SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Helaas vaak dit soort kneuzen in de uitzending. Deze pianofiguren, laatst die klimaatkneus met dat vervelende brilletje...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:21 schreef JanGroen het volgende:
De 2 pianospelende heren die over wielrennen gaan praten hadden wel thuis mogen blijven. Totaal geen toegevoegde waarde voorbijer programma.
Vanaf nu alles op alles zetten om zo hard mogelijk te fietsenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:19 schreef Pino112 het volgende:
'Van kilometer 0 tot de finish moeten we heel scherp zijn'
Was een hoog Wij van WC eend gehalte ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb gehoord dat Adri gisteren bij VlV geen succes was
Hoezo datquote:
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dione was vandaag bij de uitvaart van Stekelenburg
Wout heeft eigenlijk ook Vlaanderen en Roubaix gewonnen volgens Sven zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah Sven Nys vindt alweer dat WvA eigenlijk gewonnen had
En olympisch goudquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wout heeft eigenlijk ook Vlaanderen en Roubaix gewonnen volgens Sven zeker
De wereldtitel in Tabor kan daar ook bij.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wout heeft eigenlijk ook Vlaanderen en Roubaix gewonnen volgens Sven zeker
Dan heeft Mathieu eigenlijk Bieles gewonnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De wereldtitel in Tabor kan daar ook bij.
Nee, dat was gewoon een goede materiaalkeuze van WOUT.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan heeft Mathieu eigenlijk Bieles gewonnen.
Oh natuurlijk Niels Albert heeft die eigenlijk gewonnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon een goede materiaalkeuze van WOUT.
Wie?quote:
Neequote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er eigenlijk publiek morgen op de laatste 4 km?
Volgens mij vrijwel hele klim zonder publiek toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er eigenlijk publiek morgen op de laatste 4 km?
In ieder geval op de vulkaan lijkt mij, gezien de normale regels die daar gelden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij vrijwel hele klim zonder publiek toch?
Plus nog 30 jaar Knetemannquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog maar een jaar of 15 voor Dione met pensioen gestuurd wordt.
Dat ligt niet aan jou, want dat was me ook opgevallen. Ze zat echt overal doorheen...ze moet dat echt gaan doseren.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef JanGroen het volgende:
Ligt het aan mij of geeft Roxane op iedere vraag antwoord / een reactie ook al was deze aan een ander gericht?
En als een tafelgast een antwoord geeft neemt ze halverwege het antwoord het woord over en gaat zij verder. Misschien iets te enthousiast?
En dan zodanig doseren dat er helemaal geen geluid meer uitkomt.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, want dat was me ook opgevallen. Ze zat echt overal doorheen...ze moet dat echt gaan doseren.
Ja of Le Tour de Fifi met francofiel Philip Freriks.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:46 schreef Dutch_view het volgende:
Ik mis de geschiedenis items zoals vroeger met Jean![]()
De vragen van Dione zullen het ook niet beter maken.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fabio heeft nooit echt relevante teksten in interviews vind ik.
De gemiddelde sprinter is gewoon dom.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fabio vindt dit ook niet zo leuk.quote:
Hij staat met zijn mond vol tanden?quote:Op zondag 9 juli 2023 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fabio vindt dit ook niet zo leuk.
Shazam kan niks vinden.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die even kan helpen: Welke muziek is dit?
Was een variant van Faithless-Insomnia volgens mijquote:Op zondag 9 juli 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die even kan helpen: Welke muziek is dit?
Klinkt aannemelijk. Kon het niet plaatsen en dat ergert mij dan.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Was een variant van Faithless-Insomnia volgens mij
Bij de visafslag hoef je weinig te zeggenquote:
Heb hem een paar keer uitgebreid in een podcast gehoord en vond hem daar juist 1 van de leukste sporters om naar te luisteren.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
REV REV REV REV REV alles op REV REV REV REVquote:Op zondag 9 juli 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Toch bijzonder dat Fabio niet kan/mag blijven
Fabio is niet QS-materiaal. Don Pat selecteert dan door.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ze hebben hem er zelf uitgeknikkerd vanwege het grote plan R.Ev
Dat is de afgelopen anderhalve jaar niet te zien.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fabio is niet QS-materiaal. Don Pat selecteert dan door.
Don Pat heeft misschien anderhalve renner die QS-materiaal isquote:Op zondag 9 juli 2023 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fabio is niet QS-materiaal. Don Pat selecteert dan door.
Ik hoop op de backfirequote:Op zondag 9 juli 2023 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
REV REV REV REV REV alles op REV REV REV REV
(en Merlier hebben ze al als sprinter, al vind ik die niet beter dan peak Jakobsen)
Merlier heeft net zoveel pure snelheid maar is nog slechter in positie kiezenquote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik hoop op de backfire![]()
Merlier/Jakobsen is uitwisselbaar, maar snap dat Merlier de voorkeur krijgt als Belg
Ja. Jammer dat ie (zeer waarschijnlijk!1!!1) naar het troosteloze DSM gaat, ik denk dat dat een totale mismatch is.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Denk dat het vooral een kwestie is van budget vrijmaken voor ondersteuning van Remco. En als Jakobsen de Tour wil blijven rijden, is het vanuit zijn oogpunt ook logisch om weg te gaan.
Wie zullen ze dan gaan halen, Laurens de Plus?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Denk dat het vooral een kwestie is van budget vrijmaken voor ondersteuning van Remco. En als Jakobsen de Tour wil blijven rijden, is het vanuit zijn oogpunt ook logisch om weg te gaan.
En sowieso de vraag hoeveel budget er isquote:Op zondag 9 juli 2023 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weet niet hoe serieus Bora echt is geweest, maar dat lijkt me een betere keuzequote:Op zondag 9 juli 2023 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat ie (zeer waarschijnlijk!1!!1) naar het troosteloze DSM gaat, ik denk dat dat een totale mismatch is.
Maar goed, was ook wel de vraag waar ie anders heen zou moeten gaan.
Fabio/Danny was echt een topcombinatie geweestquote:Op zondag 9 juli 2023 22:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet niet hoe serieus Bora echt is geweest, maar dat lijkt me een betere keuze
Dat lijkt me inderdaad de beste optie, met de kanttekening dat die ook wel Hindley en Vlasov hebben voor de rondjes. Dus daar ben je niet onbetwist. Maar je krijgt wel Dommy, als het mee zit. Bij DSM hebben ze weinig toprenners.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet niet hoe serieus Bora echt is geweest, maar dat lijkt me een betere keuze
Zal wel een optie zijn ja, maar met dat budget van Jakobsen zou je zeggen dat ook je ook echt iemand van het niveau Kuss/Kelderman/Majka/Yates kan halen.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie zullen ze dan gaan halen, Laurens de Plus?
Of zou Fabio een goede leadout er bij mee mogen nemen? Weet niet wat er op de markt vrij komt voor 2024quote:Op zondag 9 juli 2023 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad de beste optie, met de kanttekening dat die ook wel Hindley en Vlasov hebben voor de rondjes. Dus daar ben je niet onbetwist. Maar je krijgt wel Dommy, als het mee zit. Bij DSM hebben ze weinig toprenners.
Wel allemaal renners van Jumbo of UAE die dik betaald krijgen. Lefevere klaagde alweer over UAE een superbod hebben gedaan aan Sivakov.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zal wel een optie zijn ja, maar met dat budget van Jakobsen zou je zeggen dat ook je ook echt iemand van het niveau Kuss/Kelderman/Majka/Yates kan halen.
Maar ja, die types liggen allemaal al langer vast volgens mij.
quote:Hij had gehoopt op Pavel Sivakov en Laurens De Plus.
“Ja, ja, dat is allemaal gemakkelijk. KIaas Lodewyck heeft een goed contact met Sivakov, maar die krijgt een bom geld bij UAE. Dat is geen geld meer voor een knecht.”
Ballerini?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of zou Fabio een goede leadout er bij mee mogen nemen? Weet niet wat er op de markt vrij komt voor 2024
Stef Crass!quote:Op zondag 9 juli 2023 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zal wel een optie zijn ja, maar met dat budget van Jakobsen zou je zeggen dat ook je ook echt iemand van het niveau Kuss/Kelderman/Majka/Yates kan halen.
Zal wel zijn vriendje meenemen naar DSM.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of zou Fabio een goede leadout er bij mee mogen nemen? Weet niet wat er op de markt vrij komt voor 2024
Ik denk dat Fabio niet zo duur was, want Pat heeft hem verlengd toen hij in de kreukels lag. En voor een renner van het niveau Kuss mag je flink de portemonnee trekkenquote:Op zondag 9 juli 2023 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heeft Tao al ergens getekend? Daar zal wel de hoofdprijs voor betaald moeten worden, maar zo'n iemand kan Remco wel gebruiken.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:12 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wel allemaal renners van Jumbo of UAE die dik betaald krijgen. Lefevere klaagde alweer over UAE een superbod hebben gedaan aan Sivakov.
[..]
Hij moet vooral eerst zorgen dat hij van Wilder binnen boord houdt want daar zal ook veel interesse voor zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heeft Tao al ergens getekend? Daar zal wel de hoofdprijs voor betaald moeten worden, maar zo'n iemand kan Remco wel gebruiken.
Mauri kan ook wel nuttig zijn voor Remco.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij moet vooral eerst zorgen dat hij van Wilder binnen boord houdt want daar zal ook veel interesse voor zijn.
Gaat verlengen met twee jaar. Maar het is wel de ideale ploeggenoot voor Evenepoel met dezelfde framemaat.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij moet vooral eerst zorgen dat hij van Wilder binnen boord houdt want daar zal ook veel interesse voor zijn.
Werd bij Lidl-Trek genoemd. Ook maar afwachten hoe hij terugkomt van zijn blessure.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heeft Tao al ergens getekend? Daar zal wel de hoofdprijs voor betaald moeten worden, maar zo'n iemand kan Remco wel gebruiken.
Denk dat die in een grote ronde vooral zelf kopman wil zijnquote:Op zondag 9 juli 2023 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan moet 'ie ook wel een ploeg hebben die dat wil.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat die in een grote ronde vooral zelf kopman wil zijn
Zeker, maar ga er vanuit dat hij die rol bij Trek sowieso wel kan krijgenquote:Op maandag 10 juli 2023 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet 'ie ook wel een ploeg hebben die dat wil.
In deze setting kwam hij veel sympathieker over dan in zo n life interview direct na een (mislukte) sprint.quote:
Boogerd kan goed relativeren, heeft de kennis vanuit de praktijk en heeft ook humor.quote:Op maandag 10 juli 2023 00:14 schreef Chiappucci het volgende:
Was sowieso wel een leuke uitzending. Naar Boogerd en Bruijning kan ik ook prima luisteren.
@alorsquote:Op maandag 10 juli 2023 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Tom toch een belachelijk mooie jongen @:columbiafan @:koffieplanter
Tijdrijders zijn toch wel vaak knap Cancellara, Dumoulin, Gannaquote:Op maandag 10 juli 2023 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Tom toch een belachelijk mooie jongen @:columbiafan @:koffieplanter
Honchar, Martin, Campenaertsquote:Op maandag 10 juli 2023 21:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Tijdrijders zijn toch wel vaak knap Cancellara, Dumoulin, Ganna
Mijn vriendin ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:50 schreef Momo het volgende:
In ESF zijn ze wel fan van Kittel @:Cyan9 @:Em31 @:Meke
quote:Op maandag 10 juli 2023 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het was T bone Ice
En toen viel bij mij ineens het kwartje
Ja, bijna!quote:
Het moet wel gezellig blijven hequote:Op maandag 10 juli 2023 22:09 schreef Szura het volgende:
Benieuwd of er nog gevraagd wordt waarom Mike nog zo weinig voor Girmay heeft betekend
Echt he, totaal niet objectief. Want Wout dit, Wout dat, Wout moet en gaat 2 ettapes winnen.quote:
En weer een item met Wout van 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Echt he, totaal niet objectief. Want Wout dit, Wout dat, Wout moet en gaat 2 ettapes winnen.
Ik denk dat hij thuis een grote poster van Wout in zijn WC heeft hangen.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:17 schreef Fretwork het volgende:
In de categorie: Mensen die Vlamingen een spiegel voorhouden over van Aert, kan ik de podcast met Wuyts en Thijs Zonneveld aanraden.
Nah. Hij zei als alles goed was uitgepakt had Wout twee etappes gewonnen. En daar lijkt me heel weinig overdreven aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Echt he, totaal niet objectief. Want Wout dit, Wout dat, Wout moet en gaat 2 ettapes winnen.
Ik denk dat hij thuis een grote poster van Wout in zijn WC heeft hangen.
Merijn op een tuinstoel in de bermquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als zijn broer filmmaker is, moeten ze hem wel vragen naar de fantastische beelden van Merijn gedurende de tijdrit in 2020.
Staf hoeven we dus ook niet meer serieus te nemenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:36 schreef Szura het volgende:
Joris is een kunstenaar met woorden en taal
Hij kan moeilijk daar Joris een vuile klootzak noemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Staf hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen
Knetemannquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:44 schreef superniger het volgende:
Roxanne bij De Oranjezomer. Voor de liefhebbers.
Zou wel leuke tv opleverenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk daar Joris een vuile klootzak noemen natuurlijk.
Nee iemand staat met een gieter de apparatuur te besprenkelenquote:
En bakpoederquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het allerbelangrijkste is meer centen.
Het moet gezellig blijven!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:17 schreef Szura het volgende:
Je kan toch godverdomme die discussie eerst voeren en dan naar je klote rebus
Die staat op de zwarte lijst in huize Pina tegenwoordig neem ik aan.quote:
Vanaf vrijdag weer bij de NOS!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:44 schreef superniger het volgende:
Roxanne bij De Oranjezomer. Voor de liefhebbers.
Nee, en hij is niet (meer) van het niveau Pogacar/Vingegaard. Dan kun je hem wel meenemen, maar dan is hij al bij voorbaat 2e viool.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Primoz wil kopman zijn en kan de Giro en Vuelta winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Die ja.quote:
Wie nietquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vichy-Frankrijkquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
Vichy, is toch een plaats met een nare connotatie
Niet echt een man van de briljante teksten nee.quote:
Interessante jongen. Afgestudeerde wielrenners kom je niet zo vaak tegen.quote:
@AllesKaputtquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
De onvermijdelijke Henk Lubberding.
En dan graven ze voor de laatste uitzending nog een keer Zoetemelk op.quote:
Misschien Maarten Ducrot die nog één keer minuten lang mag uitleggen wat nou de essentie van wielrennen is.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan graven ze voor de laatste uitzending nog een keer Zoetemelk op.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
De onvermijdelijke Henk Lubberding.
Dat is inderdaad waarom ik het bericht postte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vichy-Frankrijk
Vanavond Frank Lammers op de Belg.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:34 schreef kibo het volgende:
Adne,Tom en Tom, gasten met een verhaal.
Wat een verademing vergeleken met dat gewauwel op VLV
In het peloton word je al "de professor" genoemd als je een bril draagt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Interessante jongen. Afgestudeerde wielrenners kom je niet zo vaak tegen.
Viesdikquote:
Wanneer komt Rob Harmeling?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Henk 'louis van gaal' Lubberding.
Die heeft het te druk met TDT troep gok ikquote:
Ik vond hem weer goed. Jammer dat ie geen lange haren meer heeft. Anders zou ie die wijven kunnen vervangen.quote:
Professor doctor ingenieur Lubberding had soms wel een samenhangende zin, maar verder was het niveau van hem weer bedroevend.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Henk 'louis van gaal' Lubberding.
Geef eens voorbeelden. Ik vond hem juist inhoudelijk sterk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Professor doctor ingenieur Lubberding had soms wel een samenhangende zin, maar verder was het niveau van hem weer bedroevend.
Met overdag pitten won Joop de Tour.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:58 schreef kibo het volgende:
Zit die Arkea diëtiste een verhaal te houden dat ontbijtgranen notdone zijn, vertelt Henk even later dat ie vroeger al goed bezig was met een koffer vol muesli, zaden en pitten mee naar de Tour.
Wat was er nu mis met muesli? Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:58 schreef kibo het volgende:
Zit die Arkea diëtiste een verhaal te houden dat ontbijtgranen notdone zijn, vertelt Henk even later dat ie vroeger al goed bezig was met een koffer vol muesli, zaden en pitten mee naar de Tour.
Leg eens uit. Ik ben fan van beiden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Henk die nog steeds denkt dat het 1960 is. Stef zette 'm prima op z'n plek.
kontje omhoog peuren of wat?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Professor doctor ingenieur Lubberding had soms wel een samenhangende zin, maar verder was het niveau van hem weer bedroevend.
Er zit een knop op je TV, die helpt je zo uit de pureequote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit programma kijk ik met stijgende verbazing en zelfs plaatsvervangende schaamte. Het niveau van Dione, de gasten(Henk Blubberding wtf?) is zo mensonterend slecht, de filmpjes en bijdrages ontzettend kinderachtig en een belediging voor iedere kijker van 12 jaar en ouder. Dit kan echt niet.
ik dacht dat dat Brugge of zo moet voorstellen. in de verte zag ik in ieder geval een Belgische vlag.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:52 schreef JanGroen het volgende:
Weet iemand de rebus? Ik hoorde Quincy Jones met Ai no corrida en ik zag een centrum van een plaats / stadsplein.
Quinn Simmonsquote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:52 schreef JanGroen het volgende:
Weet iemand de rebus? Ik hoorde Quincy Jones met Ai no corrida en ik zag een centrum van een plaats / stadsplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |