:
Hier afgelopen twee dagen wel. Ik had het terug tot 21.5 graad maar inmiddels is het weer 26 graden hier binnen. Dat is het buiten ongeveer ook dus ramen gaan weer open.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zijn hier niet eens dicht geweest.
Niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zijn hier niet eens dicht geweest.
Ik woon 10 km vd kust af, maar als het windstil is...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Hier afgelopen twee dagen wel. Ik had het terug tot 21.5 graad maar inmiddels is het weer 26 graden hier binnen. Dat is het buiten ongeveer ook dus ramen gaan weer open.
Ja ook warm..toch is het daar net iets koeler als hier over het algemeen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woon 10 km vd kust af, maar als het windstil is...
Okquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik ben nu bezig met allerlei leerprojecten te doorlopen.
Van mij mag het wel gaan regenen. De blaadjes aan de bomen hangen er wat zielig bij.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook warm..toch is het daar net iets koeler als hier over het algemeen.
Morgen. Oh jawel, morgenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Het ruikt hier buiten naar regen,
alleen,
het regent niet
Maar waarom ruikt het dan NU naar regen?quote:
Mag ik daarin?quote:
Iets met bacteriën ofzo. zoek zelf maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom ruikt het dan NU naar regen?
Concert aan een meer, Dan wil ik wel weten of ik op dat meer mag dobberen.quote:
Stromen allemaal jouw kant op als het hier gaat regenenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets met bacteriën ofzo. zoek zelf maar.
Jij mag in dat meer dobberen hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Concert aan een meer, Dan wil ik wel weten of ik op dat meer mag dobberen.
Daar weet mijn parkiet wel raad mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stromen allemaal jouw kant op als het hier gaat regenen
Een keer per maand ben ik het totaal met je eens. En zo vroeg in de nieuwe maand alquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Alhoewel
Ik ben het nooit met jou eens,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Een keer per maand ben ik het totaal met je eens. En zo vroeg in de nieuwe maand al
En daar ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben het nooit met jou eens,![]()
GVD zo komen we nergens.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Morgen gaat het onweren volgens Buienradar, maar ze zeggen ook 0mm regen hier
Wie zullen we dit keer de schuld geven?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Fok is weer traditioneel stil op zaterdagavond
gooide een dobbelsteen en de keus is gevallen op @mailyquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie zullen we dit keer de schuld geven?
De teerling is geworpen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gooide een dobbelsteen en de keus is gevallen op @:maily
Vertel wat heb ik wel of niet gedaan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gooide een dobbelsteen en de keus is gevallen op @:maily
Avond, dat vond ik het meest irritante toen ik in het ziekenhuis lag. Je kigt maar in bed en het enige wat je kan doen is slapen.quote:
Dat komt er vanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Drad Drad ik ga naar binnen. Het stikt van die kutmuggen in de tuin ik word lekgestoken
Niets maar jij bent bij voorbaat schuldig.quote:
Okequote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets maar jij bent bij voorbaat schuldig.
Welkom bij de club van schuldigen.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welkom bij de club van schuldigen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, je woont in Canada,
en weet niet hoe je je straten noemen moet,
wat doe je dan?
https://www.google.com/ma(...)2F1tdmv697?entry=ttu
Nou ja,quote:
owwwwwwwwwwwwwwww datquote:Op zondag 9 juli 2023 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja,
je ging er gisteren nog een einde aanmaken omdat je rum op was
Weer wakker en zie dat we wederom een nieuwe hebben liggen... Klonk erg zieligquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond, dat vond ik het meest irritante toen ik in het ziekenhuis lag. Je kigt maar in bed en het enige wat je kan doen is slapen.
een nieuwe :-) Lijkt Fok welquote:Op zondag 9 juli 2023 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer wakker en zie dat we wederom een nieuwe hebben liggen... Klonk erg zielig
HerRabbit,ouwe deugniet van me.quote:
Al.Lekker van de nacht genieten.quote:
Puntjes pakken,ow nee wacht....quote:
Die zijn momenteel niet in de aanbiedingquote:
Best wel druk zie ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn momenteel niet in de aanbieding
Een aantal amateurs die denken een nachtje mee te bolkenquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer wakker. Maar het is aan de beterende hand
Heer Killem.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |